leikattu kultsu?

leikkaisinko vai en?

Oletteko leikanneet narttukultsunne ja missä vaiheessa? Minulla on vuoden ikäinen kultsu, jolla on ekat juoksut olleet. Ei ole aikomus pennuttaa. Olisi kiva kuulla kokemuksia, niin hyviä kuin huonoja ja asiallisia.

1

423

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pentuja

Kultsutyttö sai kahdet juoksut ja viime joulukuussa leikattiin vuoden ja 5 kk ikäisenä. Hyvin meni kaikki, itse vaaan jännitin hirveesti, turhaan. 2 tuntii leikkauksesta tyttö oli pystyssä ja melkein juoksi kotiin. Kauluria ei käytetty kertaakaan eikä haava kiinnostanut tyttöä lainkaan. Ekan illan vaan nukkui, mutta sen jälkeen sai pidellä kun olisi mennyt täyttä vauhtia ja halusi leikkiä kavereiden kanssa. Sattui vielä kunnon pakkaset ja valkoinen lumi niin säästyttiin kurakeleiltä. Nyt on ongelmana painon nousu. Just tänään yks eläinlääkäri laittoi pannaan light-ruoat ja pitäisi ostaa klinikalta erikoisruokaa, mut se on tosi kallista. Lenkkeiltäis enemmän mut koira aika laiska lenkkeilemään. Ruoka nyt ainakin ongelmallinen kun koira söis vaikka kuinka paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      167
      1469
    2. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      115
      1088
    3. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      15
      904
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      37
      885
    5. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      78
      791
    6. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      761
    7. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      54
      755
    8. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      34
      722
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      25
      719
    10. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      70
      681
    Aihe