Lift-iltoihin

kundee

Olen uskiskundi, mutta ihan selkeästi bisse. Tämä on ehkä kaikkien mielestä hulluin mahdollinen ajatus, mutta kerron sen kuitenkin: Vaikka olenkin bisse, en kyllä todellakaan pysty Raamatun valossa ajattelemaan sen olevan täysin okei. Lisäksi minua ei vain kertakaikkiaan houkuttele liberaalit ja "eläkää kaikki miten haluatte"-piirit. Kaipaan ihmisiä, jotka rukoilevat sydämestään, ovat innoissaan uskossa ja joilta kuitenkin löytyy rakkautta lähimmäisiä kohtaan.

Olen nyt ajatellut, että mä alan käymään Oulussa hellarien lift-illoissa - ja ensi perjantaina aloitan! Jos Jumalalla on jotain sanottavaa minulle, niin lähettäköön jonkun ihmisen siellä profetoimaan ja kertomaan, kuinka kaikkien asioiden tulisi olla. Tai jos ei - niin ehkä voisin saada edes jonkun läheisen ja ihanan uskovan kundin kaveriksi, jonka kanssa voisi hengata paljon, rukoilla yhdessä ja jota voisi oikeesti kuitenkin sydämestään rakastaa!

6

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukka P

Tässä toinen vastaava, veli hyvä. Itse olen homo ja silloin tällöin käyn kans liftissä. Tai paremminkin käyn yleensä jälkikahveilla tapaamassa tuttuja. Uskossa oon ollu koht yheksän vuotta, kun Jeesus kutsui mut yläasteiässä ja oon pohtinu kans kovasti tätä seksuaalisuuskysymystä. Uskossaolo ja Jeesuksen kutsumana oleminen on kuitenkin sen verran merkittävä asia, etten voi vaan olan kohautuksella antaa asian olla, että ei se mitään.

Sen verran vaan kysäsen, että ootko saanut kanssarukoilijoita tai muita ystäviä? Liftporukkahan on vähän sulkeutunutta, että sisään pääsee vain ponnistelemalla. Toivotan sulle Jumalan siunausta ja läsnäoloa sinun hengellisyyteesi. :)

• Jukka P

Yhteydenpitoon yllyttämättä sanon vielä, että jos jostain syystä tahtoisit puhua jostain privaatisti (kun nämä asiat tietysti on vähän semmosia), niin mun sähköpostiosote on [email protected]. Tää on siis vaan ehotus, eikä missään nimessä vaatimus. En halua tunkea toisten elämään väkisin.

• Oulun läheltä.

WOW. Olin juuri viettämässä juhannusta uskovassa seurassa ja rukoilin, että löytäisin jotain, joka vastaa kuvaustasi. Minkä ikäinen olet?

• Jukka P

Kohta 24 v. Oletan et oot mua nuorempi. Asustelen täällä Oulussa. Julkinen foorumi on vähän huono tämmösiä keskusteluja varten, mut jos laitat sähköpostias (mul ei oo mitään messenkereitä, maispeisseja, irccejä ja mitä kaikkia niitä onkaan), niin voin kertoa itestäni kyllä aika avoimesti. Facebookissa sentään oon kyllä. Sitä ilman ei ihminen tuu toimeen. Voit sitte halutessas käyä kattoon minkä näkönen oon, ehottaa nimimerkki "Älä oota liikoja. Petyt kuiteski."

• M
        Jukka P kirjoitti:

Kohta 24 v. Oletan et oot mua nuorempi. Asustelen täällä Oulussa. Julkinen foorumi on vähän huono tämmösiä keskusteluja varten, mut jos laitat sähköpostias (mul ei oo mitään messenkereitä, maispeisseja, irccejä ja mitä kaikkia niitä onkaan), niin voin kertoa itestäni kyllä aika avoimesti. Facebookissa sentään oon kyllä. Sitä ilman ei ihminen tuu toimeen. Voit sitte halutessas käyä kattoon minkä näkönen oon, ehottaa nimimerkki "Älä oota liikoja. Petyt kuiteski."

Oon itse kohta 19 vuotta, että nuorempi juu, mutta et säkään mikään ikäloppu ole. :D Ja pakko sanoo, että puhutpas kunnioittavasti ulkonäöstäs. :D Mutta mikäs siinä, miksen ottas riskii käydä kattomassa kuvias! :)

• M

Hei Sinä alkuperäinen keskustelun aloittaja! (Ompa hienosti esitelty! :D) Miten Sinulla menee? Oletko vielä kekustelun tarpeessa? Minkä ikäinen olet?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241