"Tulet aina olemaan" myynnissä Prismassa hintaan nyt 3 euroa kappale. Ostin levyn ja kuuntelin läpi = Katrin ääni kuulostaa edelleen hyvältä ja soi kauniin heleästi. Mutta nuo kappaleet = mitäänsanomatonta huttua. Tätä levyä ei todellakaan viitsi kuunnella toistamiseen kun hyvä että kerran edes jaksoi. Pohjanoteeraus oli laulu "Se on niin väärin" ja ihmetyttää miten Katri on suostunut ylipäätään laulamaan jotain näin surkeaa. Sellaista olevinaan hienompaa ja syvällisempää iskelmää mutta ei vain sitä ole. Katri - tyylisi auttamattomasti kadoksissa. Tekisit pitkästä aikaa jonkin hyvän hitin...
Katri Helenan uusin levy
5
660
Vastaukset
- tuoksuu tammipuut
3 euroa...?! Eipä mene hyvin Katrillakaan. Levy on floppi myynnillisesti, ei tule myymään edes kultaa. Koskaan ennen ei ole Katrin levyjä myyty 3 eurolla, järkyttynyt olen.
- OK/OULUSTA
Katrin uusin levy ON TODELLA HYVÄ!!! Pitkästä aikaa Suomessa julkaistuista levyistä alansa
HUIPPUA! SÄVELLYKSET, SANOITUKSET JA KAIKKI todella loistavia. Olen hankkinut levyn jo viime-
vuonna ja soittanut melkein joka päivä ja joka kuuntelu kerran jälkeen menen mukaan täysillä:
Upeaa, että meillä on KATRI HELENAN- kaltainen SUURI STARA-(vaikka hän itse on vaatimaton ja
nöyrästi työtään tekevä Taiteilija; mutta ei silti nöyristele) joka jaksaa vielä kiertää kaikesta pahan-
suopaisuudesta huolimatta. Vaikka eräät mm. ns. radiokanavat eivät häntä noteeraakkaan silti
Katri jaksaa eteen päin.
Toivon kaikille kaunista kesää ja kuunnelkaa KATRIN uusinta; Tulet aina olemaan- levyä!!!- eeroji
Kerrankin asiallista tekstiä..........
- Mikä fiilis
eeroji kirjoitti:
Kerrankin asiallista tekstiä..........
Näin jokunen kuukausi sitten Tulet aina olemaan 5 eurolla, mutta 3 euroa?! Levybisneksen romahdus näkyy totaalisesti! Ja noinkin tuore levy ja artisti lady KH.
Jotkut tavaratalot ovat luopuneet levyosastoistaan kokonaan... - hei laulaja
Mikä fiilis kirjoitti:
Näin jokunen kuukausi sitten Tulet aina olemaan 5 eurolla, mutta 3 euroa?! Levybisneksen romahdus näkyy totaalisesti! Ja noinkin tuore levy ja artisti lady KH.
Jotkut tavaratalot ovat luopuneet levyosastoistaan kokonaan...Kaipaatteko muuten Kerkko Koskisen kynää? Minä kaipaan! Kerkko ei yleensä tuota pettymystä, ei Elämänlangat-levylläkään. Ei silti, loistavia kynänkäyttäjiä on uudellakin levyllä. Jos rakastat vähän... aivan upea, suosikkini ehdottomasti kys. levyllä. Bravo Eero Ainesmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418