Oletteko leikanneet narttukultsunne ja missä vaiheessa? Minulla on vuoden ikäinen kultsu, jolla on ekat juoksut olleet. Ei ole aikomus pennuttaa. Olisi kiva kuulla kokemuksia, niin hyviä kuin huonoja ja asiallisia.
leikattu kultsu?
1
374
Vastaukset
- ei pentuja
Kultsutyttö sai kahdet juoksut ja viime joulukuussa leikattiin vuoden ja 5 kk ikäisenä. Hyvin meni kaikki, itse vaaan jännitin hirveesti, turhaan. 2 tuntii leikkauksesta tyttö oli pystyssä ja melkein juoksi kotiin. Kauluria ei käytetty kertaakaan eikä haava kiinnostanut tyttöä lainkaan. Ekan illan vaan nukkui, mutta sen jälkeen sai pidellä kun olisi mennyt täyttä vauhtia ja halusi leikkiä kavereiden kanssa. Sattui vielä kunnon pakkaset ja valkoinen lumi niin säästyttiin kurakeleiltä. Nyt on ongelmana painon nousu. Just tänään yks eläinlääkäri laittoi pannaan light-ruoat ja pitäisi ostaa klinikalta erikoisruokaa, mut se on tosi kallista. Lenkkeiltäis enemmän mut koira aika laiska lenkkeilemään. Ruoka nyt ainakin ongelmallinen kun koira söis vaikka kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522115
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321303Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941235- 1571158
- 68961
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31889Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59838Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46789