Kannettavan liittäminen videotykkiin!

carol-

Moikka! Pitäis saada miniläppäri liitettyä videotykkiin mutta ei oikeen onnistu. Video tykissä lukee: No signal. Miniläppäri on Fujitsu Siemensin Amilo ja videotykki Optoma. Onko miniläppäriä ees mahdollista liittää videotykkiin? Luulis ainaki ku normi näyttöihinki saa liitettyä. Oon yrittäny liittää AWM ja DVI piuhalla mutta kummallakaan ei onnistu, pitäisikö se sit jostain koneen näyttöasetuksista säätää? Kun liitän koneen videotykkiin niin kuuluu kuitenkin se ääni että koneeseen on kytketty laite. Kiva jos joku osais auttaa! :) Oon tän kans tapellu jo ties kuinka kauan... :D

7

5185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carol-

Niin ja vielä että dvd-soittimen kanssa videotykki toimii ihan hyvin!

• ainakin molemmat

miniläppärini, ASUS ja HP toimivat moitteettomasti tykin kanssa.
      Tosin käytän ihan VGA-johtoa enkä mitään eksoottista
      AWM ja DVI piuhaa.

• carol-

Hmm, täytyy sitten varmaan ettiä tuo VGA-johto! Huono vaa ku miniläppäris ei oo kovin paljoo noita erilaisia. On vaa usb ja tuo awm portti...

• carol-
        carol- kirjoitti:

Hmm, täytyy sitten varmaan ettiä tuo VGA-johto! Huono vaa ku miniläppäris ei oo kovin paljoo noita erilaisia. On vaa usb ja tuo awm portti...

haha anteeks joo kirjotin väärin :D siis just tuota VGA-johtoo oon käyttänykki! ja ei toimi...

• ainakin molemmat

"...pitäisikö se sit jostain koneen näyttöasetuksista säätää?"

Totta kai, ei se lisänäyttö(=tykki) yleensä automaagisesti ole päällä.
      Yleensä ylärivin näppisrivistä joku (jotkut) on pyhitetty tarkoitukseen.

• Pimee Velho !!!

Tukemaan ulkoista Näyttölaitett.. Pitäisi sen toimia!

Paina hiiren oikeaa nappulaa tyhjällä työpöydällä...
      Valitse se alin "mukauta" tai ominaisuudet. ja sieltä asetukset,,,
      XP-ssä näkyy kaksi näyttäö, jos toinen on harmaa, mene sen päälle ja samaallailla Oikeanpuoilisella hiiren napilla, saat listan Valitse liitetty!!!
      Seiskassa toimii hivenen eri tavalla...

Mutta ei sillä Hirveen kaameeta grafiikkaa pyöritetä, minien mäyttöohjaimet on ihan paskoja

• Pimee Velho !!!

Tarkista että näyttä on "liitetty" siis toi edellinen kirjoitukseni. Siis että se toinen näyttö Windoossassa ei ole Harmana, Näyttösetuksissa.
        sit piuh kiinni...

Ja sit etsit Videotykistä oikean ohjelmalähteen Hitaasti vaihdellen niittä..
        Kuvan tulo kestää muutaman sekunnin.

Monessa läppärissä on myös pikanäppäin ulkoisen näytön kytkemiselle.
        Mutta niitä on miljoona erilaist tapaa..
        Toi win...san setuksien kautta aina sama j varma..
        Jos se kakkosnäyttö ei ole harmaa, vaan smanlinen kuin primäärinäyttökin, tuupaa se kuva ulkoiseen liitimeenkin., mikälli useitä näyttöliittimiä, valitse että kuva ohjatan juuri siihen oikean!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe