Tarvitsisin tulkin!

Olen muuttamassa Riikaan Adoptio asiassa ja tarvitsisin tulkin joka auttaa minua asiani kanssa.
Eli olis osattava Suomea/Latviaa sujuvasti.

Jos tiedätte mistä löytäisin niin ystävällisesti ottaisin tiedon vastaan;
[email protected]

Muutan kesäkuussa jos saan asunnon ja olisin Latviassa niin kauan kunnes kaikki kokoukset ja päätös on tehty ja toki tuona aikana ja jo nyt tarvitsisin tulkkaus apua aina tavittaessa, maksua vastaan.
21079
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kokeile tuolta apua, yksi suurimmista (ellei peräti suurin) käännöstoimistoista mitä Riiasta löytyy.
http://www.skrivanek.com/lv/en/kontakt.php

Asuntoja on kaupunki täynnä, joten sellaisen saaminen ei ole ongelma eikä mikään.

Äänestä

Taisit unohtaa mainita, että adoptoitavana on paperittomia koiranpentueita.. Kiva jos saisit tosiaan käännösapua, sillä ne lukuisat koiranpentu/ostoilmoitukset ovat niin kökköenglantia tai googlekäännöksiä että hirvittää. Tietääkö verottaja toimintasi laajuudesta ja huomioithan että rajantakaa tuoduissa pennuissa piilee todellinen tartuntariski. Joko syyttäjä on tehnyt päätöksensä pentutehtailuusi liittyvässä oikeusasiassa?? Ole ystävällinen ja kerro meillekkin.............

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Suora adoptio kirjoitti:

Olen muuttamassa Riikaan Adoptio asiassa ja tarvitsisin tulkin joka auttaa minua asiani kanssa.
Eli olis osattava Suomea/Latviaa sujuvasti.

Jos tiedätte mistä löytäisin niin ystävällisesti ottaisin tiedon vastaan;
[email protected]

Muutan kesäkuussa jos saan asunnon ja olisin Latviassa niin kauan kunnes kaikki kokoukset ja päätös on tehty ja toki tuona aikana ja jo nyt tarvitsisin tulkkaus apua aina tavittaessa, maksua vastaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu