Ongame narahti!

17101 Elias

Kahdella saitilla pelasin yhtaikaa ja täsmälleen sama jako tuli kohdilleen. Dejafuuu!

12

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyyl...

      satunnaisuuden saa tunkea peräholeen!

      • justjustniinnii

        missäs ne nyt ne pokeriprot jotka väittävät nettipokeria rehelliseksi..........kuinkas todennäköistä on että tulee aivan samanlainen jako?? Randomininähän ne kortit tulee......


      • justjustniinnii kirjoitti:

        missäs ne nyt ne pokeriprot jotka väittävät nettipokeria rehelliseksi..........kuinkas todennäköistä on että tulee aivan samanlainen jako?? Randomininähän ne kortit tulee......

        Sinulla samat kortit kädessä, pöydässä samat kortit, pinkat vihuilla samat, pelaajat samoilla nimimerkeillä, panostukset samat - vain pelin ID:ssä eroa?

        Vai pelasitko kahta paikkaa samassa pöydässä?

        Tarkistetaan aluksi vaikka pelien ID:llä nuo jaot, kommentoidaan sitten todennäköisyyksiä, kunhan nähdään mitä pitää laskea. Jos kyse siitä, että seitsemän samaa korttia tulee samassa järjestyksessä, on todennäköisyys 1 / (52 * 51 * 50 * 49 * 48 * 47 * 46). Tapahtuu sitäkin, mutta suhteellisen harvoin.


      • Everest pokerissa on paljon huijauksen piirteitä, koska rahapeleistä on kyse, niin silloin on noudatettava myös niistä annettuja lakeja sekä asetuksia. Pokerikäsien voitonjaot jaetaan miten sattuu, välittämättä pokerikäden suuruudesta ja tämä toiminta olisi viranomaisten tutkittava sillä kyseinen toiminta ei ole lainmukaista. Reilussa pokerissa on saatava näkyville,ainakin pyydettävä voittajan ja häviäjän kortit. Itse lopetin Everestillä pelaamisen, näiden väärien tuomioiden vuoksi


    • partane

      montaako pöytää pelasit? Ite joskus pelasin 12 pöytää everestillä ja oli 4 pöydässä yhtä aikaa AA. :D

      Ja samalla saitilla pelatessa on muutaman kerran tullut tismalleen samaa jakoa että eipä tuo kovin harvinaista taida olla. Ja just tuo pöytämäärän lisääminen aiheuttaa sen että tulee tosi omituisia tilanteita.

    • riggedpoker

      4 kertaa peräkkäin sama käsi, Ad 10h.

      • hahahahaha

        Mulla on ollut KK neljässä pöydässä yhtäaikaa ja jokaisessa vastassa AA,joten meni kerralla 4 stäkkiä.Ja ei ole rigged nettipokeri hmmm.


    • dhdghdwrtywrtywrtyrt

      Ongame on netin paskin verkko joka kannattaa kiertää kaukaa, joka muulla saitilla olen voittava pelaaja ongamella vedetään ohi melkein joka kädessä.

      • Olen itse siirtynyt OnGamelle tässä viimeisen kuukauden aikana. Shokki oli kova.

        Pelaajat ovat nimittäin käsittämättömän huonoja. Edellisestä verkosta oli jäänyt päälle taipumus yrittää lukea vihuja, painostaa heikkoutta osoittavia vihuja foldaamaan, jne. Ei toimi OnGamella ainakaan pienemmillä panostustasoilla. Ensin tuli turpiin niin perkeleesti, mutta sitten peruutin pelityylissäni reilusti taaksepäin. Tarpeeksi suoraviivaista pelaamalla alkoi pinkka kasvamaan kohti lähtötilannetta.

        Rahan tekeminen on varsin helppoa verrattuna esim. Bossin verkkoon (lyhyen otannan perustellla), mutta vaatii varsin tylsää pelityyliä. Vihuista on mahdotonta lukea mitään. Esimerkiksi mitäänsanomattomalla flopilla kaksi pelaajaa (joista onneksi en ollut kumpikaan :D). Ensimmäinen checkkaa, toinen lyö puoli pottia, ensimmäinen vastaa lyömällä all-in. Jälkimmäisen vaihtoehdot kippi tai 10% lisää rahaa pöytään... Noh, 10% siirtyi pöytään ja all-inin lyöjä kääntää esiin 29 offarit, jotka eivät osuneet pöytään mitenkään.

        Siis pluffata toki saa. Ja onhan se kivaa, että tuollaiset pelaajat lahjoittavat rahansa pois... Mutta silti.

        Eikä edes puhuta siitä omppuhillosta tuolla. Olo on kuin karkkikaupassa, paitsi että paljon tylsempää. :)


      • käteisturnauspeluri
        The_Rat kirjoitti:

        Olen itse siirtynyt OnGamelle tässä viimeisen kuukauden aikana. Shokki oli kova.

        Pelaajat ovat nimittäin käsittämättömän huonoja. Edellisestä verkosta oli jäänyt päälle taipumus yrittää lukea vihuja, painostaa heikkoutta osoittavia vihuja foldaamaan, jne. Ei toimi OnGamella ainakaan pienemmillä panostustasoilla. Ensin tuli turpiin niin perkeleesti, mutta sitten peruutin pelityylissäni reilusti taaksepäin. Tarpeeksi suoraviivaista pelaamalla alkoi pinkka kasvamaan kohti lähtötilannetta.

        Rahan tekeminen on varsin helppoa verrattuna esim. Bossin verkkoon (lyhyen otannan perustellla), mutta vaatii varsin tylsää pelityyliä. Vihuista on mahdotonta lukea mitään. Esimerkiksi mitäänsanomattomalla flopilla kaksi pelaajaa (joista onneksi en ollut kumpikaan :D). Ensimmäinen checkkaa, toinen lyö puoli pottia, ensimmäinen vastaa lyömällä all-in. Jälkimmäisen vaihtoehdot kippi tai 10% lisää rahaa pöytään... Noh, 10% siirtyi pöytään ja all-inin lyöjä kääntää esiin 29 offarit, jotka eivät osuneet pöytään mitenkään.

        Siis pluffata toki saa. Ja onhan se kivaa, että tuollaiset pelaajat lahjoittavat rahansa pois... Mutta silti.

        Eikä edes puhuta siitä omppuhillosta tuolla. Olo on kuin karkkikaupassa, paitsi että paljon tylsempää. :)

        Mun mielestä siinä ei ole mitään tylsää että näitä idiotteja voi valuttaa tosi löysästi, koska ne maksaa esim. puskun 77QQ pöytään K-hailla. Siis tuolla on vaan taivas rajana miten saada valueta, mikäli omat postflop taidot on hyvät niin voi laajentaa aloituskäsivalikoimaa aivan sairaasti.

        Esim. Äsken

        ANTES/BLINDS
        Leo2002_x posts small blind (10), IRONMAN40 x posts big blind (20),

        PRE-FLOP
        Hero raises to 80, king.bj calls 80, romanno74_x folds, iliclu10 folds, afaf16 folds, terza75 folds, Chinanski17 folds, dosedo folds, Leo2002_x calls 80, IRONMAN40 x calls 80.

        FLOP [board cards: TC,6D,2S ]
        Leo2002_x checks, IRONMAN40 x checks, Hero bets 250, king.bj calls 250, Leo2002_x calls 250, IRONMAN40 x folds.

        TURN [board cards: TC,6D,2S,6H ]
        Leo2002_x bets 1,170 and is all-in, Hero calls 1,170 and is all-in, king.bj folds.

        RIVER [board cards: TC,6D,2S,6H,KD ]


        SHOWDOWN
        Leo2002_x shows [ 3S,3C ]
        Hero shows [ AS,AH ]
        Hero wins 3,410.

        Ja siis juttu on todellakin että ei kannata bluffata. Vakkareita voi kunhan ne hoksaa.
        Jos et omista mitään apuohjelmaa niin suosittelen hankkimaan sellaisen, jos tosissaan meinaat pelata oot auttamatta jälessä muita vakkareita ilman apuohjelmia.


      • käteisturnauspeluri kirjoitti:

        Mun mielestä siinä ei ole mitään tylsää että näitä idiotteja voi valuttaa tosi löysästi, koska ne maksaa esim. puskun 77QQ pöytään K-hailla. Siis tuolla on vaan taivas rajana miten saada valueta, mikäli omat postflop taidot on hyvät niin voi laajentaa aloituskäsivalikoimaa aivan sairaasti.

        Esim. Äsken

        ANTES/BLINDS
        Leo2002_x posts small blind (10), IRONMAN40 x posts big blind (20),

        PRE-FLOP
        Hero raises to 80, king.bj calls 80, romanno74_x folds, iliclu10 folds, afaf16 folds, terza75 folds, Chinanski17 folds, dosedo folds, Leo2002_x calls 80, IRONMAN40 x calls 80.

        FLOP [board cards: TC,6D,2S ]
        Leo2002_x checks, IRONMAN40 x checks, Hero bets 250, king.bj calls 250, Leo2002_x calls 250, IRONMAN40 x folds.

        TURN [board cards: TC,6D,2S,6H ]
        Leo2002_x bets 1,170 and is all-in, Hero calls 1,170 and is all-in, king.bj folds.

        RIVER [board cards: TC,6D,2S,6H,KD ]


        SHOWDOWN
        Leo2002_x shows [ 3S,3C ]
        Hero shows [ AS,AH ]
        Hero wins 3,410.

        Ja siis juttu on todellakin että ei kannata bluffata. Vakkareita voi kunhan ne hoksaa.
        Jos et omista mitään apuohjelmaa niin suosittelen hankkimaan sellaisen, jos tosissaan meinaat pelata oot auttamatta jälessä muita vakkareita ilman apuohjelmia.

        Jos pelaat saadaksesi rahaa (a), niin ei kai muuta voi oikein toivoakaan kuin huonoja vastustajia. Siinä mielesäs onGame vaikuttaa taivaan lahjalta pokerinpelaajalle.

        Jos taas tarkoitus olisi pitää hauskaa (b) tai yrittää kehittyä pelaajana (c), on tuollainen vihulauma lähinnä rasite.

        Minä taidan olla jotakuinkin a:0, b:0,3, c:0,7 jakaumalla tuolla. Eli ei onGame oikein sovellu minulle. Jatkan nyt kuitenkin, kun edellisen verkon softaongelmat alkoivat kyrsimään oikein urakalla.

        Ei niin, etteikö onGamen softassakin bugeja olisi. Montako kertaa pitää ne vitun avatarit ottaa pois asetuksista, etteivät ne tule takaisin? :D


      • The_Rat kirjoitti:

        Jos pelaat saadaksesi rahaa (a), niin ei kai muuta voi oikein toivoakaan kuin huonoja vastustajia. Siinä mielesäs onGame vaikuttaa taivaan lahjalta pokerinpelaajalle.

        Jos taas tarkoitus olisi pitää hauskaa (b) tai yrittää kehittyä pelaajana (c), on tuollainen vihulauma lähinnä rasite.

        Minä taidan olla jotakuinkin a:0, b:0,3, c:0,7 jakaumalla tuolla. Eli ei onGame oikein sovellu minulle. Jatkan nyt kuitenkin, kun edellisen verkon softaongelmat alkoivat kyrsimään oikein urakalla.

        Ei niin, etteikö onGamen softassakin bugeja olisi. Montako kertaa pitää ne vitun avatarit ottaa pois asetuksista, etteivät ne tule takaisin? :D

        Minisittarin bubblessa (kolme pelaajaa jäljellä) panostaa buttoni 300 yksikkö (jäljelle jäi 170). Minä pienessä blindissa maksan huiman 2bb reissun AQs -kädelläni. Iso blindi kippaa. Floppi 68Q sateenkaari. Lyön pari sataa ja buttoni maksaa. Kääntää näkyviin 69o ja poistuu pöydästä.

        Okei. Ymmärrän, että kun merkit vähenevät, pitää lyödä vähän heikommallakin kädellä. Mutta olisiko silti voinut odottaa ihan pikkasen vielä, jos olisi saanut jotain edes pelattavaa? Tuo maksu flopilla nyt oli ihan perusteltu jo, mutta ei tuolla lyönnillä oikein pluffatakaan voi yrittää, eli mikä oli idea?

        Noh, rahantuloa ei voi estää. On tämä ihmeellistä. Olen viikossa melkein kuronut kiinni sen, mitä olen hävinnyt Bossilla noin viidessä vuodessa (siis jotain 30-40 euroa).

        Oikein tuntee, kuinka oman pelin taso laskee. Ei hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe