Mistä edullisia akkuja?

Mjumju

Hakusessa Olympus mjun akku. Kuka osaa neuvoa mistä se kannattaisi ostaa?
Onko normaalia, että sen lataus kestää noin nelisen tuntia ainakin?

4

929

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhyff676ghbbjk

huutonetistä ainakin löytyy joitakin olympuksen akkuja. itse tilasin joltain yhden hengen huutonetti-puljulta akun canon ixus 430:een, toimi aivan hyvin, ja maksoi muistaakseni alle 1/3 siitä kuin canonin oma akku.

seuraava vastaaja tietenkin varoittelee räjähtävistä akuista...

• vastauksia...

Itse olen tilannut akkuja digitarvikkeelta.
      Ostin tarvikeakun ja se toimii aivan kuin alkuperäinenkin.
      Valmistajat tietty varoittelee räjähtävistä akuista, mutta taitaa nuo olympuksen kameran akut tulla tuolta panasonicilta(ennen matsusita), joka on tunnettu noista nokialle valmistamistaan paukkuakuista, joten...

"Onko normaalia, että sen lataus kestää noin nelisen tuntia ainakin?"
      Itsellä lataukseen menee noin viisi tuntia, joka on kerrottu kameran manuaalissa, joten eiköhän tuo aivan normaalia ole. Litium akut saa kuitenkin pukata lataukseen tai ottaa pois latauksesta vajaanakin, joten ei tuosta ole haittaa kameran käytölle.

• Pelle Joonatan

"Itse olen tilannut akkuja digitarvikkeelta.
        Ostin tarvikeakun ja se toimii aivan kuin alkuperäinenkin. "

Itsekkin olen tilannut digitarvikkeesta tarvikeakkuja.
        Kerran kävi niin, että sain huonon akun.
        Jo parissa kuukaudessa sen virranottokyky loppui, eli se ei latautunut enään.

Postitin viallisen akun heille takaisin saatekirjeen kanssa, ja sain uuden ilmaiseksi(kuten pitääkin:-)

Eli hyvä firma se.

Suosittelen.

• Akuista

Batteryclubista olen tilannut kaksi tarvikeakkua toisen mju 1030 SW:hen ja toisen tough mallin Olympukseen. Tarvikeakut tulivat noilla kerroilla ilman toimituskuluja. Toinen maksoi n. 12 euroa ja toinen 14. Molemmat toimineet moitteetta. Tuolta saa alkuperäisiäkin akkuja jotka taitavat olla samaa hintaluokkaa kuin kodinkoneliikkeissäkin eli n. 54 euroo kpl. Toimitusaika oli 3 päivää tilauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72