Elisa Viihde rules!

Penanen

Kyllä on ollut monta iloista hetkeä Elisa Viihteen kanssa jo ensimmäisten kuukausien aikana. Itse peruspaketti 24 Mbps:n laajakaistoineen jo sinällään on loistava ja nyt viikonloppuna alkoivat näkyä Formula1-kisat MTV3 Katsomon "kautta" eli voi katsella useampaa näkymää. Ja pisteenä I:n päällä, tänään alkoivat HD-tasoiset lähetykset lätkän MM-kisoista.
Kyllä on hieno palvelu!

7

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viihdepaketti

      näkymään tuon mtv3 katsomon. Minä menen ensin valikkoon, senjälkeen elisa viihde ok, sen jälkeen siirryn kohtaan mtv3 katsomo, televisio siirtyy sille kanavalle mitä katsoin, elikkä katsomokanavasta ei ole tietoakaan. Mitä teen, ps minulla on elisan kaapeli yhteys.

      • Penanen

        En osaa sanoa, miksi kaapelipuolella ei tuo toimi. Mulla ainakin "antennipuolella" tuo laajakaistan kautta tuleva kanava näkyy hienosti. Vasemmasta alalaidasta MTV3 Katsomo ja sitten OK, niin ruudulla näkyy juuri nyt, että seuraava lähetys on Katalonian F1 aika-ajot tänään klo 14:50. Ruudulla näkyvät valintamahdolisuudet: Koko ruutu, Inside-kamera, Autojen sijainnit radalla tai Highlights.
        Joku varmaan voi vastata, vaikuttaako tuo kaapeliyhteys myös laajakaistan kautta katsottaviin kanaviin. Toivotaan, että pääset nauttimaan kisoista mahdollisimman pian.


      • Penanen
        Penanen kirjoitti:

        En osaa sanoa, miksi kaapelipuolella ei tuo toimi. Mulla ainakin "antennipuolella" tuo laajakaistan kautta tuleva kanava näkyy hienosti. Vasemmasta alalaidasta MTV3 Katsomo ja sitten OK, niin ruudulla näkyy juuri nyt, että seuraava lähetys on Katalonian F1 aika-ajot tänään klo 14:50. Ruudulla näkyvät valintamahdolisuudet: Koko ruutu, Inside-kamera, Autojen sijainnit radalla tai Highlights.
        Joku varmaan voi vastata, vaikuttaako tuo kaapeliyhteys myös laajakaistan kautta katsottaviin kanaviin. Toivotaan, että pääset nauttimaan kisoista mahdollisimman pian.

        Kyllähän tuo lähetys Kataloniasta alkoi jo 11:55 vapailla harjoituksilla ja jatkuu sitten 14:50 aika-ajoilla. Ja tuo Inside- kamera on oikeesti In Car -kamera. Heikki siellä roikkuu 20. sijan paikkeilla.


      • viihdepaketti
        Penanen kirjoitti:

        Kyllähän tuo lähetys Kataloniasta alkoi jo 11:55 vapailla harjoituksilla ja jatkuu sitten 14:50 aika-ajoilla. Ja tuo Inside- kamera on oikeesti In Car -kamera. Heikki siellä roikkuu 20. sijan paikkeilla.

        sain minäkin näkymään, tein vain kokeeksi kanavahaun uudestaan, se auttoi asiaan. Tämä nykyinen tekniikka saa välillä uutta väriä hiuksiin. Nautitaan nyt formuloista, kiitos sulle kun jaksoit.


      • ld öldö
        viihdepaketti kirjoitti:

        sain minäkin näkymään, tein vain kokeeksi kanavahaun uudestaan, se auttoi asiaan. Tämä nykyinen tekniikka saa välillä uutta väriä hiuksiin. Nautitaan nyt formuloista, kiitos sulle kun jaksoit.

        mistä mä löydän sen kanavan?

        siis katsomo mtv ????? mtv max kanava ainakin on ihan mustana ääni tosin kuuluu?


        terveisin: welhon kaapelissa .


      • Penanen
        ld öldö kirjoitti:

        mistä mä löydän sen kanavan?

        siis katsomo mtv ????? mtv max kanava ainakin on ihan mustana ääni tosin kuuluu?


        terveisin: welhon kaapelissa .

        Tämä MTV3 Katsomo ei ole kanavaluettelossa vaan, kun painat Tähteä (*) niin saat näkyviin vasemmassa alalaidassa Viihteen uutuudet. Siinä menet MTV3 Katsomon kohdalle nuolinäppäimellä ja painat OK. Toinen uutuus on YLE Areena.
        Siis tämähän on Elisan Viihde -palvelu.


      • kimi haikkonen
        Penanen kirjoitti:

        Tämä MTV3 Katsomo ei ole kanavaluettelossa vaan, kun painat Tähteä (*) niin saat näkyviin vasemmassa alalaidassa Viihteen uutuudet. Siinä menet MTV3 Katsomon kohdalle nuolinäppäimellä ja painat OK. Toinen uutuus on YLE Areena.
        Siis tämähän on Elisan Viihde -palvelu.

        Mulla ei vaan toi tähti näppäin toiminut päivällä, nyt toimi?

        Mut kiitos. jospa huomenna taas toimii niin näkin kisan .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe