Mulla on Peugeot xps vuosimallia -05, ja katteissa naarmuja yms. niin paljonkohan niiden maalaus mahtaisi suunnilleen maksaa?
Katteiden maalaus hintoja
3
3478
Vastaukset
- gwaergw
Moped-garagesta about 120e. Tekee ihan pirun hyvää jälkee. Motot.netissäkin kuvia.
- Monkibomber_93
Käyt hommaamassa kittiä ja jotain laadukasta (EI BILTEMASTA TAI MUUSTA HALPAHALLISTA!) spraymaalia sekä muoviprimeria. Kitillä paikkaat ne naarmut ja sprayllä maalaat sit. Siitäkin tulee ihan hyvää jälkeä jos osaa. Hintaa tulee noin 30-50 euroa.
- hzdh
Ite tein niin hyvin kuin osasin. Tein pohjatyöt kunnolla, pohjamaalia sitten annoin kuivua yön yli, sitten maalia, annoin taas päivän kuivua ja sitten lakkaa päälle. Ajattelin et tällä kerralla teen tän kunnolla ku viimeks meni pieleen, ja eikun maalit taas lähtee irti kun vähänkin raapasee...että oon luovuttanu jo. Ens kerralla suosiolla maalarille (ps. sisällä maalasin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832