Minkälainen on Vectra 2006 mallia??

sdadsaddsds

OLen ajatellu ostaa tommosen 2006 mallin koska niissä on hyvät lisävarusteet ja on tosi halpa niin isoksi autoksi ja vähä ajettu joten minkälainen se on onko luotettava ja kertokaa plussat ja miinukset

Ps en tarvi niiltä viestejä jotka ei ole koskaan omistanut kyseistä autoa!!!!!!!!!!!!!!!

7

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • )n/b%v¤

      Olisin voinut kertoa paljon ko autosta, sillä ajoin ammatikseni 2006 mallista vectraa(taksi) vuosina 06 - 08 yhteensä noin 190 tuhatta km, mutta kun en omistanut autoa, olin vain haltija ja rahoitusyhtiö omisti. Harmi, mutta jospa rahoitusyhtiö vaikka kertoo.

      • adsads

        en mä nyt ihan sitä tarkottanu sillä omistamis jutusta vaan sitä ettei tulis sellanen kommentoimaan kuka ei ole koskaa edes istunu kyseisessä autossa vaan lukenu vaan kaikki haukut täältä??


    • Vect man

      Vastaus kysymykseesi "Minkälainen on Vectra 2006 mallia". Vectra 2006 mallissa on neljä pyörää ja lisäksi vararengas. Neljä tai viisi ovea sekä ratti. Moottori ja tutvavyöt on. Vectra 2006 mallia on montaa eri väriä.

      • sdadsad

        kannataisko suksia vittuun jos ei ole muuta sanottavaa..??? kyllä on maailma idiootteja täynnä no jos kaikki opel kuskit on tommosia niin en varmasti osta kyseistä autoo


    • v6turbo

      sillä kyykyttää kaikki naapurin volvot ja bimmerit ja lisäksi takapaksiin mahtuu viikonlopun kaljat kerralla.

    • vectra-07

      Itselläni -07 mallia 1.8 bensavectra. Autossa on mm. xenon valot ja ajonvakaussysteemi. Ongelmattomia kilometrejä on tullut n. 47000. Olen ollut autoon ihan tyytyväinen. Tässä uudemmassa 1,8 koneessa on nokkahihnan vaihtoväli 150000 km.Kulutus on ollut n. 7 litraa sadalla normaaliajolla.

      • LT

        Hyvin on pelannut V6T A6. Yksi takaisinkutsu oli nestepumpusta, mutta sekin oli väärä hälytys. Oli korjattu ennen myyntiä. Takakonttiin mahtuu kaksosrattaat pitkittäin ja muut vermeet. Kuusipykäläinen automaatti toimii todella upeasti kutosen kanssa. Xenonvalot on mielestäni kanssa erinomaiset. Hintakin on näillä autoilla edelleen varsin kohdallaan. Uskoakseni myös lastentaudit ovat varsin vähäisiä. Ohjaus ei ehkä ole aivan yhtä timanttia kuin Mondeossa. Miinuspuolella kaupungissa korkeaksi kohoava kulutus 17l/100km - mutta kun ajaa vähän - sen kanssa voi elää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe