Finski siirtyy euroopan lennoilla vain leipien tarjoiluun. Joka päivä Istanbuliin lentävä Turkish Airlines tarjoaa kunnon lämpimät ateriat ja oikeilla ruokailuvälineillä. Muutenkin palvelu pelaa turkkilaisilla.
Ei enää Finnair'lla
7
783
Vastaukset
- -jamppi-
Koska Finski meinaa lopettaa lämpimät ateriat?
Itse olen lähdössä 10.6. Kreetalle, ni onkohan silloin pelkkä salaatinlehti muovikipossa?- Kalakukko60
Ei kun muikkukukko ja piimäpurkki koneessa esille ja syömään oikein maiskutusten kera !
Mojovat pierut päälle ja kyllä on hyvä olo ja maha täynnä. - lazylady
Koskee alle 2 tunnin matkoja.
Pohjoismaiden, Baltian, Puolan ja Pietarin lennoilla tarjoiluun kuuluu uudistuksen jälkeen vain kahvi, tee tai mehu. Tällä hetkellä lyhyillä Euroopan lennoilla on tarjolla välipala.Koneissa on tarjolla maksullisia välipaloja.
- heh heh hee
Milloinkas millään yhtiöllä on ollut kunnon lämpimiä aterioita? Ehkä 1. luokassa tai business-luokassa...
- 806
Helsinki-Istanbul lennolla on tarjolla kaksi vaihtoehtoa lämpimäksi ateriaksi ihan turistiluokassa. Viimeksi mennessä lihapullia ja palatessa kanaa. Kyllä se lentokonesapuskaksi on kunnollista verrattuna muihin tietämiini yhtiöihin.
- HUN TURK
Parasta olisi jos pysyt siellä Tallinan laivalla tax-free viinasta mellakoimassa ja karaokebaarissa rähisemässä Katri Helenan tahtiin, niin ei tarvitse sen yhden voileivän pilata koko lomaa.
- ei huolta
Olemme menossa kesäkuussa Finnairilla Istanbuliin. Emme todellakaan jaksa itkeä tarjoilujen perään, kyllä maailmassa ruokaa riittää emmenkä aio nälkään kuolla lennon aikana. Pääasia, että päästään viikoksi matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337