"setting for your mailbox markku at megaprint.fi are chandeg"
Näitä tulee 1-5 minuutin sisällä kymmeniä. Aamuisin odottaa 100-300
samanlaista.
Aina eri lähettäjä. En avaa mutta katson tiedot ja roskikseen.
Eiköhän tälläiseen tapaukseen pitäisi jo serverinpitäjän puuttua?
Mitä tehdä?
4
602
Vastaukset
- advard
roskapostia ei nykyiset päättäjät ole saaneet kuriin joten ainoa keino on käyttää tehokasta roskapostisuodatusta.
- suomi24_searchbot
- MinäIte.
Minulla on käytössä Windows Liven sähköpostiohjelma.
Mulla meni tosiaan hermo, kun roskapostia rupesi tulemaan enemmän ja enemmän. Sitten otin käyttöön ko. ohjelman ja sillä pystyin säätämään, mitkä menee roskapostiksi.
Nyt sitten asetin uuden asetuksen siihen ohjelmaan - "Poista epäilty roskaposti pysyvästi sen sijaan, että se siirrettäisiin roskapostikansioon" ja olen saanut olla rauhassa. - on huono
Nettipalveluntarjoaja
Ei mikään todellinen teleyhtiö joka tarjoaa nettiyhteyksiä välitä roskapostia eteenpäin. Jotkut "huonommat" yhtiöt koittaa rahastaa palvelusta mutta johan siitä kannataa valittaa kulutajasuojalautakuntaa ja/tai nostaa ryhmäkanne jos teleoperaattorisi ei suodata roskaposteja samalla sikahinnalla jota netistä pyydetään. Elisalla se kaupittelu on menny jo "säälittäväksi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405715
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2334811Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734670Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474620Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264402Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603825- 1003254
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273082Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42221