Osaisiko joku kertoa riittäkö 1.30h vaihtoajaksi Istanbulin kentällä Dalamanin koneeseen? Matkatavarat menee omineen, niitä ei siis tarvi ootella.
Koneen vaihtoaika
11
439
Vastaukset
- 35
Pitäisi riittää ihan hyvin, saman tien kannattaa toki mennä D-terminaaliin. Menet ilmeisesti reittilennolla, saanko kysyä löytyikö edulliseen hintaan lennot?
- Zonatar
Hei! Kiitos vastauksestasi, ja kyllä mielestäni on edukas lento 278e Turkish Airlines ebookersilta löysin.
Pidemmän aikaa jos on niin kannattaa, viikot ja kahdet kyllä taitaa tulla ihan normi matkatoimistojen kautta
halvemmaksi. - 35
Zonatar kirjoitti:
Hei! Kiitos vastauksestasi, ja kyllä mielestäni on edukas lento 278e Turkish Airlines ebookersilta löysin.
Pidemmän aikaa jos on niin kannattaa, viikot ja kahdet kyllä taitaa tulla ihan normi matkatoimistojen kautta
halvemmaksi.No on edullinen! Itse olen katsellut lentojen hintoja, m-p on 350-450 e välillä ollut edullisimmin 3-4 vk:n ajaksi. Tosin alle 300 e joskus ollut jos tietää tarpeeksi ajoissa loma-ajan. Matkakuumetta on! Saanko kysyä milloin olet menossa?
- Zonatar
35 kirjoitti:
No on edullinen! Itse olen katsellut lentojen hintoja, m-p on 350-450 e välillä ollut edullisimmin 3-4 vk:n ajaksi. Tosin alle 300 e joskus ollut jos tietää tarpeeksi ajoissa loma-ajan. Matkakuumetta on! Saanko kysyä milloin olet menossa?
Hei!
Tuon hinnan löysin löysin elokuun lopullla ja 4-viikkoa on matka-aika. Ei enään ns. high seasonia joten edullisia hotelleja ja apartimentoksiakin on pilvin pimein :) Kannattaa harkita! - 35
Zonatar kirjoitti:
Hei!
Tuon hinnan löysin löysin elokuun lopullla ja 4-viikkoa on matka-aika. Ei enään ns. high seasonia joten edullisia hotelleja ja apartimentoksiakin on pilvin pimein :) Kannattaa harkita!Ihanan pitkän ajan olet siellä! Mulla on kans elokuun puolenvälin jälkeen liput, olen siellä reilu 2 vk ja ihan pikkasen vähemmän maksoin, varasin viime kuun lopulla. 3-4 vk:n lentoa kyttään ens kuulle, niistä pyydetään yli 400 e, ei kiva.
- a02
Kysyin Nessulta ja sano että ehtii jos on 1,5h aikaa. Otin meillekkin heinäkuun loppupuolelle reilun 2 viikon matkan ja olipa halpa! Lapsen meno-paluu oli 104€ ja minun 140€. Ei mitään järkeä maksaa matkatoimsolle hirmu hintoja... Hotelli maksaa n. 100€ viikko...
- 35
a02 kirjoitti:
Kysyin Nessulta ja sano että ehtii jos on 1,5h aikaa. Otin meillekkin heinäkuun loppupuolelle reilun 2 viikon matkan ja olipa halpa! Lapsen meno-paluu oli 104€ ja minun 140€. Ei mitään järkeä maksaa matkatoimsolle hirmu hintoja... Hotelli maksaa n. 100€ viikko...
Mistä ihmeestä a02 noin halvalla lennot löysit?
Hotellista joutuu mielestäni maksamaan enemmän ellet saa tutunkauppaa noin halvalla.
- kuulemma
parhaan sesongin aikaan tuollaisen suo-maalaisen panokoneen vaihtoeika saattaa jäädä alle puolen tunnin.
Niin helppo niitä on vaihtaa! - Fensku
Puolitoista tuntia on aivan tarpeeksi! D-terminaalissa joudut kyllä tekemään check-inin itsellesi, mutta ruuhka-aikaankin puolitoista tuntia riittää kyllä, lyhyemmässäkin ajassa ehtisi, mutta parempi pelata varman päälle! :)
- Icmelerite
Meilläkin on reittilennot varattu Turkish Airlinesilta. Alunperin talvella kun katselin matkoja olisi saanut satasen halvemmalla per hlö, mutta huhtikuun lopussa ostettaessa tuli maksamaan 400 eur meno paluu Hki-Istanbul-Dalaman. Tosin saatiin lennot juuri niille päiville kun haluttiin ja 4 viikkoa ollaan kesä-heinäkuulla. Detur olisi myynyt pelkkiä lentoja samaan hintaan, mutta ei ollut enää jäljellä paikkoja meidän haluamaan ajankohtaan. Ehtiiköhän matkalaukut mukaan, kun meilläkin tuo 1,5 h aikaa vaihtoon Istanbulissa....
- me
Icmelerite kirjoitti:
Meilläkin on reittilennot varattu Turkish Airlinesilta. Alunperin talvella kun katselin matkoja olisi saanut satasen halvemmalla per hlö, mutta huhtikuun lopussa ostettaessa tuli maksamaan 400 eur meno paluu Hki-Istanbul-Dalaman. Tosin saatiin lennot juuri niille päiville kun haluttiin ja 4 viikkoa ollaan kesä-heinäkuulla. Detur olisi myynyt pelkkiä lentoja samaan hintaan, mutta ei ollut enää jäljellä paikkoja meidän haluamaan ajankohtaan. Ehtiiköhän matkalaukut mukaan, kun meilläkin tuo 1,5 h aikaa vaihtoon Istanbulissa....
Kyllä ne laukut ainakin viime kesänä ehtivät mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156