Ollaankohan menty liiallisuuksiin pommihysterian kanssa? Sanaa pommi ei saa lausua missään muodossa lentokoneessa eikä lentokentällä. Tuntuu, että turvatarkastajat yrittävät saada tarkoituksella äksöniä pitkäpiimäiseen työhönsä..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050711624291_uu.shtml
Pommi
7
467
Vastaukset
- aasivaiei
on hyvä vaan jos asiaan puututaan jokainen tietää että pommipuheet lentokentällä on pakko ottaa todesta.kuka meistä voi tietää mikä on tsoukkia ja mikä totta eikä todella ole mitään järkeä tsoukkailla kyseisellä asialla.virkailijat toimivat aivan oikein ihmisistä kun ei koskaan tiedä mitä aikovat.ajattele jos asioihin ei puututa mikä seuraus voi olla?vitsinheittjä voikin olla tosissaan sitten syytetään virkailijoita työn laiminlyömisestä ja henkien menetyksistä.jokainen tietää että kentällä pommista puhuminen ei voi muododtua tsoukiksi
- tatr
Tämän ymmärtäisi, jos Piia Pantsu olisi sanonut, että "laukussani on pommi". Lehtitietojen mukaan hän kysyi, "pommiako etsitte", kun hänen laukkunsa läpivalaistiin niin monta kertaa. Tuntuu todella ylireagoinnilta, että kentän toiminta pysäytettiin tuon kysymyksen takia.
- oppirahat maksettava
tatr kirjoitti:
Tämän ymmärtäisi, jos Piia Pantsu olisi sanonut, että "laukussani on pommi". Lehtitietojen mukaan hän kysyi, "pommiako etsitte", kun hänen laukkunsa läpivalaistiin niin monta kertaa. Tuntuu todella ylireagoinnilta, että kentän toiminta pysäytettiin tuon kysymyksen takia.
Oppi varmaan pitämään turpansa kiinni noissa turvatarkastuksissa, niin kuin moni muukin vitsiniekka.
Luulisi normaalilla järjellä olevan aikuisen ymmärtävän, että noi pommi "vitsit" ei todellakaan kuulu lentokentille nykypäivinä. - xysetä
oppirahat maksettava kirjoitti:
Oppi varmaan pitämään turpansa kiinni noissa turvatarkastuksissa, niin kuin moni muukin vitsiniekka.
Luulisi normaalilla järjellä olevan aikuisen ymmärtävän, että noi pommi "vitsit" ei todellakaan kuulu lentokentille nykypäivinä.Hei! Tais olla miesvirkailija läpivalaisijana. Tuo lohtua työpäivään, kun pysäyttää naisen pitemmäksi aikaan. Sellaista koin aikoinaan 80-luvulla Moskovan lentokentällä, kun muutamaa suomalaisladyä
pidettiin turhaan pitkään muodollisuuksissa, miehet pääsivät sitäkin nopemammin
Säälittävää typeryyttä vitsailla vakavalla asialla. Yhtä lailla voisi heittää "tapan sut". Sakot ja lentokielto on aika normaalia tänä päivänä.
- ensin
mitä sanoo. Itselleni on täysin selvä, että sanaa pommi tai ase ei lentokentällä mainita.
Jos tämä on nykyajan sääntö, niin miksi sitä on niin pirun vaikea käsittää?
Lähes poikkeuksetta koneessa puhutaan aina myös lento-onnettomuuksista, onko ne niitä pelkureita, jotka kyseisestä asiasta keskustelun virittävät?- hehheeheehhee
no sittenhän vois huumorin piikkiin laittaa aika paljon jos tuollaiseen mennään. tollo ikä tollo (huumoria)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483