Markiisi terassille

markiisin tilannut

Olen pitkään miettinyt miltä markiisi näyttäisi meidän talossa. Nyt löysin osoitteesta www.markiisi.fi paikan jossa pääsi koittamaan eri kankaita oman kodin väreihin...
Itse sain ainakin hyvän kuvan mikä kangas meidän taloon sopii.

(Saman päivän aikana otti myös myyjä yhteyttä ja tein tilauksen, joten hyvin toimi)

7

3113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton57

      toimi tilaukseen asti hyvin, sitten ne ongelmat alko.
      kankaassa ommelvirhettä, lasku tulee ennen markiisia,
      asennus tehty juosten kusten.

      • Sunsystems

        Hyvä Onneton 57,

        Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

        Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]


      • ja varmasti
        Sunsystems kirjoitti:

        Hyvä Onneton 57,

        Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

        Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

        muistan kertoa muillekkin! Huh huh.


      • onneton57
        Sunsystems kirjoitti:

        Hyvä Onneton 57,

        Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

        Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

        Yhteydessä oltu, mutta asia edennyt tuon taivaallista.
        Palataan ja soitetaan, selvitetään ja ilmoitellaan.
        Taisi vaan nyt olla niin että toimitte kuitenkin liian kaukana täältä
        pääkaupunkiseudulta niin jää asioita hoitamatta, tai hoidellaan viiveellä.
        Oliko tuo ensimmänen viesti myös teiltä?? vähän kuin mainoksena...


    • Laadukkain

      Huipputuote,

      Löysin upean Desing markiisin, joka on valmistettu ruostumattomasta kiillotetusta teräksestä. Saksalaisvalmiste jossa huomaa laadun ja lienee ikuinen.
      http://www.kojokaihdin.fi/suomi/tuotteet/markilux-es1.shtml

      Kauko-ohjattuna 5 metrinen luonnovalkoinen kangas on hulppea ja kesä maistuu kesältä aurinkoisena tai sateisina päivinä.

      suosittelen

    • kyllästynyt jo...

      ja taas itse yritys kehuskelee omaa tuotetta.
      mainoksia, mainoksia....
      Laittakaa lehtiin nuo mainoksenne

    • lyhyt ja pitkä

      Itellä kävi seuraavasti:
      SunSystemin paikallinen "välittäjä/jälleenmyyjä" kävi ottamassa mitat ja kun markiisi tuli, oli 0,5 metriä liian lyhyt. Soitin liikkeeseen ja sielläkin sanoivat että kyllä koko ajan on ollut puhetta 4,5m pitkästä markiisista. Lupasi ottaa yhteyttä Sunsystemiin ja samana päivänä soitti ja sanoi että on tullut väärän pituinen. Ei tunnustanut että onko heidän vai sunsystemin vika. Vaihtoehtoina olis hinnan alennus tai uusi markiisi. päädyin uuteen markiisiin. Sain pitää liian lyhyen sen aikaa paikoillaan ja uusi tuli tilalle alle 2 viikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe