Sain kuoppamaiset arpeni pois kotona lähes ilmaiseksi!

_____Jasmin_____

Tämä on ensimmäinen kertani tällä foorumilla mutta olen itse kärsinyt nuorempana aknesta, jonka seurauksena kasvoilleni oli jäänyt kuoppamaisia arpia. Halusin tulla kertomaan kaikille, jotka kärsivät aknen aiheuttamista arvista, miten sain omat arpeni häviämään noin vuodessa!

Tilasin siis viime vuonna Silkia Camelia Oilia, koska olin lukenut siitä muutamia hyviä kokemuksia eri puolelta internettiä. Aloin käyttämään sitä pesun jälkeen aamuin illoin kasvoilleni niihin kohtiin, joissa arpia oli. Huomasin pieniä tuloksia jo ensimmäisen kuukauden jälkeen ja vuoden päästä kuoppamaisia arpia ei enää ollut!

Kuulostaako tämä liian hyvältä ollakseen totta? Uskomattomalta se kuulostaa mutta minulla Silkia Camelia Oil todella auttoi! Suosittelen teitäkin siis kokeilemaan tätä ensimmäisenä vaihtoehtona ennen kosmetologien/ihotautilääkärien kalliita hoitoja sillä tämä öljykään ei maksa paljoa. En usko, että Silkia Camelia Oil kuitenkaan häivyttaa kokonaan erittäin syviä ja pahoja arpia mutta uskoisin, että niidenkin ulkonäkö parantuu käytön seurauksena!

53

5913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuormieps

No kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta! Mutta en sano, ettenkö uskoisi. Pikaisella googletuksella löytyi kirjoituksia muidenkin positiivisista kokemuksista, joskaan kaikilla ei ole ilmeisesti toiminut.

Mistä tilasit Silkiaa? Entä kuinka vanhoja arpesi olivat?

Oma Roa-kuurini päättyi juuri. Joitakin matalia arpia ja enemmälti punoitusta on jäänyt. Ehkä tilaankin Silkiaa. Onko muilla kokemuksia Silkiasta tai jostain muusta arpia tasoittaneesta aineesta?

• _____Jasmin_____

Kaikki arpeni olivat alle 4 vuotta vanhoja ja luulen, että tämä ja useat muut arpien hoitokeinot toimivatkin parhaiten suhteellisen uusiin arpiin. Tilasin Silkiaa eBay.com:sta, koska sieltä tilaaminen postikuluineen tuli halvemmaksi kuin suoraan goldportbeauty.com:sta. Tällä hetkellä tuota näyttää saavan eBaystä alennettuna Suomeen toimitettuna n. 12 euron hintaan. Uskon kuitenkin, että muidenkin tuotemerkkien Camellia öljyt toimivat yhtä hyvin kuin tämä Silkia.

• reuyreik6e5ie57
        _____Jasmin_____ kirjoitti:

Kaikki arpeni olivat alle 4 vuotta vanhoja ja luulen, että tämä ja useat muut arpien hoitokeinot toimivatkin parhaiten suhteellisen uusiin arpiin. Tilasin Silkiaa eBay.com:sta, koska sieltä tilaaminen postikuluineen tuli halvemmaksi kuin suoraan goldportbeauty.com:sta. Tällä hetkellä tuota näyttää saavan eBaystä alennettuna Suomeen toimitettuna n. 12 euron hintaan. Uskon kuitenkin, että muidenkin tuotemerkkien Camellia öljyt toimivat yhtä hyvin kuin tämä Silkia.

Joo mun yks kaverikin oli käyttänyt tota samaa öljyy ja sekin sanoi et se oli auttanut niihin sen arpiin ja punasiin kohtiin ja kyl sen huomaakin et sen iho on selvästi parantunu. Mulla nyt ei onneks oo kasvois muutaku noit punasii jälkii ja ne kuulemma lähtee itestäkin mut jos ne ei muutamas kuukaudes vaalene kovin paljoo niin vois itekkin tota ostaa.

• hönttinen

ni miten mä'niinku saan tilattua sen Silkia Camellia Oilin siel ebaysta ku en oo niin hyvä enkus et voisin silt myyjält kysästä ni nääkeek se et se et mist maasta se tilaus on tehty vai pitääks sil erkseen kirjottaa siit!et ku oon kirjautun sinne ni voinks mä vaan niiku tilata sen siel ny niinku?

Tiedän et kysärit oli aika typeriä mut minkäs teet ku ei ymmärrä!!!vastatkaa ees joku:)

• ööjotain
        hönttinen kirjoitti:

ni miten mä'niinku saan tilattua sen Silkia Camellia Oilin siel ebaysta ku en oo niin hyvä enkus et voisin silt myyjält kysästä ni nääkeek se et se et mist maasta se tilaus on tehty vai pitääks sil erkseen kirjottaa siit!et ku oon kirjautun sinne ni voinks mä vaan niiku tilata sen siel ny niinku?

Tiedän et kysärit oli aika typeriä mut minkäs teet ku ei ymmärrä!!!vastatkaa ees joku:)

Valkkaat valikosta Finland ja näet postikulut. Myyjä saa osoitteesi PayPalilta

• Asiastakiinnostunut.

Kertokaapas mihin tämän öljyn teho perustuu?

• Teepuuöljy

Eli toisin sanoen toi on teepuuöljyä (=tea seed oil, camellia oil) ja sitä saa esimerkiksi kampaamoista, merkkinä tuli Paul Mitchell-sarja mieleen. Siinä sarjassa on sellanen Tea treat Oil mitä voi käyttää iholle kaikenlaisten haavojen ym naarmujen, näppyjen, auringonpolttamien ym ym hoitoon. Ja on tehokasta :) Hinnoista en tarkalleen osaa sanoa, ehkä 10-30 välille ne asettuu..

• Teepuuöljy

Siis sarja on Paul Mitchell Tea Tree Special, ja siinä on se Tea Tree Oil, joka on tuota teepuuöljyä..

• hm

Onko nyt siis kyseessä teepensaan siemenistä saatava (camellia japonica) kamelia-öljy?

Teepuuöljy (Melaleuca alternifolia) on eri kasvista.

• _____Jasmin_____

Tämä Silkia Camellia Oil on tietääkseni nimenomaan teepensaan siemenistä saatavaa öljyä. Aikaisemmin linkittämälläni sivulla sanotaan: "Silkia® camellia oil (also known as "camellia seed oil") is a carrier oil. It's derived from the seeds of camellias - - ."

• hm

Tämä Silkia Camellia Oil on tietääkseni nimenomaan teepensaan siemenistä saatavaa öljyä. Aikaisemmin linkittämälläni sivulla sanotaan: "Silkia® camellia oil (also known as "camellia seed oil") is a carrier oil. It's derived from the seeds of camellias - - ."

Ok. En tiedä onko noilla jotain eroa, mutta tilasin Tuoksukaupasta kamelia-öljyä. Oli sitä joskus aiemminkin pieni pullo ja silloin tuumin, että on ihan mukavan tuntuista, ei tukkinut, mutta en niin säntillisesti sitä käyttänyt (ryntäilen aina uusien tuotteiden perään).

Mietin vähän toimisiko puhdas E-vitamiiniöljykin arpiin?

• Nuormieps
        hm kirjoitti:

Ok. En tiedä onko noilla jotain eroa, mutta tilasin Tuoksukaupasta kamelia-öljyä. Oli sitä joskus aiemminkin pieni pullo ja silloin tuumin, että on ihan mukavan tuntuista, ei tukkinut, mutta en niin säntillisesti sitä käyttänyt (ryntäilen aina uusien tuotteiden perään).

Mietin vähän toimisiko puhdas E-vitamiiniöljykin arpiin?

Kauanhan ebaysta todennäköisesti kestää, että tuote saapuu perille? Tilasin juuri tuota Silkiaa.

• sydu
        Nuormieps kirjoitti:

Kauanhan ebaysta todennäköisesti kestää, että tuote saapuu perille? Tilasin juuri tuota Silkiaa.

Keneltä myyjältä tilasit?

Toimitusaika riippuu kaiketi sekä myyjän ripeydestä että lähtömaasta.

• Nuormieps
        sydu kirjoitti:

Keneltä myyjältä tilasit?

Toimitusaika riippuu kaiketi sekä myyjän ripeydestä että lähtömaasta.

Se tuli perille reilussa kymmenessä arkipäivässä.

Jasmin, laitoit varmaankin kosteusvoiteen Camelian levittämisen jälkeen? Olen nyt toista iltaa käyttämässä sitä. Laitan aamuin ja illoin vesipesun jälkeen Silkiaa arpikohtiin. Olen odottanut jonkin aikaa, kunnes öljy kuivuu, ja sitten olen levittänyt kosteusvoiteen. Miten itse teit?

Ja varmaan pienikin määrä öljyä riittää, kuten olen nyt arpikohtiin laittanut?

• _____Jasmin_____
        Nuormieps kirjoitti:

Se tuli perille reilussa kymmenessä arkipäivässä.

Jasmin, laitoit varmaankin kosteusvoiteen Camelian levittämisen jälkeen? Olen nyt toista iltaa käyttämässä sitä. Laitan aamuin ja illoin vesipesun jälkeen Silkiaa arpikohtiin. Olen odottanut jonkin aikaa, kunnes öljy kuivuu, ja sitten olen levittänyt kosteusvoiteen. Miten itse teit?

Ja varmaan pienikin määrä öljyä riittää, kuten olen nyt arpikohtiin laittanut?

Aivan oikein. Itsekin laitoin pesun jälkeen ensin Silkiaa ja vasta sen jälkeen muita kasvojenhoitotuotteita. Kannattaa varmastikin odottaa vähintään 5 minuuttia Silkian levityksen jälkeen ennen kuin levittää muita tuotteita kasvoille. Monethan käyttää tuota Silkiaa tavallisen kosteusvoiteen sijasta koko kasvoille, joten jos huomaatte sen kosteuttavan ihoanne riittävästi, voi kosteusvoiteen jättää kokonaan pois.

Muistakaahan sitten, että tulokset eivät tule hetkessä. Jotkut ovat kertoneet, että he ovat havainneet tuloksia vielä kahden vuoden kuluttuakin käytön aloittamisesta, joten tästä voi päätellä, että muutamassa viikossa ei kannata odottaa suuria tuloksia.

Muistakaa kertoa kokemuksistanne ja tuloksistanne tällä foorumilla, olivat ne sitten negatiivisia tai positiivisia!

• santimaaare

Aivan oikein. Itsekin laitoin pesun jälkeen ensin Silkiaa ja vasta sen jälkeen muita kasvojenhoitotuotteita. Kannattaa varmastikin odottaa vähintään 5 minuuttia Silkian levityksen jälkeen ennen kuin levittää muita tuotteita kasvoille. Monethan käyttää tuota Silkiaa tavallisen kosteusvoiteen sijasta koko kasvoille, joten jos huomaatte sen kosteuttavan ihoanne riittävästi, voi kosteusvoiteen jättää kokonaan pois.

Muistakaahan sitten, että tulokset eivät tule hetkessä. Jotkut ovat kertoneet, että he ovat havainneet tuloksia vielä kahden vuoden kuluttuakin käytön aloittamisesta, joten tästä voi päätellä, että muutamassa viikossa ei kannata odottaa suuria tuloksia.

Muistakaa kertoa kokemuksistanne ja tuloksistanne tällä foorumilla, olivat ne sitten negatiivisia tai positiivisia!

mistä saisin luettua saman tekstin suomeksi? englanti kun ei ole vahvimpia puoliani

• Visa-kortition
        santimaaare kirjoitti:

mistä saisin luettua saman tekstin suomeksi? englanti kun ei ole vahvimpia puoliani

saako tuotetta Suomesta?

• dhfjgkhop
        Visa-kortition kirjoitti:

saako tuotetta Suomesta?

Ei varmaan tuota samaa? Mutta epäselväksi jäi eroaako tuo oikeasti muista kameliaöljyistä. Visa electronilla voi muuten ostaa myös Ebaysta jos sellainen löytyy.

• jujuuu875

• Visa-kortiton

• tyhmä888888888888888
        Visa-kortiton kirjoitti:

kiitos tiedosta. pitääpä kokeilla.

voisiko joku ihana ihminen suomentaa minulle tuon tekstin? :) tai antaakaa joku osote? :) miten tuolta voi tilata?

• sdfglö
        tyhmä888888888888888 kirjoitti:

voisiko joku ihana ihminen suomentaa minulle tuon tekstin? :) tai antaakaa joku osote? :) miten tuolta voi tilata?

Jos tarkoitat linkkiä niin aika mainostekstiähän se oli. Jos kopioit sivun osoitteen ja pastetat sen googlen kääntimeen, saat auttavan suomennoksen.

• .....anonym.....
        sdfglö kirjoitti:

Jos tarkoitat linkkiä niin aika mainostekstiähän se oli. Jos kopioit sivun osoitteen ja pastetat sen googlen kääntimeen, saat auttavan suomennoksen.

Suosittelen käyttämään tätä öljyä koko kasvojen alueelle, mikäli se vain soveltuu ihotyypillenne.

• '''''''''''''''''
        .....anonym..... kirjoitti:

Suosittelen käyttämään tätä öljyä koko kasvojen alueelle, mikäli se vain soveltuu ihotyypillenne.

Oletteko te, jotka olette tilanneet tätä Silkia camellia öljyä, ehtineet vielä huomaamaan mitään muutosta arvissanne? Luin ketjun ja tiedän, että tulokset eivät tule hetkessä mutta pohdiskelin tässä itsekin tilauksen tekemistä ja ajattelin kysellä kokemuksianne ensin.

• Nuormieps
        ''''''''''''''''' kirjoitti:

Oletteko te, jotka olette tilanneet tätä Silkia camellia öljyä, ehtineet vielä huomaamaan mitään muutosta arvissanne? Luin ketjun ja tiedän, että tulokset eivät tule hetkessä mutta pohdiskelin tässä itsekin tilauksen tekemistä ja ajattelin kysellä kokemuksianne ensin.

Aloitin käyttämään Silkiaa kesäkuun alussa, aamuin illoin. Olin lopettanut 6,5 kk:n Roaccutan-kuurin kuukautta tätä ennen.

Vaikuttaisi, että arpeni ovat Silkian käytön aikana pikkuisen siloittuneet. Olen siis käyttänyt öljyä kuukauden. Arpeni tosin ovat Roa-kuurin ajalta ja tasoittuvat kuurin lopettamisen jälkeen osin itsestäänkin. Vaikea sanoa, mikä Silkian osuus tasoittumiseen on, mutta luultavasti sillä on ollut oma vaikutuksensa.

Aion jatkaa käyttöä ja päivitellä tilannetta. Eiköhän muutaman kuukauden jälkeen ole taas enemmän kerrottavaa, ja vuoden päästä varmasti näkee, kuinka paljon nämä pienet arpeni ovat parantuneet.

• saara888
        Nuormieps kirjoitti:

Aloitin käyttämään Silkiaa kesäkuun alussa, aamuin illoin. Olin lopettanut 6,5 kk:n Roaccutan-kuurin kuukautta tätä ennen.

Vaikuttaisi, että arpeni ovat Silkian käytön aikana pikkuisen siloittuneet. Olen siis käyttänyt öljyä kuukauden. Arpeni tosin ovat Roa-kuurin ajalta ja tasoittuvat kuurin lopettamisen jälkeen osin itsestäänkin. Vaikea sanoa, mikä Silkian osuus tasoittumiseen on, mutta luultavasti sillä on ollut oma vaikutuksensa.

Aion jatkaa käyttöä ja päivitellä tilannetta. Eiköhän muutaman kuukauden jälkeen ole taas enemmän kerrottavaa, ja vuoden päästä varmasti näkee, kuinka paljon nämä pienet arpeni ovat parantuneet.

Minäkin tilasin tuolloin toukokuussa tuota camellia öljyä mutta sen lisäksi vielä Epidemx kuorintavoidetta, jota ollaan suositeltu käyttämään yhdessä camellia öljyn kanssa. En ajatellut aluksi kirjoittaa tänne mutta olen ollut saamiini tuloksiin niin tyytyväinen, että ajattelin kertoa siitä myös täällä: Olen käyttänyt molempia tuotteita yksinomaa nenääni, jossa oli alunperin useita kymmeniä läpimitaltaan pieniä, n. 2 mm syviä arpia. Nyt arpia tuskin enää huomaa, ja uskon saavani vielä parempia tuloksia, kunhan jatkan käyttöä tästä eteenpäinkin.

Millaisia tuloksia te muut kokeilleet olette saaneet tähän mennessä?

• yotambieen
        saara888 kirjoitti:

Minäkin tilasin tuolloin toukokuussa tuota camellia öljyä mutta sen lisäksi vielä Epidemx kuorintavoidetta, jota ollaan suositeltu käyttämään yhdessä camellia öljyn kanssa. En ajatellut aluksi kirjoittaa tänne mutta olen ollut saamiini tuloksiin niin tyytyväinen, että ajattelin kertoa siitä myös täällä: Olen käyttänyt molempia tuotteita yksinomaa nenääni, jossa oli alunperin useita kymmeniä läpimitaltaan pieniä, n. 2 mm syviä arpia. Nyt arpia tuskin enää huomaa, ja uskon saavani vielä parempia tuloksia, kunhan jatkan käyttöä tästä eteenpäinkin.

Millaisia tuloksia te muut kokeilleet olette saaneet tähän mennessä?

Kiitos viestistäsi. Mistä tilasit tuota epidermx-voidetta?

• dfhvoergh

• piia11122

Heeii. Niin mistä tuota silkia camelia oilia , pystyyy tilamaan?

• Plondiiii

siis onks tonne pakko antaa pankkikortin numero? ei saa muuten tilattua? en kyllä luota noihin tollassiin.... :O

• hmmmp

Kaikella rakkaudella ja kunnioituksella ketjun aloittajaa kohtaan, mutta tekstisti kuulostaa niin mainostempaukselta.

Toki en kiellä aineen tehoa ja vaikutusta, mutta kuulostat enemmän palkatulta mainostajalta kuin aknen _oikeasti_ hoitaneelta henkilöltä.

Illan jatkoja kaikille.

• saara888

Kyllähän itsellänikin kävi mielessä, että aloitusviesti olisi mainos mutta kun ajattelee, että mikään taho ei Suomessa myy kyseistä tuotetta niin kuinka todennäköistä on, että joku USA:ssa toimiva pienehkö yhtiö panostaisi piilomainontaan sellaisessa pienessä maassa kuin Suomi palkkaamalla jonkun henkilön? Oli miten oli, olen ainakin tyytyväinen saamiini tuloksiin...

• Nuormieps
        saara888 kirjoitti:

Kyllähän itsellänikin kävi mielessä, että aloitusviesti olisi mainos mutta kun ajattelee, että mikään taho ei Suomessa myy kyseistä tuotetta niin kuinka todennäköistä on, että joku USA:ssa toimiva pienehkö yhtiö panostaisi piilomainontaan sellaisessa pienessä maassa kuin Suomi palkkaamalla jonkun henkilön? Oli miten oli, olen ainakin tyytyväinen saamiini tuloksiin...

Olen nyt käyttänyt Silkiaa reilut viisi kuukautta. Roa-kuurini loppumisesta on taas reilut kuusi kk. Pieniä arpia ja punoitusta jäi tuon kuurin ajalta.

Punoitus on hitaasti ajan kanssa alkanut häipyä, samoin arpeni ovat hieman tasoittuneet. Arvet ovat yhä huomaamattomampia, ja kunhan viimeisetkin punaisuuden rippeet niistä häviävät, niin niitä tuskin läheltäkään huomaa. Vaikea sanoa, mikä on Silkian osuus tuossa siloittumisessa. Joka tapauksessa aion jatkaa yhä käyttöä. Tuotteen hinta on kuitenkin niin mitätön, että jos Silkialla saa pientäkään hyötyä, niin hintansa väärtiä tavara kyllä on. Saattaa olla, että vähän on voinut auttaakin.

Raportoin joskus kuukausien päästä taas uudelleen, josko parantumista on yhä tapahtunut.

• .....
        Nuormieps kirjoitti:

Olen nyt käyttänyt Silkiaa reilut viisi kuukautta. Roa-kuurini loppumisesta on taas reilut kuusi kk. Pieniä arpia ja punoitusta jäi tuon kuurin ajalta.

Punoitus on hitaasti ajan kanssa alkanut häipyä, samoin arpeni ovat hieman tasoittuneet. Arvet ovat yhä huomaamattomampia, ja kunhan viimeisetkin punaisuuden rippeet niistä häviävät, niin niitä tuskin läheltäkään huomaa. Vaikea sanoa, mikä on Silkian osuus tuossa siloittumisessa. Joka tapauksessa aion jatkaa yhä käyttöä. Tuotteen hinta on kuitenkin niin mitätön, että jos Silkialla saa pientäkään hyötyä, niin hintansa väärtiä tavara kyllä on. Saattaa olla, että vähän on voinut auttaakin.

Raportoin joskus kuukausien päästä taas uudelleen, josko parantumista on yhä tapahtunut.

Miten ihmeessä pystyn ostamaan tuollaisen, kun ei ole mahdollisuutta ostaa kortilla..?

• tahtoo arvet pois
        ..... kirjoitti:

Miten ihmeessä pystyn ostamaan tuollaisen, kun ei ole mahdollisuutta ostaa kortilla..?

Minulla sama ongelma. Osaako kukaan neuvoa, miten Pay pal -palvelu toimii? Eikös siinä voi ostaa ilman luottokorttia?

• kylläjep
        tahtoo arvet pois kirjoitti:

Minulla sama ongelma. Osaako kukaan neuvoa, miten Pay pal -palvelu toimii? Eikös siinä voi ostaa ilman luottokorttia?

Visa Electronilla voi ostaa. Infoa PayPal-tilin avaamisesta http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm

• Don't let me get me

• tahtoo arvet pois
        kylläjep kirjoitti:

Visa Electronilla voi ostaa. Infoa PayPal-tilin avaamisesta http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm

Kiitos tiedosta. Mikä on luotettava paikka ostaa? Mistä olette ostaneet silkia-tuotteenne?

• TAP511
        tahtoo arvet pois kirjoitti:

Kiitos tiedosta. Mikä on luotettava paikka ostaa? Mistä olette ostaneet silkia-tuotteenne?

IHerbistä saa edullisesti Tea tree oil:eja..

http://www.iherb.com/Search?kw=tea tree oil

Postikulut Suomeen 4$ ja noin 7-10 päivän toimitus aika.

Tällä koodilla vielä ensitilauksesta -5$: TAP511

• dinggg

• tahtoo arvet pois

• Don't let me get me
        TAP511 kirjoitti:

IHerbistä saa edullisesti Tea tree oil:eja..

http://www.iherb.com/Search?kw=tea tree oil

Postikulut Suomeen 4$ ja noin 7-10 päivän toimitus aika.

Tällä koodilla vielä ensitilauksesta -5$: TAP511

että tuo tea tree oil on eri kuin aloittajan Silkia camelia oil.
        Body shopista saa n.10€ tea tree öljyä.
        Tuon camelia oilin pistän tilaukseen jos auttas mun punertaviin arpiin. Vaikka mulla onkin käytössä Arbutin seerumi, mutta pitää tauko pitää siinäkin.

• pfvjeaor
        Don't let me get me kirjoitti:

että tuo tea tree oil on eri kuin aloittajan Silkia camelia oil.
        Body shopista saa n.10€ tea tree öljyä.
        Tuon camelia oilin pistän tilaukseen jos auttas mun punertaviin arpiin. Vaikka mulla onkin käytössä Arbutin seerumi, mutta pitää tauko pitää siinäkin.

Oliiviöljy ajaa saman asian:

http://www.livestrong.com/article/30503-use-olive-oil-fade-acne/

• grumheit

• xxööööööööö
        grumheit kirjoitti:

onko tuo oliiviöljy toiminut sinulla? täytyykö tuota tehdä miten usein?

mistä Epidermx-kuorinta-ainetta saa?

• komentti
        grumheit kirjoitti:

onko tuo oliiviöljy toiminut sinulla? täytyykö tuota tehdä miten usein?

Kasvojen höyryttäminen voi aiheuttaa katkenneita verisuonia, jos on siihen taipumusta

• Nuormieps
        komentti kirjoitti:

Kasvojen höyryttäminen voi aiheuttaa katkenneita verisuonia, jos on siihen taipumusta

Reilut kahdeksan kuukautta Silkian käyttöä takana. Arvet ovat tasoittuneet todella minimaalisiksi. Ne olivat alun alkaenkin pieniä mutta nyt ovat yhä huomaamattomampia.

Isoista finneistä jäänyt punoitus on poistunut melko hitaasti mutta kuitenkin varmasti. En usko, että Silkia olisi tuohon juurikaan vaikuttanut. Vieläkin on vähän punakkuutta kasvoissa, mutta yhä haaleammiksi väri on muuttunut. Hiljalleen viimeisetkin punat häipyvät, ja kun arpeni ovat hyvin matalia, voin jatkaa tältä osin elämääni tyytyväisenä.

Onko Silkialla ollut vaikutusta arpien tasoittumiseen? Sitä en voi edelleenkään osoittaa, mutta tuotteen käytön aikana arvet ovat todellakin muuttuneet huomaamattomammiksi.

• Eurot kilahtaa

Niin, sitä vaan, että kuulostaa melkein siltä, että aloittaja on maksettu nettimainostaja kyseiselle tuotteelle.
      Voin toki olla väärässäkin, mutta haiskahtaa.

• Nuormieps

Vaikka avausviestin hehkutusta oli vaikea alkuunsa todesta ottaa, niin googlettelin Silkian Oilista enemmän ja huomasin, että englanninkielisilläkin sivustoilla tuotetta oli varsin hyvään malliin kehuttu. Tietysti joukossa voi olla mainostajiakin...

Vaikea tosiaan tietää Silkian lopullista vaikutusta, mutta olen tyytyväinen "arpituloksiini". Jos muutkin ovat ottaneet kokeiluun, niin laittakaa toki omiakin kokemuksianne.

• arvet-on
    • Myy.

Onko kokemuksia, että poistaako tämä punaisia arpia, sopiiko sekaiholle eli rasvaiselle ja samalla kuivalle ?

• Anonyymi

Arvet.
      Kuisma öljy on myyty pelin eteen wifi myyntinä .
      Kiinteistö bisnes puhelimen tietoihin postin kautta.
      Sanalla hyvä myydä pois Hely huulet ym tatuointi olkapäät asukkaalle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48