Ollaan menossa kyseiseen hotelliin Torremolinokseen juhannuksen jälkeen. Onko kenelläkään kokemuksia hotellista ja alueesta?
Gran hotel Cervantes?
3
597
Vastaukset
- ok_tasoa
on aivan torremolinoksen keskustassa. ok hotelli mutta vain jos huoneet ovat meren puolella, mieluummin 5 krs tai korkeampi. kaupungin puolella alemmat kerrokset pimeitä ja meluisia, en suosttele. ylhäältä hienot näkymät, ei mikään hieno enään, nähnyt papremat päivänsä mutta ok turistitasoa.
- e
ihan kiva hotelli on ja kiva uima-allas alue ulkona. on tullut siellä käytyä muutaman kerran uima-allasta lainaamassa. on joo jo aika vanha muta vähän aika sit remontoitu eli ei huono. ja kai se on vielki 4tähteä.
hyvällä paikalla keskustassa ja nopeasti pääsee rinnettä alas rannalle.- harri68
Oli ok hotelli kaikin puolin. Varattiin hotel.comista puolihoidolla; Oli hyvät ruuat. Katolla sauna ja allas. Alhaalla isommat altaat, mutta aurinkotuolit varattava etukäteen aamulla. Torremolinoksen parhaalla paikalla ja parhaimpia hotelleja. Ainut miinus oli hissit; Jätti parikertaa välille
, mutta ei paniikkia vaan hälytysnappia painamalla apu tuli muutamassa minuutissa. Hissit olivat muutenkin hitaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512