Minulla on puuvartinen tikari, helassa merkintä Fiskars, varren päässä pisaranmallinen nuppi.Koska Fiskars on tällaisia valmistanut?
tikari
3
1041
Vastaukset
- `pistäjä
Olisiko sotilaskiväärin pistin kyseessä? Esim. tällainen m/27 jalkaväenkiväärin pistin: http://www.pkymasehist.fi/milipedia/index.php?title=Pistin_m/27
Onko samaa näköä?- erkki12
Ei lainkaan, tikarimallinen eli terä kummaltakin puolen teroitettu, kokonaispituus 29 sm josta terä 17sm.
Hela jossa Fiskars nimi jotain valkometallia ja puuvarsi ruskeaksilakattu.Helassa jonkinlainen pieni uloke, ilmeisesti kiinnittyy tuppeen sillä.
Valitettavasti en kuvia pysty laittelemaan. - Dag Dagger
erkki12 kirjoitti:
Ei lainkaan, tikarimallinen eli terä kummaltakin puolen teroitettu, kokonaispituus 29 sm josta terä 17sm.
Hela jossa Fiskars nimi jotain valkometallia ja puuvarsi ruskeaksilakattu.Helassa jonkinlainen pieni uloke, ilmeisesti kiinnittyy tuppeen sillä.
Valitettavasti en kuvia pysty laittelemaan.Lieko jotain viime vuosisadan alkupuoliskon juhlatikareita? Hackman valmisti ainakin rannikkotykistön ja laivaston juhlatikarit. Katso löytyykö Hyytisen Puukkokirjoista kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768283Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1672627- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 12860
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725