Hej alla ni som har vari med på spalten Bärlundsflickorna, o Svedupeelle o fintollon, och alla andra som har läst detta forum. Min adress ar Tjugby, Brunnsgärden 3, 59994 Ödeshög,
Mailadress: [email protected]
Tel: 0761257372
Alla som känner för att ta kontakt är välkomna...
Den 5 juni har jag öppet hus mellan 13,00-17,00 alla är välkomna, men jag vore tacksam om , man meddelade sig i förväg.
Välkommen till Ödeshög
6
761
Vastaukset
- gunbritt
jag o syrran o pokken
kommer- gurkan
vart skall ni fara? vem är ni? varför skall ni dit?
- gunbritt
gurkan kirjoitti:
vart skall ni fara? vem är ni? varför skall ni dit?
du måste vara konstig
- gammal lovisabo
gunbritt kirjoitti:
du måste vara konstig
JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR ....
Önskar dig en riktigt fin och underbar dag idag!
Varma hälsningar med en stor kram från en gammal Lovisabo - Rita i Ödeshög
gammal lovisabo kirjoitti:
JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR ....
Önskar dig en riktigt fin och underbar dag idag!
Varma hälsningar med en stor kram från en gammal LovisaboTackar å det ödmjukaste. Men vore kul och veta vem man tackar.
- Rita i Ödeshög
Rita i Ödeshög kirjoitti:
Tackar å det ödmjukaste. Men vore kul och veta vem man tackar.
Ett STORT TACK till er alla som kom ihåg mig på ett eller annat sätt.
Allt gott till er.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767