Eli siis sain kaverilta taulu tv:n, hän on kuitenkin sitä pyyhkinyt kai märällä tai jollain kun kamalan törkeän näköinen on ruutu pimeänä, saako sitä enään mitenkään puhtaaksi?
Taulu tv:n puhdistus, väärin puhdistettu
4
1998
Vastaukset
- vaikka tätä
Tuskinpa tuossa on sen kummempaa käynyt kuin että puhdistukseen käytettyä nestettä on yritetty kuivata jollain rätillä, joka vain levittää nesteen ja jattää rumat kuivumisjäljet.
Kokeile littunäyttöjen puhdistukseen tarkoitettua settiä, jossa on puhdistusaine suihkepullossa ja eräänlainen paksu kumilasta ruudun kuivaamiseen. Saa samasta paikasta kuin telkkareitakin. On toiminut hyvin niin telkkarin kuin läppärin ruudullakin. Puhdistusaine lienee alkoholipitoista, ainakin on nopeasti haihtuvaa, eli suihkutus ja saman tien kuivaus. Siis vähän kuin ikkunan pesu, mutta ei saa painaa kuivatessa liikaa.Litunäyttöihin nimenomaan ei saa käyttää alkoholipitoisia puhdistusaineita! Minä ainakin olen käyttänyt settiä, jossa on mikrokuituliina.
- Siivoaja
Kotimainen Duomonkey on ylivoimaisesti paras.
http://www.youtube.com/watch?v=lPNbiN4mj10
Veikon kone myy. - aha..
Ai eiks sitä saa kostealla tai nihkeällä rätillä pyyhkiä? Mä oon oman tietokoneen näytön aina puhdistanut vaan kostealla siivousliinalla. En oo huomannut mitään törkeitä jälkiä. Nyt on uus telkkari, että sitäkö ei saa sitten puhdistaa niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275