Näin siinä käy, kun ikkunat on metsään päin.
Aleksis Kivi oli nero, mutta kesää 2010 hänkään tuskin olisi osannut ennakoida: Suomi on valtio, Turku Euroopan kulttuuripääkaupunki, Naantali täynnä japanilaisia - ja neljä ihme hipsteriä
runtelee Seitsemää veljestä Emma Teatterissa.
Aleksis Kivi pyörii haudassaan kebabvartaan lailla, kun suomalaisten kansallisromaani pistetään uusiksi kesäteatterin lavalla. Näytelmän kymmenissä rooleissa sukkuloivat Jukka Rasila, Miska Kaukonen, Santtu karvonen ja -Kalle Lamberg. Sonnilaumaa ohjaa Kari-Pekka Toivonen, ja käsikirjoituksesta vastaa -Mikko Koivusalo.
Näin railakasta tulkintaa Kivestä ei ole vielä veistelty. Tervetuloa paikalle, kun on kerrankin hauskaa olla suomalainen!
Käsikirjoitus: Mikko Koivusalo
Ohjaus: Kari-Pekka Toivonen
Rooleissa: Jukka Rasila, Miska Kaukonen, Santtu Karvonen ja Kalle Lamberg
Ensi-ilta Teatteri Emmassa Naantalissa 28.5. klo 19.00
lisäinfo: http://www.linnateatteri.fi/www/?sivu=showohjelma&id=247
VARAA LIPUT HETI!!! NE VIEDÄÄN KÄSISTÄ!
seitsemän veljestä!!!
kivi itse!
0
957
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956