Markiisi terassille

markiisin tilannut

Olen pitkään miettinyt miltä markiisi näyttäisi meidän talossa. Nyt löysin osoitteesta www.markiisi.fi paikan jossa pääsi koittamaan eri kankaita oman kodin väreihin...
Itse sain ainakin hyvän kuvan mikä kangas meidän taloon sopii.

(Saman päivän aikana otti myös myyjä yhteyttä ja tein tilauksen, joten hyvin toimi)

7

2709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneton57

      toimi tilaukseen asti hyvin, sitten ne ongelmat alko.
      kankaassa ommelvirhettä, lasku tulee ennen markiisia,
      asennus tehty juosten kusten.

      • Sunsystems

        Hyvä Onneton 57,

        Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

        Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]


      • ja varmasti
        Sunsystems kirjoitti:

        Hyvä Onneton 57,

        Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

        Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

        muistan kertoa muillekkin! Huh huh.


      • onneton57
        Sunsystems kirjoitti:

        Hyvä Onneton 57,

        Www.markiisi.fi palvelu on Sunsystems-markiisien suunnitteluun tarkoitettu uusi työkalu, jossa kuluttajat voivat itse suunnitella oman markiisinsa. Olemme Sunsystems Oy:ssä hyvin tarkkoja markiisiemme ja työmme laadusta sekä asiakkaiden tyytyväisyydestä. Mikäli olet saanut virheellisen tuotteen tms. otathan yhteyttä allekirjoittaneeseen.

        Aurinkoisin terveisin,
        Vesa Anttila
        UK Sunsystems Oy
        [email protected]

        Yhteydessä oltu, mutta asia edennyt tuon taivaallista.
        Palataan ja soitetaan, selvitetään ja ilmoitellaan.
        Taisi vaan nyt olla niin että toimitte kuitenkin liian kaukana täältä
        pääkaupunkiseudulta niin jää asioita hoitamatta, tai hoidellaan viiveellä.
        Oliko tuo ensimmänen viesti myös teiltä?? vähän kuin mainoksena...


    • Laadukkain

      Huipputuote,

      Löysin upean Desing markiisin, joka on valmistettu ruostumattomasta kiillotetusta teräksestä. Saksalaisvalmiste jossa huomaa laadun ja lienee ikuinen.
      http://www.kojokaihdin.fi/suomi/tuotteet/markilux-es1.shtml

      Kauko-ohjattuna 5 metrinen luonnovalkoinen kangas on hulppea ja kesä maistuu kesältä aurinkoisena tai sateisina päivinä.

      suosittelen

    • kyllästynyt jo...

      ja taas itse yritys kehuskelee omaa tuotetta.
      mainoksia, mainoksia....
      Laittakaa lehtiin nuo mainoksenne

    • lyhyt ja pitkä

      Itellä kävi seuraavasti:
      SunSystemin paikallinen "välittäjä/jälleenmyyjä" kävi ottamassa mitat ja kun markiisi tuli, oli 0,5 metriä liian lyhyt. Soitin liikkeeseen ja sielläkin sanoivat että kyllä koko ajan on ollut puhetta 4,5m pitkästä markiisista. Lupasi ottaa yhteyttä Sunsystemiin ja samana päivänä soitti ja sanoi että on tullut väärän pituinen. Ei tunnustanut että onko heidän vai sunsystemin vika. Vaihtoehtoina olis hinnan alennus tai uusi markiisi. päädyin uuteen markiisiin. Sain pitää liian lyhyen sen aikaa paikoillaan ja uusi tuli tilalle alle 2 viikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe