Löytyykö niitä vanhoja asiakkaita, jotka vaihtoivat vanhan liittymän 40M tai nopeampaan? Milloin vaihdoit ja onko uudet laitteet (3.0 modeemi ja wlan) saapuneet jo postissa? Itse jo reilu kolme viikkoa odotellut ja ei näy ei..
Uudet laitteet
11
539
Vastaukset
- 27mm
...uudet lelut tuli jo ennen vappua.
Käy Welhon byroossa, saatat saada ihka uuden härpäkkeen jossa on modeemi ja wlan samassa laitteessa.- jokuuuuuuuu
millon sitten teit vaihdon?
- 27mm
jokuuuuuuuu kirjoitti:
millon sitten teit vaihdon?
Nyt kun tarkemmin muistelen, uudet kamat tuli 4. toukokuuta.
Sopimuksen vaihdosta (10 - 110) tein joskus huhtikuun alussa, en muista ihan tarkkaan.
- 12
Tiedustelin Welholta miksi kestää, vastauksena, että toukokuun aikana pitäisi tulla. Laitepula kuulemma.
- mummelihummeli
Sain tänään Welholta tekstarin, että ovat laittaneet tavarat postiin. Nyt vain odotellaan huikeaa 100 M modeemia. Tilasin omani huhtikuun loppupuolella.
- minä_--
mummelihummeli kirjoitti:
Sain tänään Welholta tekstarin, että ovat laittaneet tavarat postiin. Nyt vain odotellaan huikeaa 100 M modeemia. Tilasin omani huhtikuun loppupuolella.
Itse kävin 16.4 sanomatalossa vaihtamassa 40M liittymään eikä ole kuulunut vielä mitään. Oliko sulla ennen vai jälkeen ton päivän?
- mummelihummeli
minä_-- kirjoitti:
Itse kävin 16.4 sanomatalossa vaihtamassa 40M liittymään eikä ole kuulunut vielä mitään. Oliko sulla ennen vai jälkeen ton päivän?
Muistaakseni tilasin suurin piirtein samoihin aikoihin sinun kanssasi. Olisi pitänyt laittaa päivämäärä muistiin, mutta kun ei...
- missä vika
Itse sain eilen uuden 40M laajakaistan(edellinen 5M) postista, mutta se ei ota yhteyttä nettiin. Ohjeissa kyllä sanotaan että ensimmäisellä kerralla yhteyden saaminen voi kestää pari minuuttia tai jopa tunnin. Mutta mulla oli modeemi seinässä yli 9 tuntia eikä yhteyttä vaan kuulu. Missä vika?
- 08
Eilen sain saman, kymmenisen minuuttia kesti ennenkuin alkoi pelata. Jos olet kaiken ohjeiden mukaan tehnyt, ota Welhoon yhteyttä.
- minä_-_
muistatteko millon vaihdoitte liittymän? itellä ei ole kuulunut mitään ja yli kk mennyt :) oishan noi laitteet jo ihan kiva saada :)
- 77
minä_-_ kirjoitti:
muistatteko millon vaihdoitte liittymän? itellä ei ole kuulunut mitään ja yli kk mennyt :) oishan noi laitteet jo ihan kiva saada :)
8.4. panin vetämään, eilen kusti polki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798