Jos otan auton mukaan tuollaiselle eckerön päiväristeilylle niin saanko sen tallinnassa maihin mukaan? Kun olen kuullut tästä vähän ristiriitaista infoa.
Eckerö Line päiväristeily&auto
15
2913
Vastaukset
- reggagusgi
Puhelin: 358 400 380 456 , Nordlandia info (purser)
Voit kysyä myös sähköpostilla: info.nordlandia@eckerö.fi - delia222
eikö kukaan nyt täällä osaa sanoa?
- avutontako
jos et edes viitsi tarkistaa kotisivuilta vaan lähdet "kuullut" tasolla liikkeelle niin kukas piru viitsii vastata. ei ihan uusavuton pidä olla
- juupajoo,
itse voi selvittää ja kysyä vai pureskeleeko äiti vielä ruokasikin valmiiksi
- Konebäälikkö
Miksi et voisi ottaa?
Kun varaat matkan otat autopaikan meno/paluu, rahalla siitä selviää. --->
http://www.eckeroline.fi/fi/document.aspx?docID=2560- delia222
Niin elikkäs saanko maihin mukaan auton tallinnassa. Ja siis tuo kuullut on siis siitä että nettisivuilla ei LUE asiasta mitään, auton voi kyllä ottaa mukaan muttei maihin pääsystä mitään mainita. Ja siis KUULIN asiasta kun kyselin töissä, mutta tosiaan aika ristiriitaista materiaalia.
- parkkissa
delia222 kirjoitti:
Niin elikkäs saanko maihin mukaan auton tallinnassa. Ja siis tuo kuullut on siis siitä että nettisivuilla ei LUE asiasta mitään, auton voi kyllä ottaa mukaan muttei maihin pääsystä mitään mainita. Ja siis KUULIN asiasta kun kyselin töissä, mutta tosiaan aika ristiriitaista materiaalia.
autoa siis EI saa maihin vaan se pysyy laivalla parkissa
- autolla
parkkissa kirjoitti:
Totta kai auton saa maihin mukaan.
- ei ulos
autolla kirjoitti:
Totta kai auton saa maihin mukaan.
se on laivaparkki, auto on parkissa
- -peräsmies
parkkissa kirjoitti:
Perämies häätää kaikki kinnerit laivasta mikäli ei kyseessä ole sovittu työkeikka, siis autolla laivasta ulos ja kylille. Laiva lähtee takas 17:00 joten noin 16:00 pitää olla jonossa odottamassa takaisin pääsyä.
- automatkaaja
Kyllä saa auton mukaan maihin.
- elikkäs iten
tuoko joku sen maihin, elikkäs menekö muiden matkusjien kanssa sitä pitkää putkeä pitkin ja saan auton sitten maissa. vai pitääkö minun ajaa se pois.
- aattepesonen
elikkäs iten kirjoitti:
tuoko joku sen maihin, elikkäs menekö muiden matkusjien kanssa sitä pitkää putkeä pitkin ja saan auton sitten maissa. vai pitääkö minun ajaa se pois.
Joo kyllä tuodaan palveluna. Jos olet ikkunaan kiinnittänyt tarralapun, jossa on toimitusosoite tai hotelli, niin laivan kapteeni ajaa autosi valmiiksi sinne. Samoin kotimaassa laivan henkilökunta ajaa auton vaikka kotiovelle, jos itse et ole ajokunnossa
- hittaasti tulloo
aattepesonen kirjoitti:
Joo kyllä tuodaan palveluna. Jos olet ikkunaan kiinnittänyt tarralapun, jossa on toimitusosoite tai hotelli, niin laivan kapteeni ajaa autosi valmiiksi sinne. Samoin kotimaassa laivan henkilökunta ajaa auton vaikka kotiovelle, jos itse et ole ajokunnossa
eikä taaskaan mennyt kuin kauukauden verran keksi jotain "nasevaa" sanottavaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760