Löytyykö niitä vanhoja asiakkaita, jotka vaihtoivat vanhan liittymän 40M tai nopeampaan? Milloin vaihdoit ja onko uudet laitteet (3.0 modeemi ja wlan) saapuneet jo postissa? Itse jo reilu kolme viikkoa odotellut ja ei näy ei..
Uudet laitteet
11
538
Vastaukset
- 27mm
...uudet lelut tuli jo ennen vappua.
Käy Welhon byroossa, saatat saada ihka uuden härpäkkeen jossa on modeemi ja wlan samassa laitteessa.- jokuuuuuuuu
millon sitten teit vaihdon?
- 27mm
jokuuuuuuuu kirjoitti:
millon sitten teit vaihdon?
Nyt kun tarkemmin muistelen, uudet kamat tuli 4. toukokuuta.
Sopimuksen vaihdosta (10 - 110) tein joskus huhtikuun alussa, en muista ihan tarkkaan.
- 12
Tiedustelin Welholta miksi kestää, vastauksena, että toukokuun aikana pitäisi tulla. Laitepula kuulemma.
- mummelihummeli
Sain tänään Welholta tekstarin, että ovat laittaneet tavarat postiin. Nyt vain odotellaan huikeaa 100 M modeemia. Tilasin omani huhtikuun loppupuolella.
- minä_--
mummelihummeli kirjoitti:
Sain tänään Welholta tekstarin, että ovat laittaneet tavarat postiin. Nyt vain odotellaan huikeaa 100 M modeemia. Tilasin omani huhtikuun loppupuolella.
Itse kävin 16.4 sanomatalossa vaihtamassa 40M liittymään eikä ole kuulunut vielä mitään. Oliko sulla ennen vai jälkeen ton päivän?
- mummelihummeli
minä_-- kirjoitti:
Itse kävin 16.4 sanomatalossa vaihtamassa 40M liittymään eikä ole kuulunut vielä mitään. Oliko sulla ennen vai jälkeen ton päivän?
Muistaakseni tilasin suurin piirtein samoihin aikoihin sinun kanssasi. Olisi pitänyt laittaa päivämäärä muistiin, mutta kun ei...
- missä vika
Itse sain eilen uuden 40M laajakaistan(edellinen 5M) postista, mutta se ei ota yhteyttä nettiin. Ohjeissa kyllä sanotaan että ensimmäisellä kerralla yhteyden saaminen voi kestää pari minuuttia tai jopa tunnin. Mutta mulla oli modeemi seinässä yli 9 tuntia eikä yhteyttä vaan kuulu. Missä vika?
- 08
Eilen sain saman, kymmenisen minuuttia kesti ennenkuin alkoi pelata. Jos olet kaiken ohjeiden mukaan tehnyt, ota Welhoon yhteyttä.
- minä_-_
muistatteko millon vaihdoitte liittymän? itellä ei ole kuulunut mitään ja yli kk mennyt :) oishan noi laitteet jo ihan kiva saada :)
- 77
minä_-_ kirjoitti:
muistatteko millon vaihdoitte liittymän? itellä ei ole kuulunut mitään ja yli kk mennyt :) oishan noi laitteet jo ihan kiva saada :)
8.4. panin vetämään, eilen kusti polki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379