Eckerö Line päiväristeily&auto

delia222

Jos otan auton mukaan tuollaiselle eckerön päiväristeilylle niin saanko sen tallinnassa maihin mukaan? Kun olen kuullut tästä vähän ristiriitaista infoa.

15

2999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reggagusgi

Puhelin: 358 400 380 456 , Nordlandia info (purser)
      Voit kysyä myös sähköpostilla: info.nordlandia@eckerö.fi

• delia222

eikö kukaan nyt täällä osaa sanoa?

• avutontako

jos et edes viitsi tarkistaa kotisivuilta vaan lähdet "kuullut" tasolla liikkeelle niin kukas piru viitsii vastata. ei ihan uusavuton pidä olla

• juupajoo,

itse voi selvittää ja kysyä vai pureskeleeko äiti vielä ruokasikin valmiiksi

• Konebäälikkö
      • delia222

Niin elikkäs saanko maihin mukaan auton tallinnassa. Ja siis tuo kuullut on siis siitä että nettisivuilla ei LUE asiasta mitään, auton voi kyllä ottaa mukaan muttei maihin pääsystä mitään mainita. Ja siis KUULIN asiasta kun kyselin töissä, mutta tosiaan aika ristiriitaista materiaalia.

• parkkissa
        delia222 kirjoitti:

Niin elikkäs saanko maihin mukaan auton tallinnassa. Ja siis tuo kuullut on siis siitä että nettisivuilla ei LUE asiasta mitään, auton voi kyllä ottaa mukaan muttei maihin pääsystä mitään mainita. Ja siis KUULIN asiasta kun kyselin töissä, mutta tosiaan aika ristiriitaista materiaalia.

autoa siis EI saa maihin vaan se pysyy laivalla parkissa

• autolla
        parkkissa kirjoitti:

Totta kai auton saa maihin mukaan.

• ei ulos
        autolla kirjoitti:

Totta kai auton saa maihin mukaan.

se on laivaparkki, auto on parkissa

• -peräsmies
        parkkissa kirjoitti:

Perämies häätää kaikki kinnerit laivasta mikäli ei kyseessä ole sovittu työkeikka, siis autolla laivasta ulos ja kylille. Laiva lähtee takas 17:00 joten noin 16:00 pitää olla jonossa odottamassa takaisin pääsyä.

• automatkaaja

Kyllä saa auton mukaan maihin.

• elikkäs iten

tuoko joku sen maihin, elikkäs menekö muiden matkusjien kanssa sitä pitkää putkeä pitkin ja saan auton sitten maissa. vai pitääkö minun ajaa se pois.

• aattepesonen
        elikkäs iten kirjoitti:

tuoko joku sen maihin, elikkäs menekö muiden matkusjien kanssa sitä pitkää putkeä pitkin ja saan auton sitten maissa. vai pitääkö minun ajaa se pois.

Joo kyllä tuodaan palveluna. Jos olet ikkunaan kiinnittänyt tarralapun, jossa on toimitusosoite tai hotelli, niin laivan kapteeni ajaa autosi valmiiksi sinne. Samoin kotimaassa laivan henkilökunta ajaa auton vaikka kotiovelle, jos itse et ole ajokunnossa

• hittaasti tulloo
        aattepesonen kirjoitti:

Joo kyllä tuodaan palveluna. Jos olet ikkunaan kiinnittänyt tarralapun, jossa on toimitusosoite tai hotelli, niin laivan kapteeni ajaa autosi valmiiksi sinne. Samoin kotimaassa laivan henkilökunta ajaa auton vaikka kotiovelle, jos itse et ole ajokunnossa

eikä taaskaan mennyt kuin kauukauden verran keksi jotain "nasevaa" sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe