Hakusessa Olympus mjun akku. Kuka osaa neuvoa mistä se kannattaisi ostaa?
Onko normaalia, että sen lataus kestää noin nelisen tuntia ainakin?
Mistä edullisia akkuja?
4
924
Vastaukset
- hhyff676ghbbjk
huutonetistä ainakin löytyy joitakin olympuksen akkuja. itse tilasin joltain yhden hengen huutonetti-puljulta akun canon ixus 430:een, toimi aivan hyvin, ja maksoi muistaakseni alle 1/3 siitä kuin canonin oma akku.
seuraava vastaaja tietenkin varoittelee räjähtävistä akuista... - vastauksia...
Itse olen tilannut akkuja digitarvikkeelta.
Ostin tarvikeakun ja se toimii aivan kuin alkuperäinenkin.
Valmistajat tietty varoittelee räjähtävistä akuista, mutta taitaa nuo olympuksen kameran akut tulla tuolta panasonicilta(ennen matsusita), joka on tunnettu noista nokialle valmistamistaan paukkuakuista, joten...
"Onko normaalia, että sen lataus kestää noin nelisen tuntia ainakin?"
Itsellä lataukseen menee noin viisi tuntia, joka on kerrottu kameran manuaalissa, joten eiköhän tuo aivan normaalia ole. Litium akut saa kuitenkin pukata lataukseen tai ottaa pois latauksesta vajaanakin, joten ei tuosta ole haittaa kameran käytölle.- Pelle Joonatan
"Itse olen tilannut akkuja digitarvikkeelta.
Ostin tarvikeakun ja se toimii aivan kuin alkuperäinenkin. "
Itsekkin olen tilannut digitarvikkeesta tarvikeakkuja.
Kerran kävi niin, että sain huonon akun.
Jo parissa kuukaudessa sen virranottokyky loppui, eli se ei latautunut enään.
Postitin viallisen akun heille takaisin saatekirjeen kanssa, ja sain uuden ilmaiseksi(kuten pitääkin:-)
Eli hyvä firma se.
Suosittelen.
- Akuista
Batteryclubista olen tilannut kaksi tarvikeakkua toisen mju 1030 SW:hen ja toisen tough mallin Olympukseen. Tarvikeakut tulivat noilla kerroilla ilman toimituskuluja. Toinen maksoi n. 12 euroa ja toinen 14. Molemmat toimineet moitteetta. Tuolta saa alkuperäisiäkin akkuja jotka taitavat olla samaa hintaluokkaa kuin kodinkoneliikkeissäkin eli n. 54 euroo kpl. Toimitusaika oli 3 päivää tilauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757264
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803059- 562238
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671425Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681379- 561294
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191249Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841008Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000