Kasvimaa kaipaisi lisää multaa. Säkkitavarana ostettuna multa on hirvittävän kallista, ja toisaalta tarve ei ole ihan kuorma-autokuormallekaan. Mistä Lempäälä-Viiala-Toijala -akselilla saisi itse haettuna puutarhamultaa, ja mihin hintaan?
Vastaukset 6
- haeskella
- Multasormilo
Muuten hyvä, mutta n. 100km liian etelästä. Etelä-Pirkanmaalta pitäisi löytää, ei Uudeltamaalta. Bonuksena vielä, "itse noudettuna" ei ole sama kuin "kuljetettuna". Eli kiitos vinkistä, mutta pieleen meni.
- kiisu72
Multasormilo kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta n. 100km liian etelästä. Etelä-Pirkanmaalta pitäisi löytää, ei Uudeltamaalta. Bonuksena vielä, "itse noudettuna" ei ole sama kuin "kuljetettuna". Eli kiitos vinkistä, mutta pieleen meni.
täällä pk-seudulla kaatopaikan yhteydessä (Ämmässuo) on useampikin yrittäjä, ja maanrakennusfirmoilta kannattaa kysellä myös. Oman kuorman hinta on täällä n 25e, ja tilavuus sen n.1,5m3. Kyllähän se selkeästi pikkusäkit voittaa..tosin laatu voi vaihdella hieman?
Onnea etsintään! - Anonyymi00005
kiisu72 kirjoitti:
täällä pk-seudulla kaatopaikan yhteydessä (Ämmässuo) on useampikin yrittäjä, ja maanrakennusfirmoilta kannattaa kysellä myös. Oman kuorman hinta on täällä n 25e, ja tilavuus sen n.1,5m3. Kyllähän se selkeästi pikkusäkit voittaa..tosin laatu voi vaihdella hieman?
Onnea etsintään!Muoviroskapitoisuus on usein aika korkea biojätteestä tehdyssä mullassa. Vaikka olisi seulottu isommat roskat pois, pientä roskaa on siellä täällä, jos yhtään tarkemmin katselee. Mikromuovitonta multaa ei taida myydä oikein kukaan.
S- JA k-kaupat heittävät biojötteensä muovikääreineen biolaitoksille, ja vastustavat jätteiden lajittelua, mikä on yksi syy multien muovipitoisuudelle. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muoviroskapitoisuus on usein aika korkea biojätteestä tehdyssä mullassa. Vaikka olisi seulottu isommat roskat pois, pientä roskaa on siellä täällä, jos yhtään tarkemmin katselee. Mikromuovitonta multaa ei taida myydä oikein kukaan.
S- JA k-kaupat heittävät biojötteensä muovikääreineen biolaitoksille, ja vastustavat jätteiden lajittelua, mikä on yksi syy multien muovipitoisuudelle."Mikromuovitonta multaa ei taida myydä oikein kukaan."
Vaihtoehto ostaa "multaa", joka on jostain työmaalta kaavittua pintamaata. Rikkaruohot kaupan päälle.
- multaaaa
lammin multaa lempäälästä saa hakea ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560