Vitamiini ja hivenaine allergiaa?
Tuttavani väittää olevansa allerginen kaiken ruoka, eläin, hyönteisten pistoille, home, siitepöly, nikkeli, pöly, hajusteet, kuten maali ym. lisäksi vielä B-vitamiinille ja Kromille, sinkille ja mangneesiumille ym.
Kuitenkin hänellä ei koskaan ole ihottumaa, nuhaa, yskää, kutinaa, vuotavia silmiä ym.
Itse olen allerginen (lievästi) ja kärsin kirvelevistä silmistä ja punoittavasta ja kutiavasta ihosta, kun altistun allergiaa tuottavalle asialle.
Tuttavani saa kelalta kuntoutusta ja jatkuvia sairaslomia, jolloin värjää hiuksia ja kulmiaan (ei ikinä tyvikasvua) ja käyttää 24h. päivässä huulipunaa ja kaiken laisia ihotuotteitta että näyttäisi nuoremmalta, ja näyttääkin :-)
Se mikä tässä harmittaa, on se, että oma allergisuuteni on silmiin pistävä vaiva, mutta hän vaan on niin ... ärsyttävä, kun hän selittää, ettei voi ikinä syödä sianlihaa ja sitten kyllä kinkku uppoaa, kun tarjotaan ja mantelia allergiaakin on ja kerran minulla oli piirakkaa, missä oli manteleita ja sanoin siitä hänelle, mutta silloin hän ei tuntunut muistavan allergiaansa ollenkaan.
Miksi joku haluaa valehdella tälläistä?
Tosin hän valehtelee muitakin juttuja ja ei syö verenpaine lääkkeitänsä ja ei käytä koskaan silmälaseja edes autolla ajaessa, vaikka lapsesta asti on ollut silmälasit ja ikää on 53v.
Aortan pidentymäkin hänellä on ollut jo 20 vuotta ja kun kysyin rasituskokeesta, että milloin on viimeksi tehty, hän oli hämmillään ja sanoi, ettei koskaan.
Onko olemassa?
2
210
Vastaukset
- ast.+allerg+atopia
oireilee esim. vatsakivulla ja ripulilla, ei minulle mitään iho-oireita tms. koskaan tule.
Millaista kuntoutusta hän saa, sairauslomalla?Vai onko hän kuntoutustuella? Kuntoutusrahaa vai mitä?- oireetonta allergiaa
Hän on saanut näitä kuntoutuslomia, missä ollaan n. kaksi viikkoa kerralla ja siellä kuntoillaan ja saadaan kaikkia hoitoja. Tosin hän ei kuntoile kuitenkaan, kun on kuukautiset juuri silloin ja tamboonista hän saa hiivan ja hän ei voi jumpata, kun välineissä on kumia ja hän on niin allerginen ja ja vaikka mitä.
Luulosairaus hänellä kai on, tai sitten hän vaan tahtoo sairaseläkkeelle, mutta se ei käynytkään niin helposti, kun hän luuli ja siten sairauksia on tullut lisään.
Hän on oikeasti "hieno nainen" tyylikäs, tekopyhä, joka luistaa asiasta kuin asiasta teeskennellen allergiaa.
mutta tuo B-vitamiini allergia kyllä kiinostaa, sillä kyseinen ihminen syö kyllä mitä vaan... mutta kun joku suositteli hänelle allergiaan teho vitamiini ja hivenaine kuuria, niin jo alkoi siltäkin saralta tulemaan ongelmia.
Ei hänellä mitään ilmavaivoja tai vatsakipuja ole normaalia enempää. Hän nimenomaan väittää, että hänen silmät punoittaa, henkeen ottaa, iho kutiaa, yskittää... mutta en ole koskaan kuullut tai nähnyt vaikka joka päivä melkein nähdään. En edes muista, koska hänellä oli viimeksi normaali flunssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472