Marmariksessa hotelli Caprice beach

tietoahaluavatyttö

Hei
kaikki kyseisessä hotellissa viime vuonna, tai jo tänä vuonna lomailleet:
Onko allasalueella riittävästi tuoleja? Millainen käytäntö siellä,,,varataanko ne aamusta aikaisin esim, pyyhkeellä?
Millainen kokemus all incluse on ollut juuri sinulle, joka siellä olet lomaillut? Mikä on sinun arvosanasi kyseiselle hotellille, siisteys? palvelu? hotellin ympäristö? Ranta-alue? Puhtaus?
Toivon kovasti asiallisia vastauksia, kiitos.

2

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota muut huomioon

aurinkotuolia jos ei sitä käytä, joten toivottavasti Sinä et jatka tuollaista huonoa tapaa. Mikään ei voi enempää harmittaa kuin pyyhkeelle varattu paikka kun itse on tuntitolkulla jossain muualla. Ei pidä olla niin itsekäs kun ei ole ainut altaalla olija. Nopeat syövät hitaat, niinhän se on, mutta rajansa kaikella.

• ATK-Insinööri

Kyllä. Olen totisesti kanssasi täysin samaa mieltä. Kukaan ei halua sellaista että tuoleja varaillaan ja pyyhkeitä jätetään niille ja itse huídellaan ties missä. Mitä se sellainen peli on? Pallit pois mokomilta.

Minä henkilökohtaisesti kysyn aina matkanjärjestäjältä onko vapaita uima-allastuoleja, muuten en matkaa varaa. Se on minun prioriteettini tällaisiin asioihin. Jos ei tuoleja löydy, ei minua näy.

Kylläj ämppi on niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe