Ethän anna

muiden

pilata tätä juttua? Huomaan, että suhun yritetään nyt ehkä vaikuttaa. Toivon ettet lähde heidän mukaan. Sevlitäthän asiat mun kanssa, jos on jotain epäselvää. Pidän susta oikeasti ja olen sen yrittänyt tänne sanoa. Mieluiten kyllä sanoisin suoraa sulle itsellesi. Mulla on ikävä sua!

http://www.youtube.com/watch?v=b-NBMY6HYCw

14

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jostakin

      Niinpä.. Mut en anna.. Mielummin minä sinuun uskon ja luotan kuin heihin. Voi kun voitaisiin nähdä ja jutella pian.. Ymmärrän kyllä hidasteet mut kuitenkin. Minullakin on ikävä sinua..

      • oliko tuo viesti

        edes minulle.. Mut tulipa kuitenkin vastattua.


      • sellaista et
        oliko tuo viesti kirjoitti:

        edes minulle.. Mut tulipa kuitenkin vastattua.

        Vaan niiden ilkeilijöiden ja sinun toimintasi ansiosta kaikki taisi sit kuitenkin kuivua kokoon. Ei tästä hyvä mieli jäänyt.
        Hyvää loppuelämää.


    • minulle(ko)

      oliko viestisi minulle, mutta vastaan kun olen itsekin ollut huomaavinaan sellaista yritystä. Minuun ei ole helppo vaikuttaa, vaikka eihän se kivalta tunnu lukea tuommoisia viestejä. Ihmettelen, kuinka joku ihminen jaksaa nähdä niin paljon vaivaa: mustasukkaisuus, jos se sitä on, on näköjään tosi suuri energian lähde, jos senkin energian käyttäisi positiivisiin tekoihin saisi paljon aikaiseksi. Toivoisin, että olisin jo tullut immuuniksi kaikenlaisille negatiivisille viesteille, mutta ehkä niiden vaikutus näkyy siinä, ettei halua käydä näillä palstoilla niin paljoa ja myös siinä, että ei tee mieli kirjoittaa tänne ajatuksistaan/tunteistaan kovin avoimesti. Ei ne tunteet kuitenkaan mihinkään ole kadonneet, vaikka niistä en näillä palstoilla kirjoittelisikaan..Hän on ajatuksissani koko ajan.. :)

    • mustispuuska

      kun tajusin, ehkä, mikä on tilanne.
      Voi veeeeee!!!!!!!
      Älä mene hani lankaan....

    • .

      mikä on tilanne. Vielä herätessäni luulin, että tapaan sut tänään illalla.
      Olisin mennyt sinne vain sun takia. Sano suoraan, jos sulla onkin joku toinen.
      Turhaan sitten minnekään menen ja odotan.

      • .

        Jos se joku toinen on hän ketä eilen ajattelin, niin vedän sen johtopäätöksen,
        ettei me mitään sielunkumppaneita voida olla. Jos oltaisiin, et olisi valinnut niin.


    • .

      Olen mustis nyt, tiedän. Mutta luulen, että ymmärrät mua kuitenkin.
      En haluaisi sua menettää. Älä mene pois...

      • ...ainu´t mielessä

        Ja jos olet hän, niin mielikuvituksesi on vain tehnyt tepposiaan. On tää rakkaus raastavaa ja tekee sekavaksi..


      • .
        ...ainu´t mielessä kirjoitti:

        Ja jos olet hän, niin mielikuvituksesi on vain tehnyt tepposiaan. On tää rakkaus raastavaa ja tekee sekavaksi..

        No joo... Nyt jo vähän hymyilyttää nämä viestit tähän ketjuun.


      • .
        . kirjoitti:

        No joo... Nyt jo vähän hymyilyttää nämä viestit tähän ketjuun.

        Ja myös ne muut muualle kuin palstalle tänään kirjoittamani tekstit jo vähän hävettääkin.
        Yrittäkää ymmärtää ja anteeksi pyydän heiltä joita ehkä loukkaisin :/


    • sinulle.

      Rakastan sua. Älä anna muiden uskotella muuta.

    • .

      Ehkä hänen tehtävänään oli rikkoa meidän välit? Saakohan palkkion, jos onnistuu?

    • Drazir

      Keskitytään vain MEIIHIN, onko selvä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe