Kuulisin mielelläni kokemuksia yliopisto-opintojen ja perheen yhdistelmästä ja vieläpä niin, että perhe toisella paikkakunnalla. Myös kokemukset siitä, kuinka tiiviisti koko lukuvuosi menee ma-pe läsnäolovelvollisesti (tavoitteenani päästä Savonlinnaan opiskelemaan opettajaksi). Ja vielä, onko kokemuksia siitä, pystyykö harjoitteluja suorittamaan muualla kuin opiskelupaikkakunnalla? Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista :)!
Opiskelu ja perhe
äippä kouluun
1
493
Vastaukset
- aikuisena opiskellut
Perheen ja opintojen yhdistäminen on mahdollista, mutta usein aika haastavaa. Itse opiskelin ensin opintoja avoimen puolella (lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin), jotta varsinainen opiskeluaika jäisi lyhyemmäksi.
Läsnäolo on todella tiivistä ensimmäiset kaksi vuotta, jolloin opiskellaan peruskoulussa opetettavia aineita = monialaiset opinnot. Läsnäolo näillä on usein pakollista. Itselläni oli neljä lasta, kun opiskelin, ja monilla opiskelukavereilla myös. Mahdollista siis on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822