Tietääkö kukaan, että saako mistään tampereella sijaitsevasta kaupasta American Spirit tai Manitou-merkkistä sätkätupakkaa?
Manitou ja American spirit-tupakkaa tampereelta
6
6511
Vastaukset
- Marlboroman...,
Manitou sätkätupakkaa saa Turun Tupakkakupasta http://www.turuntupakkakauppa.fi/tupakkakauppa_privat/satkatupakat.htm
aika kallista mutta tupakka on riittoisaa, sininen Original Virginia on vahvaa Golden Virginia miedompaa.
Itse molempia polttanut Original on mulle liian vahvaa mutta Golden Virginia menettelee aika tuhtia sekin.
Laadukasta kamaa ilman lisäaineita.- tupakkaaaa
Manitouta saa tampereelta stockmanin tupakkaosastolta.
- sdffsdfsfsdffsdfsf
Mikä näissä on erikoista perusmerkkeihin verrattuna?
- taap
sdffsdfsfsdffsdfsf kirjoitti:
Mikä näissä on erikoista perusmerkkeihin verrattuna?
Perustupakkaan lisätään hirveä määrä tarpeettomia kemikaaleja. Esim. ammoniakkia lisätään sen takia, että nikotiini imeytyisi elimistöön mahdollisimman tehokkaasti. Näin saadaan ihmiset koukutettua nikotiiniin tehokkaammin. Lisä-aineettomia tupakoita kun polttaa topan tai pari ja sen jälkeen maistaa taas perustupakkaa, niin sitä ei enää pysty polttamaan koska se maistuu ja haisee niin pahalle. Näin kävi ainakin minulle.
- taap
Minulla olisi myynnissä 18 toppaa Natural American Spiritiä. Lopetin tupakoinnin ja nämä jäivät vaille käyttöä. Mielestäni nämä olivat huomattavasti paremman makuisia kuin manitou. Hinta 6€/toppa. Mieluiten myisin koko satsin kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904