Kuinka kalamies

pian lopullisesti

toimii erotilanteessa juoseeko pakoon, piiloutuuko koska se on liian vaikea asia hodettavaksi ?
Odottaako kalamies että puoliso hoitaa kaiken? Kalamiehet on niitä jotka liitossa pettävät useasti.
Esitteleekö "ujo " kalamies tulevan puolisonsa, jo paljon ennen eroa ?

14

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kala-ukko

      Ei sitä voi ennalta sanoa miten kukakin ongelmatilanteessa toimii. Jokaisella on oma tapansa toimia ja se voi olla mitä vaan hyökkäyksen ja pakoon juoksun väliltä.
      Mä ihmettelen yhä edelleen, et miten niiin Kalamies pettää ?????
      Minulla on erosta jo vuosia, enkä ole vieläkään löytänyt sitä esiteltävää puolisoa!!! . . . Kunhan nyt ensin pääsisin exästä kunnolla eroon!! En tiedä miksi exsä yrittää kahlita vielä vuosia eron jälkeenkin . . . Kostaakseenko? . . . Mistä? . . . Mut joka tapauksessa lapsellista touhua!! . . . Mut sama sille, ei se enää minun menoa hidasta!!

      • kevät tyttö

        juoksee karkuun ja pakenee tilanteesta eikä pysty millään kohdattaa ongelmat puolisonsa kanssa!! valitettavasti näin vain se on enkä haluaisi taas haukkua kalatmiehiä tässä koska heitä on tarpeeksi jo haukuttu hhhhhhhhhhh:-) mut ainakin mun tilanteessa näin kävi kun kala herra ei pystynyt selittää eikä tykänny vastoinkäymistä vain mielummin juoksi karkuun hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ihme tyyppi kyllä. Kun itsekin olen kalat mut Nainen tietty:=) nuorempana kyllä mäkin mielummin vältelin riidät mieheni kanssa ja olin sitä osapuolta joka teki aina sovinnon vaikka syy ei oliskaan minun... mut nyt ollaan aikuistunut jo lähellä 40v. Osaan kohdattaa ja keskustella asioista eikä tarttis paeta ongelimista....
        Mua vain kiinnostais sitä kysyn kala-ukko: lta mikä ikäinen olet oikein?? koska jotenkin musta tuntuu olet tuttu ihminen jollain tavalla sun puheista ja kirjoituksesta päätellen että tunnenko sua!!!??


      • Kala-ukko
        kevät tyttö kirjoitti:

        juoksee karkuun ja pakenee tilanteesta eikä pysty millään kohdattaa ongelmat puolisonsa kanssa!! valitettavasti näin vain se on enkä haluaisi taas haukkua kalatmiehiä tässä koska heitä on tarpeeksi jo haukuttu hhhhhhhhhhh:-) mut ainakin mun tilanteessa näin kävi kun kala herra ei pystynyt selittää eikä tykänny vastoinkäymistä vain mielummin juoksi karkuun hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ihme tyyppi kyllä. Kun itsekin olen kalat mut Nainen tietty:=) nuorempana kyllä mäkin mielummin vältelin riidät mieheni kanssa ja olin sitä osapuolta joka teki aina sovinnon vaikka syy ei oliskaan minun... mut nyt ollaan aikuistunut jo lähellä 40v. Osaan kohdattaa ja keskustella asioista eikä tarttis paeta ongelimista....
        Mua vain kiinnostais sitä kysyn kala-ukko: lta mikä ikäinen olet oikein?? koska jotenkin musta tuntuu olet tuttu ihminen jollain tavalla sun puheista ja kirjoituksesta päätellen että tunnenko sua!!!??

        Oho . . . voi olla, että tunnetkin . . . Nyt vain alkoi toi muisti pätkimään, kun en muista ikääni ;))


      • katselen kauemmas

        vain tämän erotilanteen, juoksi pakoon, jätti asiat hoitamatta loppuun.
        Esitteli tämän uuden " vaimon " vaikka ei ole aloittanut erovalmisteluja mitenkään.
        Tämän kalamiehen motto on " kyllä asiat hoituu itsestään " mikä saa kenen tahansa niskakarvat pystyyn.
        Seurustelee mutta pitää vanhaa varalla , että vois palata jos rakkaus loppuu!!!!
        Mutta se on loppunut mikä on loppunut!


      • kevät tyttö
        Kala-ukko kirjoitti:

        Oho . . . voi olla, että tunnetkin . . . Nyt vain alkoi toi muisti pätkimään, kun en muista ikääni ;))

        alkaako nimesi R: llä???
        kiitos


      • Kala-ukko
        katselen kauemmas kirjoitti:

        vain tämän erotilanteen, juoksi pakoon, jätti asiat hoitamatta loppuun.
        Esitteli tämän uuden " vaimon " vaikka ei ole aloittanut erovalmisteluja mitenkään.
        Tämän kalamiehen motto on " kyllä asiat hoituu itsestään " mikä saa kenen tahansa niskakarvat pystyyn.
        Seurustelee mutta pitää vanhaa varalla , että vois palata jos rakkaus loppuu!!!!
        Mutta se on loppunut mikä on loppunut!

        Ei ne kalamiehet ole ainoita, jotka jättävät syytä sanomatta ja pettävät . . . Olen kuullut, että myös muissa horoskooppimerkeissä osataan tehdä samoin. . . En tiedä, et mikä horoskooppimerkeistä on herkin pettämään. . . Voimia sinulle!


      • Kala-ukko
        kevät tyttö kirjoitti:

        alkaako nimesi R: llä???
        kiitos

        Ei ala R:llä minun nimeni.


      • Lohikäärme76
        kevät tyttö kirjoitti:

        juoksee karkuun ja pakenee tilanteesta eikä pysty millään kohdattaa ongelmat puolisonsa kanssa!! valitettavasti näin vain se on enkä haluaisi taas haukkua kalatmiehiä tässä koska heitä on tarpeeksi jo haukuttu hhhhhhhhhhh:-) mut ainakin mun tilanteessa näin kävi kun kala herra ei pystynyt selittää eikä tykänny vastoinkäymistä vain mielummin juoksi karkuun hiljaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ihme tyyppi kyllä. Kun itsekin olen kalat mut Nainen tietty:=) nuorempana kyllä mäkin mielummin vältelin riidät mieheni kanssa ja olin sitä osapuolta joka teki aina sovinnon vaikka syy ei oliskaan minun... mut nyt ollaan aikuistunut jo lähellä 40v. Osaan kohdattaa ja keskustella asioista eikä tarttis paeta ongelimista....
        Mua vain kiinnostais sitä kysyn kala-ukko: lta mikä ikäinen olet oikein?? koska jotenkin musta tuntuu olet tuttu ihminen jollain tavalla sun puheista ja kirjoituksesta päätellen että tunnenko sua!!!??

        Itse oon ollu jo nuoresta asti sellainen, et olen koettanu selvittää ongelma/riitatilanteet puhumalla. Ei se pakeneminen todellakaan auta. En tiedä sitten miksi moni niin tekee, mut ei ainakaan omaan elämänkatsomukseen kuulu ongelmien pakoilu. Asioista pitäis pystyä puhumaan ja selvittämään. On sitten kyse kaverista/ystävästä/vihamiehestä tai mistä tahansa.

        Joskus erotessani exä kyllä pakeni ongelmia. Itse koetin selvittää mut toisella ei ollut kiinnostusta setviä asioita. Eli ei se aina niin mene et se mies on se ongelmallinen. Valitettavasti näyttäis olevan molemmissa osapuolissa noita jotka tahtoo tehdä toisen elämästä yhtä helvettiä. Ja kyllä, olen kalamies. Mikäli sillä on jotain suurempaa merkitystä.

        after all

        ..moni ihminen vaan ei kypsy koskaan..


      • nyt alamaissa
        Lohikäärme76 kirjoitti:

        Itse oon ollu jo nuoresta asti sellainen, et olen koettanu selvittää ongelma/riitatilanteet puhumalla. Ei se pakeneminen todellakaan auta. En tiedä sitten miksi moni niin tekee, mut ei ainakaan omaan elämänkatsomukseen kuulu ongelmien pakoilu. Asioista pitäis pystyä puhumaan ja selvittämään. On sitten kyse kaverista/ystävästä/vihamiehestä tai mistä tahansa.

        Joskus erotessani exä kyllä pakeni ongelmia. Itse koetin selvittää mut toisella ei ollut kiinnostusta setviä asioita. Eli ei se aina niin mene et se mies on se ongelmallinen. Valitettavasti näyttäis olevan molemmissa osapuolissa noita jotka tahtoo tehdä toisen elämästä yhtä helvettiä. Ja kyllä, olen kalamies. Mikäli sillä on jotain suurempaa merkitystä.

        after all

        ..moni ihminen vaan ei kypsy koskaan..

        rauhoittavaa luettavaa kun kirjoituksestasi saa heti kuvan että hoidat asiasi.
        Kun on tottunut kalamieheen joka ei hoida näitä eroasioita ja muitakaan asioita loppuun saakka.
        Tämä toisen henkinen kiusaaminen on kuluttavaa, tämä kalamies on se joka pettämään on lähtenyt.
        Minulla on tämä asioiden hoitaminen on painolasti, luoteeni on sellainen asiat ensin sitten muut.

        Tämä yleistys täällä tulee siitä kun ei voi kirjoittaa vaan tälle yhdelle, palsta on avoin kaikille mikä hyvä.
        Tunnenhan muitakin kalamiehiä ystävien puolisoita, ei ne jätä asioita roikkumaan.
        Elämä on todella helvettiä, pitäis päästä eteenpäin mutta toinen jarruttaa.

        Vapaasti on kalamieheni aina saanut mennä, en ole sitonut siksi poikamies on ollut aina ja tulee olemmaan.
        Olen luottanut suuri oli pettymys, kun niin tutun kanssa pettää.Ero on esimmäinen pitkästä liitosta.
        Enempää niitä eroja ei minulle tule, joskus vuosien päästä voisin harkita ystävää jos uskallan.

        Naiset tekee varmaan samaa, tunnen niin vähän pareja jotka ovat eronneet.


      • Lohikäärme76
        nyt alamaissa kirjoitti:

        rauhoittavaa luettavaa kun kirjoituksestasi saa heti kuvan että hoidat asiasi.
        Kun on tottunut kalamieheen joka ei hoida näitä eroasioita ja muitakaan asioita loppuun saakka.
        Tämä toisen henkinen kiusaaminen on kuluttavaa, tämä kalamies on se joka pettämään on lähtenyt.
        Minulla on tämä asioiden hoitaminen on painolasti, luoteeni on sellainen asiat ensin sitten muut.

        Tämä yleistys täällä tulee siitä kun ei voi kirjoittaa vaan tälle yhdelle, palsta on avoin kaikille mikä hyvä.
        Tunnenhan muitakin kalamiehiä ystävien puolisoita, ei ne jätä asioita roikkumaan.
        Elämä on todella helvettiä, pitäis päästä eteenpäin mutta toinen jarruttaa.

        Vapaasti on kalamieheni aina saanut mennä, en ole sitonut siksi poikamies on ollut aina ja tulee olemmaan.
        Olen luottanut suuri oli pettymys, kun niin tutun kanssa pettää.Ero on esimmäinen pitkästä liitosta.
        Enempää niitä eroja ei minulle tule, joskus vuosien päästä voisin harkita ystävää jos uskallan.

        Naiset tekee varmaan samaa, tunnen niin vähän pareja jotka ovat eronneet.

        Tuohan se on monessa suhteessa hankalinta kun toinen ei välttämättä tajua, että suhde on ohi. Pitäis osata päästää irti. Jotkut ei siihen kait oikein koskaan pysty.
        Pettäminen & valehtelu sen yhteydessä on kyllä katalinta mitä mitä ihminen rakkaallensa tehdä voi. Itse kans tuon kokeneena tiedän millaista se on. En siis itse pettäjänä vaan petettynä osapuolena. Koeta siinä sitten hoitaa lapset, työ, talo yms kun toinen menee missä menee.. Pitkä liitto siinäkin oli takana..

        Onneksi nuo kaikki on jo takana, mutta kyllä kaiken hyvin muistaa ja arvet ne on vieläkin kaikesta "mukavasta" mitä exäni teki. Luottamusta tuon jälkeen on ollut vaikea rakentaa mut näyttäis se sentään onnistuvan, onneksi. Joskus vaan jotkut tietyt asiat/tapahtumat muistuttaa mitä on kokenut.

        Elämä on yllätyksiä täynnä, hyviä ja huonoja. Joskus tuntuu et ne on enimmäkseen noita huonoja mut toivotaan et ne hyvät kohtais sutkin jossain kohtaa. Itselle käynyt ainakin niin,että monien vuosien vastoinkäymisten jälkeen on onni kääntynyt kertaheitolla. :)

        Vapaudesta. Kyllä ihmisen pitää tuntea olevansa vapaa suhteessa. Ei kahlittuna vaan voisko sanoa hienosti ohjaksissa. :) Kunhan tietää mitä toinen tekee, missä menee ja luottamus puoli toimii. On kaikki hyvin.

        Voimia sinulle kaiken tuon ero yms. asian keskellä.


      • kevät tyttö
        Kala-ukko kirjoitti:

        Ei ala R:llä minun nimeni.

        mun tuntema kalamiestä... mut ainakin sinä vaikutat rehellsiestä ja mukavalta mieheltä... olen paljon lukenut sun viestejä tässä ehkä olet poiekus kalamerkeissä miehistä:=) koska yleensä he ovat just sellasia kun kaikki naiset antavat komentoja heistä... ja muista että vuosi 2010 on meidän kalojen vuosi pitää käyttää joka hetki hyväksi ja kyllä meillekin rakkaus ja uusi elämää löytyy, jos ei kesäällä mut varmasti syksyllä on ehdoton aikaa:=) kaikea hyvää sulle.


      • yksi oinas tyttö
        Kala-ukko kirjoitti:

        Ei ne kalamiehet ole ainoita, jotka jättävät syytä sanomatta ja pettävät . . . Olen kuullut, että myös muissa horoskooppimerkeissä osataan tehdä samoin. . . En tiedä, et mikä horoskooppimerkeistä on herkin pettämään. . . Voimia sinulle!

        se on todettu että olette valitettavasti ainoita jotka jättävät ilman selityksiä ja sanomatta mitään puoliskolle.. näin vain se on, sanoisit mitä tahansa mut mä en usko enää ikinä kalamiehiin..


      • Kala-ukko
        yksi oinas tyttö kirjoitti:

        se on todettu että olette valitettavasti ainoita jotka jättävät ilman selityksiä ja sanomatta mitään puoliskolle.. näin vain se on, sanoisit mitä tahansa mut mä en usko enää ikinä kalamiehiin..

        . . . Jaaa . . . Oinas ja Kalat ovat jokseenkin toistensa vastakohtia. . . Oinaat ovat aikas temperamentikkaita ;)) . . . En halua loukata Sinua, mutta ehkä se Kala-mies ei ole uskaltanut jäädä kuuntelemaan "vuorisaarnaa", joka asiasta olisi seurannut. . . Niin . .. Me Kala-miehet olemme joissakin tilanteissa pelkureita. . . Toisaalta, emme halua loukata ketään, mutta aina emme löydä oikeita sanoja, joilla kertoisimme tilanteen. . . ja silloin pakeneminen paikalta on Kalalle helpoin ratkaisu.


      • Kala-ukko
        kevät tyttö kirjoitti:

        mun tuntema kalamiestä... mut ainakin sinä vaikutat rehellsiestä ja mukavalta mieheltä... olen paljon lukenut sun viestejä tässä ehkä olet poiekus kalamerkeissä miehistä:=) koska yleensä he ovat just sellasia kun kaikki naiset antavat komentoja heistä... ja muista että vuosi 2010 on meidän kalojen vuosi pitää käyttää joka hetki hyväksi ja kyllä meillekin rakkaus ja uusi elämää löytyy, jos ei kesäällä mut varmasti syksyllä on ehdoton aikaa:=) kaikea hyvää sulle.

        Kiitoksia kauniista sanoistasi. . . En mä oikein usko, että minulle mitään ihmeempiä tapahtuisi, vaikka kuinka oilsikin Kalojen vuosi. . . . Mulle on paremminkin sääntö, kuin poikkeus että kuljen onneni ohitse!! . . . En uskalla tarttua hetkeen. . . Kyllähän minäkin rakkaudesta haaveilen ja toivoisinkin sitä mutta . . . entäs sitten, jos se ei kestäkään ja loppuu?? . . . Niin, on helpompi olla yksin. . . Olen tyytyväinen siihen, jos ei tulisi mitään suurempia vastoinkäymisiä elämässä. Takana on jo monta raskasta vuotta. . . Mutta, toivotan Sinulle -kevät tyttö- onnellista ja rakkauden täyteistä vuotta. Olkoon tuulet suotuisia ja polkusi aurinkoinen ;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      96
      1903
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1528
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1045
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      999
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      909
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      789
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      731
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      35
      730
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      711
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      643
    Aihe