Olin näkevinäni ketjun, jossa aikanaan palstalle kirjoitellut nimmari kertoili kuulumisiaan, ja kertoi, että viinaosasto on nykyään kunnossa. Ihme homma, en näe sitä enää missään. Pitänee ottaa vähän keskiolutta, josko tuo näkö vähän paranisi.
Krääk krääk.
Omituista.
6
214
Vastaukset
- pör pör
koko ketju on poistettu. Kukahan sen on poistanut. Ei siinä mielastäni ollut mitään asiatonta. JA olen ihan selvin päin ja tuommoinen näköhäiriö iski minullekin.
Palstalla on vuosien mittaan ollut useita muitakin kohtuujuomareiksi ryhtyneitä juoppoja. Pyysin joskus heitä kertoilemaan kuulumisiaan esimerkiksi vuoden-parin päästä kohtuujuomisen aloittamisesta. Ei ole kuulumisia kuulunut; ilmeisesti he ovat päässeet niin normaaliin elämään, että tällainen palsta ei ole enää kiinnostanut.
- KaljaHottinen
Toki on selvää, että ei ketään raitistunutta tai muuten alkoholinkäyttöään kohtuuteen saanutta juuri pulipalstat kiinnosta. Mutta kun just niitä kertomuksia täällä kaivattaisiin. Tahtoo olla äärettömän yksipuolista tuo kokemusosasto, mistä täällä saa keskustella. Jaa saa, no kysy syytä asiasta tolta raittilta, sehän täällä "moderoi" sääntöjen, lakien ja hyvien tapojen mukaan, täysin pyyteettömästi unohtaen omat henkilökohtaiset kytköksensä ja mielipiteensä.
Tsirptsirp.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719687- 766690
- 286336
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996105Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435969Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015851- 635275
- 454990
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604320- 503930