OLen ajatellu ostaa tommosen 2006 mallin koska niissä on hyvät lisävarusteet ja on tosi halpa niin isoksi autoksi ja vähä ajettu joten minkälainen se on onko luotettava ja kertokaa plussat ja miinukset
Ps en tarvi niiltä viestejä jotka ei ole koskaan omistanut kyseistä autoa!!!!!!!!!!!!!!!
Minkälainen on Vectra 2006 mallia??
7
705
Vastaukset
- )n/b%v¤
Olisin voinut kertoa paljon ko autosta, sillä ajoin ammatikseni 2006 mallista vectraa(taksi) vuosina 06 - 08 yhteensä noin 190 tuhatta km, mutta kun en omistanut autoa, olin vain haltija ja rahoitusyhtiö omisti. Harmi, mutta jospa rahoitusyhtiö vaikka kertoo.
- adsads
en mä nyt ihan sitä tarkottanu sillä omistamis jutusta vaan sitä ettei tulis sellanen kommentoimaan kuka ei ole koskaa edes istunu kyseisessä autossa vaan lukenu vaan kaikki haukut täältä??
- Vect man
Vastaus kysymykseesi "Minkälainen on Vectra 2006 mallia". Vectra 2006 mallissa on neljä pyörää ja lisäksi vararengas. Neljä tai viisi ovea sekä ratti. Moottori ja tutvavyöt on. Vectra 2006 mallia on montaa eri väriä.
- sdadsad
kannataisko suksia vittuun jos ei ole muuta sanottavaa..??? kyllä on maailma idiootteja täynnä no jos kaikki opel kuskit on tommosia niin en varmasti osta kyseistä autoo
- v6turbo
sillä kyykyttää kaikki naapurin volvot ja bimmerit ja lisäksi takapaksiin mahtuu viikonlopun kaljat kerralla.
- vectra-07
Itselläni -07 mallia 1.8 bensavectra. Autossa on mm. xenon valot ja ajonvakaussysteemi. Ongelmattomia kilometrejä on tullut n. 47000. Olen ollut autoon ihan tyytyväinen. Tässä uudemmassa 1,8 koneessa on nokkahihnan vaihtoväli 150000 km.Kulutus on ollut n. 7 litraa sadalla normaaliajolla.
- LT
Hyvin on pelannut V6T A6. Yksi takaisinkutsu oli nestepumpusta, mutta sekin oli väärä hälytys. Oli korjattu ennen myyntiä. Takakonttiin mahtuu kaksosrattaat pitkittäin ja muut vermeet. Kuusipykäläinen automaatti toimii todella upeasti kutosen kanssa. Xenonvalot on mielestäni kanssa erinomaiset. Hintakin on näillä autoilla edelleen varsin kohdallaan. Uskoakseni myös lastentaudit ovat varsin vähäisiä. Ohjaus ei ehkä ole aivan yhtä timanttia kuin Mondeossa. Miinuspuolella kaupungissa korkeaksi kohoava kulutus 17l/100km - mutta kun ajaa vähän - sen kanssa voi elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875