Tämä ei kait kuulu tänne,mut mitä voin tehdä.
Asutaan pienkerrostalossa,pääty asunto.
Lapset kesällä ajaa /käy kääntymässä pyörillä nurmikolla keittiön
ikkunan alla.Talvella leikkivät siinä.
Oisko aita hyvä idea siihen vai mikä? Tuijia laittaa?
Kiitos!
Hei!
1
261
Vastaukset
- Muutin rivitaloon
Kannattaa yhdessä miettiä mitä käytännön näkyvää estettä laittaa, mutta tietysti pensaat voivat olla yksi vaihtoehto. Lumiasiat yms pitää kuitenkin myös ottaa huomioon. Meillä kun joku meni ottamaan pois parin laudan aitauksen niin parhaat ajelivat nurmikon yli autolla muuttohommiin, eli porukka on nykyään vähän tälläistä. Siitä yli missä aita on matalinta. Lapset ovat sitten vielä oma lukunsa ja pitää heillekin jossakin tilaa olla. Meillä teetettiin erillinen puutarhasuunnitelma viihtyvyyden parantamiseksi, mutta siihen sitten taisi jäädäkkin kun sekin maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281