Ostin uudet Nokia Tuura saappaat, kestivät kaksi vuotta ja hajosivat. Edelliset vastaavat kestivät n. 20v
Lähetin palautteen Nokialle tässä vastaus:
[email protected]
-> minä
tarkemmat tiedot 11.11 (3 tuntia sitten)
Moikka,
Olemme aina pyrkineet myymään hyvää tavaraa, joten kysymys on lähinnä siitä
miten ja miksi kyseinen tuote on muuttunut huonompaan suuntaan. Ulkoistaminen
kumisaappaiden kohdalla on johtanut laadun heikkenemiseen. Ennenhän tosiannkin
riitti että käytön jälkeen kumisaappaat vaikka pestiin vedellä, nykyään hoitona
suositellaan esim. silikonia. Ennen saappaat kesti sen 20-vuotta ja nykyään
hyvällä hoidolla ei edes puolta tuosta ajasta. Itse ostin 2 vuotta sitten 100€
maksavat saappaat ja niiden elinkaari juuri tuon 2 vuotta.
Ystävällisin terveisin,
Jyri
Varuste.net, Aalto Group Oy, Ruosilantie 2, 00390 Helsinki, Finland
P. 09 - 454 0707, fax 09 - 454 0606, www.varuste.net, email: [email protected]
Nokian saappaista.
3
3106
Vastaukset
- wing wong kumpparit
eräliikkeestä huopavuorella olevat kumisaappaat, hyvältä näyttivät ja hyvältä tuntuivat jalassa, ehdin käyttää arviolta kymmenkunta kertaa kun saapas ei pitänyt kantapäästä vettä ulkopuolellaan, kanta oli irronnut aivan saappaan takaa, no takuu korvasi ja sain liikkeestä uudet tosin joiduin odottamaan toista viikkoa kun ei ollut sopivaa kokoa, eipä yhtään kauempaa kestänyt nekään, kyllästyin ja nakkasin saappaat roskikseen ja kävin ostamassa huopavuorelliset Nokian Footwearit, ne nyt kestänyt kolme vuotta, välillä aika rankkaakin käyttöä ja ehjät vielä kaikin puolin.
- jw
Joo käytin kans mettällä kaira saappaita kaks kautta ja huomasin että alkoivat saumoista irvistellä jalkaterän kohdalta missä ovatkin kovimmalla kulutuksella. Todennäköisin syy vulkanoinnissa koska kumit selvästi irtoavat toisistaan. Täytyy kai lähtee kiikuttaan niitä suutarille jos sais saumat takaisin kiini. Omin konstein varmaan turha yrittää millään ihme liimoilla. Koitin lähettää palautetta äsken nokialle mutta niiden serveri antoi erroria taisi tulla oikeen palaute ryöppy kun serveri jumiutui.
- seimaam
Nokialainen ammattikäytössä maalla, ennen euroaikaa, meni niin huonoksi ettei kelvottomaksikaan kutsuminen tullut kyseeseen. Viimeiset ostamani vuotivat jo uutena pohjasta. Palautin ne vastahakoiselle kauppiaalle saaden uudet tilalle. Kolmisen kuukautta ne sitten kestivät. Saapasmerkki vaihtui ja seuraavat kestivätkin sitten 5 vuotta jokapäiväistä käyttöä. Saapas on tukeva, siinä on turvakärki se on kevyt ja kestävä. Sideranttia siinä ei ole, eikä se pakkasella ole notkea. Syksyisin olen käyttänyt sitä metsällä ja olen ollut tyytyväinen. Niitä myy maatalouskaupat. Jos niinkun kumisaapasta aattelis ostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058