Mitä kuvausohjelmaa suosittelisitte, että sil vois kuvata hd tasoisia laadukkaita videoita tietokoneen näytöltä? Ei mikään hypercam 2 ainakaan kelpaa. Joku parempi!?
Vastaukset 23
- algotruusunen
camstudio sitten.
- lwefjh lhlnvl nhrl
Taidat tarkoittaa kameraa.
- waetaw
Ohjelmaa tarkoitan. Camstudio on mut onko viel parempaa? Mitäs camstudios vois säätää asetukset ettei lagaa, mut ettei kuvakaa nopeutuisi? Ja onko tietoo mistä videonmuokkausohjelmasta mistä sais hd kuvana tallennettua?
- en kerro kuka olen
waetaw kirjoitti:
Ohjelmaa tarkoitan. Camstudio on mut onko viel parempaa? Mitäs camstudios vois säätää asetukset ettei lagaa, mut ettei kuvakaa nopeutuisi? Ja onko tietoo mistä videonmuokkausohjelmasta mistä sais hd kuvana tallennettua?
voit käyttää bandicamia hd-kuvauksiin
- maxztheking
käytä fraps ohjelmaa sillä saa kuvattua peleistä videoita
- HildaJM
Mutta vaan 10 sec, ellei osta
- datadoki
- datadoki
- awettwe
No kerropa miten sil saa ku missää ei lue siel et "record" ja sehän viel maksaa?? Oisko mitään ilmaista ?
- Pekuq
WeGame on ilmainen, äänetkin toimii. Mulla on vaan ongelmana mustat reunat. HD kuvanlaatua saa jos ostaa premium accountin.
- Youtubehaccer
Kerokaapa vielä jotakin muita koska oon kokeillu Bandicamia,Frapsia,XFireä Ja Camtastudiota. Frapsissa ja bandicamissa liian lyhyt kuvaus aika xFireä en osaa käyttää ja Camtastudio on epä luotettava :D Joku jossa on ainakin 20min kuvausaikaa.
- jonttu10
FastStone Capture sillä saat kuvattua 30päivää
- esjonne500
entä onko jotain parempaa ku xfire
- ajssf
Kokeile obs
- hmmm...
Bandicam on aika hyvä.
Fraps myös, mutta jos demoversiolla kuvaat, saa Bandicamilla kuvattua 10 kertaa pitempiä videoita. - sdwe4444
OBS,,ei lisättävää
- hmh.
Bandicam on aika hyvä.
- MR Are 101
Mul OBS kuvaa vaa 3 sekkaa :(
- fghj00
Dxtory on myös sieltä parhaimmasta päästä, koska siinäkin voi käyttää useimpia erilaisia codekkeja ja niiden asetuksia voi sitten myös säätää omien vaatimuksien mukaiseksi, eli tällä pelivideo kaappaus softalla ehkä paremmat edellytykset löytää omalle pelikoneelleen juuri ne kaikkein parhaiten toimivat codekit ja asetukset.
OBS on ilmainen, mutta hyödyllisempi lähinnä muussa. Mutta riippuu monasti siitäkin, että millaisilla masiinoilla näitä käytetään - Jollain toimii kuin unelma ja jollain taas ei. - Snapsittelija
Jos Mac:iä käyttää niin sille löytyy sellainen erittäin toimiva mutta maksullinen nauhoitus-softa ku Snapz Pro X
- lololololol
kuvatkaa puhelimella :)
- älä-tee-turhaan
Ei kukaan halua katsella pelivideoita YouTubesta.
Niinpä niitä on turha tehdäkään. - koirantomaati
en tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751759- 251252
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135943Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77662
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo198642On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 58507
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 21448
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398