Ollaan menossa kyseiseen hotelliin Torremolinokseen juhannuksen jälkeen. Onko kenelläkään kokemuksia hotellista ja alueesta?
Gran hotel Cervantes?
3
570
Vastaukset
- ok_tasoa
on aivan torremolinoksen keskustassa. ok hotelli mutta vain jos huoneet ovat meren puolella, mieluummin 5 krs tai korkeampi. kaupungin puolella alemmat kerrokset pimeitä ja meluisia, en suosttele. ylhäältä hienot näkymät, ei mikään hieno enään, nähnyt papremat päivänsä mutta ok turistitasoa.
- e
ihan kiva hotelli on ja kiva uima-allas alue ulkona. on tullut siellä käytyä muutaman kerran uima-allasta lainaamassa. on joo jo aika vanha muta vähän aika sit remontoitu eli ei huono. ja kai se on vielki 4tähteä.
hyvällä paikalla keskustassa ja nopeasti pääsee rinnettä alas rannalle.- harri68
Oli ok hotelli kaikin puolin. Varattiin hotel.comista puolihoidolla; Oli hyvät ruuat. Katolla sauna ja allas. Alhaalla isommat altaat, mutta aurinkotuolit varattava etukäteen aamulla. Torremolinoksen parhaalla paikalla ja parhaimpia hotelleja. Ainut miinus oli hissit; Jätti parikertaa välille
, mutta ei paniikkia vaan hälytysnappia painamalla apu tuli muutamassa minuutissa. Hissit olivat muutenkin hitaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882