Minkälainen narikka lie kyseessä ?
Waski Weld
10
2282
Vastaukset
- kta24e
tyovoiman saatavuus testi firmoja, katsotaan jos sais jonkun homman vaikka nasalta ni oisko lähtijöitä n.8e/h.
- gtfytfytf
15 eetua
- matkatöissä
Useasti toistuu samat työpaikkahakemukset ?
Eivätkö saa väkeä töihin vai eikö porukka pysy firmassa ? Hieman epäilyttää.- AMMATTIYLPEYS???????
Puute äjjää tulee katsella sitä touhhuumista ei viitsi, eikun kenkää... Suomesta on loppunut ammattiosaajat.. Virolaisille joutuu maksamaan aivan saman jopa paremman palkan kuin veltoille SUOMALAISILLE
- Supertax
Minulle tuli verottajalta mukava yllätys. Onko muille komennusmiehille jotka on ollut ko. virmassa tullu postia verottajalta?
- syytä itseäsi
Kannattaisko opetella täyttämään se veroilmoitus?
- Huokonen
Waski weldin nettisivuilla on referenssit listalla vain kaksi työmaata. Yksi kiinassa ja yksi turkissa. Työpaikkka ilmoituksia on ollut huomattavasti enemmän kuin tehtyjä töitä. Mihinköhän hommaan sitä porukkaa on haettu ?
- S-visor
Joo täällä kans tuli joulupostia verottajalta. Onko muilla kokemuksia?
- tii4
Wakiweld hakee jälleen työntekijöitä. Onko kokemuksia firmasta?
- Kalapuikkohitsari
Työmaa feferensseja ympäri mailman! Liikevaiho muutama satatuhatta!
Tappiollista toimintaa! Tuoltahan näkee fakthttp://www.finder.fi/Alihankintateollisuutta: metalli/Waski Weld Oy/VAASA/taloustiedot/320404at:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1263726Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442078Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701021Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5939- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61845En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830- 43751
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95740