ja miksi?
Nahka vai Gore
9
950
Vastaukset
- mika2
.... eikös nykyisin ole saatavana goretexkalvolla varustettuja nahkasujakin. No ne perustelut mitä tulet varmaan saamaan on jotain sen tapaisia, että:
- tekstiiliasu on lämmin ja vedenpitävä, mutta syndit ei pysy niin hyvin oikeilla kohdilla ja liukimisessa se hankautuu helpommin puhki ja nappaa helpommin kiinni ja pistää pyörivään liikkeeseen, mikä altistaa varsinkin raajat vammautumiselle. Tekstiiliasut eivät ole myöskään kisahyväksyttyjä. Tekstiiliasut ovat rumempia ja halvempia.
- nahka-asut ovat tyylikkäitä sporttisia, mutta periteisesti vettyvät sateella eivätkä ole niin lämpimiä. Ai niin tietysti customreleet on vaan tyylikkäitä (eivät varsinaisesti sporttisia). - näinsemeneevaaan
No nyrkkisääntöhän menee näin.
Miehet jotka tykkäävät miehistä valitsevat nahkan (pois lukien rr kuskit)
Naiset jotka tykkäävät naisista valitsevat myös todella usein nahkan ja mustat lasit oikean hd ja ajavat sillä teksasissa.
Gore sopii niin heteroille,tyylitietoisille,mukavuuden haluisille. - G. Agostini
Gore puku kutistuu talvella; ei mahdu päälle enää keväällä.
- pilkkpukuu
Niin muinoin myös nahka kun lihoo....
- KEJÄVINK
Nahkaa vai Gorea?Ensinnäkin voi todeta,että joka vuosi kysyt samaa asiaa eri palstoilla ja odotat varmaan mitä kuumimpia perusteluja miksi pitäisi valita NAHKAAAA!Aika säälittävän läpinäkyvää.Ihan sama kuin joku kysyisi,että ruisleipää vai näkkileipää?!?!?
Se kun on jokaisen oma asia miten pukeutuu eikä kukaan toinen voi sanoa miten toisen olisi parasta pukeutua jne jne tai mikä materiaali tuntuu parhaalle päällä jne jne....eli ihan turhaa kysyä aina tuota samaa.Mene kauppaan ja kokeile!!!Kysy myyjältä asiakkaiden kokemuksia ja kokeile!
Ja ihan lopuksi mielenterveysongelmista kärsiville tai sosiaalisestirajoituneille voisi hymyillen valistaa,että NAHKA on ollut ihmiskunnan suosituin pukeutumismateriaali jo ennen kuin koko Suomea on ollut maapallon kartalla - samoin kuin villa!Että ei ne mitenkään ensisijaisesti liity seksuaalisuuteen - ei tarvitse pelätä!Hahahah!- kkkkk.
kyllä nahka-asut on aina olleet hinttarien päällä.
- muuli**
kkkkk. kirjoitti:
mites on sitten mahdollista että ihmiset ovat pystyneet lisääntymään ennen goretexiä jos kaikki oli ennen muinoin hinttareita???
- Påpåöä
kkkkk. kirjoitti:
Taidat itte vaan kiihottua kun näät nahkatakin miesten päällä.(mutta onhan niitä hinttari takkejakin olemassa^^)
Nahka kannattaa ostaa jos on varaa koska ne ovat yksinkertaisesti turvallisempia ja mukavampia päällä.
- Doona
Köyhää miettiä kumman ostaisit. Osta molemmat. Goret epävakaimmille keleille ja nahkaa, kun on hienoa kesäkeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745