että jospa tuo kävisi saunavati ihan kesäkukka-astiaksi, semmoinen muovinen - kun ei tämän kaupungin tarjonta nyt ole kuin nollaa - ei edes parvekelaatikoita ole - noo, jos mä ostan saunavadin ja laitan siihen pari reikää pohjaan ja istutan jotain orvokkeja tms. siihen, niin kai ne siihen mahtuu ja siinä menee - nimittäin että ei oo liian matala astia sit....
Joo. Tää kaupunki on ihan surkee.
kysynpä tosissaan,
kkjkjkjkjk
1
492
Vastaukset
juuriset siinä menestyy. Meinaan vadissa. Just orvotkit, petuniat, samettiruusut, lumihiutaleet, maksaruohot jne.
Jos edes niitä kasveja löydät kökkölästä, ni kato vaan purkin kokoa. Siittä sen sitte tiiät =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901