OLEN ITSE JOUTUNUT KOKEMAAN TUSKAA JA KAUHUA ; PELKO ON SE JOLLA AINOA OIKEA OPPISET ESIKOISE TUHOAVAT JA TAAS TUHOAVAT OMAT LAPSENSA KUN ; KOTONA OLI TÄYSI HELVETTI : BEDOFILIISÄ AIHEUTTI MEILLE KAIKILLE LAPSILLE ELINIKÄISEN INVALIDITEETIN ;OLISIN HALUKAS JULKAISEMAAN E-P listan TOTUUS = olen kirjoituksestani vastuussa ;
OSAA ESIKOISETKIN
70
486
Vastaukset
- Jeesus pelastaa
Pedofiilia ei ole esikoislestadiolaisuuden ongelma.
Jos teillä oli tällainen ongelma, niin selvitä tämä asia niiden kanssa jotka ovat syyllisiä.- k.joki
NO EIHÄN TOKI SEHÄN TIEDETÄÄN ,,,, näyttää pikemminkin siltä ,että se on tabu ja kuuluu elämänne arkeen ,,, sana esikoinen tarkoittaa = JUMALALLE PYHITETTY ,,,, ei ongelmasta ole kyse ,,, päämärämmehän on yhteinen ,,,TAIVAASEEN OTA TYKÖSI ,,,
- dxzfbsdsbdb
Sinähän vasta veijari kun väität että jotain syntiä ei olisi meidän keskuudessamme, se
on vaarallinen tie sanos Luoma - teuta
dxzfbsdsbdb kirjoitti:
Sinähän vasta veijari kun väität että jotain syntiä ei olisi meidän keskuudessamme, se
on vaarallinen tie sanos LuomaKL. on jo 20v. sitten haudattu ,,ja AL. ei ole koskaan ollut kuin isänsä.
- huomenna!
Pedofilia on raskas rikos. Siksi pyydän: tee rikosilmoitus poliisille.
Vaikka sinusta saattaa tuntua muulta, eivät kaikki esikoislestadiolaiset toimi näin.- k.joki
poliisit ei tutki koska asiat ovat rikosoikeudeliseti vanhentuneet , mitenkähän tuomiopäivänä käy kun JEESUS ?????
- ennemmin tai myöhemm
k.joki kirjoitti:
poliisit ei tutki koska asiat ovat rikosoikeudeliseti vanhentuneet , mitenkähän tuomiopäivänä käy kun JEESUS ?????
Toivon että näin pahoihin tekoihin syyllistyneet saavat rangaistuksensa. Pedofilian kokeneet lapset tuntuvat kärsivän heille tehdyistä vääryyksistä lopun elämänsä.
Se miten rajusti hyökkäsit koko esikoislestadiolaisuutta vastaan ei tuntunut reilulta. - k.joki
ennemmin tai myöhemm kirjoitti:
Toivon että näin pahoihin tekoihin syyllistyneet saavat rangaistuksensa. Pedofilian kokeneet lapset tuntuvat kärsivän heille tehdyistä vääryyksistä lopun elämänsä.
Se miten rajusti hyökkäsit koko esikoislestadiolaisuutta vastaan ei tuntunut reilulta.JA KAIKEN HYVÄN LISÄKSI JOUDUIN PAKENEMAAN TÄTÄ IHMIS HIRVIÖTÄ HENKENI EDESTÄ HÄN HARJOITTI JATKUVATI SEKÄ FYYSISTÄ ETTÄ HENKISTÄ VÄKIVALTAA nyt hän 73 vuotias nyrkillä tapettava paatunut raiskaaja ym. hakmassa lähestymis kieltoa minulle , jolta hän riisti lapsuude ja nuoruuden,elin pakolaisena snnyinmaassani n.35 vuotta. EN AIO HÄIRITÄ kirjoitus on hidasta koulut jäi kesken ,muutenkaan en muista kolusta mitään pelko on halvaannuttanut minut täysin ..
- teuta
k.joki kirjoitti:
Hänelle juttu ei ole vanhentunut / eikä Jumalalle .
Ota nyt rahassa Helatorstai vastaan , se on Jeesuksen taivaaseen astumis päivä.
- k.joki
PESEEKÖ TEUVAN ESIKOISTEN SEURAKUNTA KÄTENSÄ olin muuten alusta loppuun rakentamassa rukoushuonetta 1976-1977 -77 loppiaisena seuroja alettin pitämään , puhtahalla omalla tunnolla uskallan sanoa jotta minulla on työ kynyt ja on eniten työtunteja ko . puljuun , kävin seuroissakin 2.5.2010
- teuta
sieltä saart varemasti parhaat neovot , kekko HP. terveisiä ,, hän on muuten
serkkuni kanssa naimisissa ,, tykkään HP:stä . hän oli tässä P-joella, lähetysmiehenä .
Tee asiat oikleeks eikö se siitä.
Kyllä minä tuossa lukiessa ajattelin että sulla on ollut varmasti kovaa . - k.joki
teuta kirjoitti:
sieltä saart varemasti parhaat neovot , kekko HP. terveisiä ,, hän on muuten
serkkuni kanssa naimisissa ,, tykkään HP:stä . hän oli tässä P-joella, lähetysmiehenä .
Tee asiat oikleeks eikö se siitä.
Kyllä minä tuossa lukiessa ajattelin että sulla on ollut varmasti kovaa .EI AINOASTAAN NINULLA OLE OLLUT KURJAA MEITÄ LAPSIA ON KAHDEKSAN JA MEILLÄ ON MYÖS ÄITI JOKA ON JOUTUNUT KATSELEMAAN TÄTÄ OLOSUHTEIDEN PAKOTTAMANA ja uskon että hänen rukoukset on kuultu taivaassa , olemmehan me sentään vielä kaikki saaneet pitää henkemme , itse elän ENKÄ VOI KÄSITTÄÄ , E-Pedoisä harjoitti sellaista JUMALAN TEATERIA , toiseksi jää JUKKA TURKKA , jota tekin olitte tuomitsemassa ,olen katsonut tv:tä jonka te julistatte synniksi , 40 vuoden aikana en ole nähnyt niin irstaista ohjemaa , mitä jouduin kotona katselemaan ......
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
EI AINOASTAAN NINULLA OLE OLLUT KURJAA MEITÄ LAPSIA ON KAHDEKSAN JA MEILLÄ ON MYÖS ÄITI JOKA ON JOUTUNUT KATSELEMAAN TÄTÄ OLOSUHTEIDEN PAKOTTAMANA ja uskon että hänen rukoukset on kuultu taivaassa , olemmehan me sentään vielä kaikki saaneet pitää henkemme , itse elän ENKÄ VOI KÄSITTÄÄ , E-Pedoisä harjoitti sellaista JUMALAN TEATERIA , toiseksi jää JUKKA TURKKA , jota tekin olitte tuomitsemassa ,olen katsonut tv:tä jonka te julistatte synniksi , 40 vuoden aikana en ole nähnyt niin irstaista ohjemaa , mitä jouduin kotona katselemaan ......
En ihan heti usko tullaista, että 40 vuotta vain katsellaan näin vakavaa rikosta, ja yht'äkkiä viesti kaikesta tästä pamahtaa koko maailmalle tiedoksi.
Jos uskova äiti näkisi lapsiaan käsiteltänän näin, hän ei totisesti katselisi tapahtumia vierestä.
Terve harkinta sanoo minulle, että jokin tässä yhtälössä ei ole totta.
Jokin ruuvi (päässäsi) on luiskahtanut paikaltaan. Pedofiilijutut joita
on nyt kaikki paikat tulvillaan ovat innoittaneet sairaan mielikuvituksesi
laukkaan.
Epäilen vahvasti vakavaa mielisairautta syyksi tällaisiin avauksiin. - k.joki
Jeesus pelastaa kirjoitti:
En ihan heti usko tullaista, että 40 vuotta vain katsellaan näin vakavaa rikosta, ja yht'äkkiä viesti kaikesta tästä pamahtaa koko maailmalle tiedoksi.
Jos uskova äiti näkisi lapsiaan käsiteltänän näin, hän ei totisesti katselisi tapahtumia vierestä.
Terve harkinta sanoo minulle, että jokin tässä yhtälössä ei ole totta.
Jokin ruuvi (päässäsi) on luiskahtanut paikaltaan. Pedofiilijutut joita
on nyt kaikki paikat tulvillaan ovat innoittaneet sairaan mielikuvituksesi
laukkaan.
Epäilen vahvasti vakavaa mielisairautta syyksi tällaisiin avauksiin.OLEN JO 1970 luvulla puhunt ko.tapahtumista , minua ei uskottu ,tarjuttiin jyrkästi , yritin laittaa nimen ja puhelinnumeron tänne ,sekin torjuttiin ,tarjuntaa tarjunnan perään , käännyn lehdistön puoleen , vai onko sekään luvallist
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
OLEN JO 1970 luvulla puhunt ko.tapahtumista , minua ei uskottu ,tarjuttiin jyrkästi , yritin laittaa nimen ja puhelinnumeron tänne ,sekin torjuttiin ,tarjuntaa tarjunnan perään , käännyn lehdistön puoleen , vai onko sekään luvallist
... on vaikea ottaa kantaa. Paikkakuntalaisilla on sinusta paljon paremmat tiedot, esimerkiksi mahdollisesta harhaisuudesta tai vakavasta mielisairaudesta. Tällaisia yksilöitä on siellä ja täällä jotka ajavat sairautensa vuoksi "puolivaloilla".
On täysin ymmärrettävää, ettei harhaista voi ottaa vakavasti muulla tavoin, kun tilaamalla valkotakkiset. Seurasin kauan sitten läheltä erään perhee tapahtumia, heillä oli mielisairas tytär. Välillä nämä vanhukset joutuivat kutsumaan poliisitkin viemään hänet pois kotoa riehumasta.
Tarinassasi on epäterveitä piirteitä, mitä ne sitten liehevätkin, sitä en tiedä. Niin kauan kun emme ole kuulleet vastapuolta, emme voi ottaa enempää kantaa tähän kuvaukseesi.
Menet vaikka televisioon kertomaan tapauksesi jos se on totta, ei se kiellettyä ole. Toimittajat ottavat silloin yhteyttä syyttämääsi henkilöön haastattelua varten. Täällä sä voit roiskia mielin määrin kun vastapuolta, vaikka hän olisi syytön tapahtumiin, kun hän ei ole läsnä. Mieti tarkkaan miltä sinusta tuntuisi jos joutuisit syyttömänä tällaisten julkisten palstojen riepoteltavaksi. Siksi asia on varmistettava yhden tai kahden todistajan kanssa, sinuun yksin en luota.
- K.joki
en saa tunnolleni rauhaa ellei asiaa tutkita ovako ne niin kuin olen yritänyt kertoa teille siskot & veljet
- mieti ja toimi
Perkele tekee työtään ja olet yksi hänen uhreistaan.
Useat ihmiset tuhoavat elämänsä vihaan ja muuta heillä ei ole. Kaikki muu kärsii.
Jos syyllinen elää, niin meneppä suoraan hänelle puhumaan, etenkin jos rikos olisi vanhentunut.
Voihan olla että rikollisella on uusia uhreja.
Muista, että Jumalalle kuuluu oikeus ( se hengellinen) ja maalliselle vallalle se fyysinen ( tällä hetkellä), mutta mikään ei kiellä sinua puhumasta ja selvittämästä nykytilannetta. Voihan olla, että kaikki rikokset eivät olekaan v anhentuneita?! - k.joki
mieti ja toimi kirjoitti:
Useat ihmiset tuhoavat elämänsä vihaan ja muuta heillä ei ole. Kaikki muu kärsii.
Jos syyllinen elää, niin meneppä suoraan hänelle puhumaan, etenkin jos rikos olisi vanhentunut.
Muista, että Jumalalle kuuluu oikeus ( se hengellinen) ja maalliselle vallalle se fyysinen ( tällä hetkellä), mutta mikään ei kiellä sinua puhumasta ja selvittämästä nykytilannetta. Voihan olla, että kaikki rikokset eivät olekaan v anhentuneita?!OLEN SUORA en usko ehkä juttuihin , joko on eli ei, ei perkele omiaan kiusaa ???
- teuta
k.joki kirjoitti:
OLEN SUORA en usko ehkä juttuihin , joko on eli ei, ei perkele omiaan kiusaa ???
Sillä ne, joita ei kiusaa on jo hänen ?
- Jeesus pelastaa
mieti ja toimi kirjoitti:
Muista, että Jumalalle kuuluu oikeus ( se hengellinen) ja maalliselle vallalle se fyysinen ( tällä hetkellä), mutta mikään ei kiellä sinua puhumasta ja selvittämästä nykytilannetta. Voihan olla, että kaikki rikokset eivät olekaan v anhentuneita?!Avaus on arkaluontoisen sisältönsä vuoksi poistettava tältä palstalyta, koska tunnistetiedot on näin tarkat.
Ehdotus avaajalle: Olisi parempi edetä vähän pienemmässä piirissä, kun maailmanlaajuisesti. Paikkakunnalla on ainakin yksi saarnaaja jonka minäkin tunnen, hänelle avaaja voi kertoa tämän. Lähtekää sieltä päin purkamaan jos esikoislestadiolaisesta on kysymys, ja kertomus on totta.
Yhden ihmisen kertomuksen perusteella kun ei tuomita vielä ketään, juttu pedofiiliasta voi olla vihassa tehty provokaatio, - vaikkapa jonkun muun todellisen syyn tähden. - teuta
Avaus on arkaluontoisen sisältönsä vuoksi poistettava tältä palstalyta, koska tunnistetiedot on näin tarkat.
Ehdotus avaajalle: Olisi parempi edetä vähän pienemmässä piirissä, kun maailmanlaajuisesti. Paikkakunnalla on ainakin yksi saarnaaja jonka minäkin tunnen, hänelle avaaja voi kertoa tämän. Lähtekää sieltä päin purkamaan jos esikoislestadiolaisesta on kysymys, ja kertomus on totta.
Yhden ihmisen kertomuksen perusteella kun ei tuomita vielä ketään, juttu pedofiiliasta voi olla vihassa tehty provokaatio, - vaikkapa jonkun muun todellisen syyn tähden.Kun aloittaja jo on todennut , että asia on vanhentunut ,
Tosin se ei ole vanhentunut Jumalan /Jeesuksen simissä
ennen kuin tekijä on korjannut asian , nyt kuitenkin
on aloittaja antanut ymmärtää niin ei ole tapahtunut
tästä pitäisi saada selvyys. jospa kuitenkin tekijä on
puhunut ja korjannut,
Tai edes osan , se olisi siltä osin ok. mutta jälkeenpäin
tehdyt rikkomukset uusia ja vaativat uusia katumuksia
parannuksen tekoja keskustele HP:n kanssa . - k.joki
Avaus on arkaluontoisen sisältönsä vuoksi poistettava tältä palstalyta, koska tunnistetiedot on näin tarkat.
Yhden ihmisen kertomuksen perusteella kun ei tuomita vielä ketään, juttu pedofiiliasta voi olla vihassa tehty provokaatio, - vaikkapa jonkun muun todellisen syyn tähden.KESÄLLÄ 2008 KUUSI IHMISTÄ KÄSITTELI ASIAANI ; TOTESIVAT JÄRKYTTYNEINÄ : TOSI ON TOSI TOTUUS : KAIKKI KÄSITTELIJÄT JULKAISI RAPORTIN ; LUPASIVAT APUA JA TUKEA ; EI YKSIKÄÄN OLE LUNASTANUT PUHEITAAN ;NUO KUUSI OVAT ESIKOISLESTADIOLAISIA....
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
KESÄLLÄ 2008 KUUSI IHMISTÄ KÄSITTELI ASIAANI ; TOTESIVAT JÄRKYTTYNEINÄ : TOSI ON TOSI TOTUUS : KAIKKI KÄSITTELIJÄT JULKAISI RAPORTIN ; LUPASIVAT APUA JA TUKEA ; EI YKSIKÄÄN OLE LUNASTANUT PUHEITAAN ;NUO KUUSI OVAT ESIKOISLESTADIOLAISIA....
Väitätkö, että pedofiilikin on edelleen aktiivinen esikoislestadiolainen.
Millä tavoin nämä mainitsemasi kuusi henkilöä varmistuivat siitä, että tapahtumat ovat totta?
Entä jos kävikin ilmi, että heille vakuuttamasi jutut olivatkin harhaisen ihmisen mielikuvitusta. Silloin auttaa vain psykiatrin antama lääkitys ja muu ammattiapu. On selvää etteivät maallikot lähde vakavasti sairasta auttamaan, ei ole edellytyksiä auttaa. - k.joki
Millä tavoin nämä mainitsemasi kuusi henkilöä varmistuivat siitä, että tapahtumat ovat totta?
Entä jos kävikin ilmi, että heille vakuuttamasi jutut olivatkin harhaisen ihmisen mielikuvitusta. Silloin auttaa vain psykiatrin antama lääkitys ja muu ammattiapu. On selvää etteivät maallikot lähde vakavasti sairasta auttamaan, ei ole edellytyksiä auttaa.on olemassa heidän laatima dokumentti , siitä löytyy kuusi nimeä , jotka tutkivat asiani ja totesivat yksikantaisesti , julmuudet todeksi , en ole harhainen , eikä teistä kukaan usko , ennen kun näette minut LAHDESSA JUHANNUSKISOISSA TAPPARAKADULLA , voin kopioida dokumentin ja jakaa sen jokaiselle ,,,
- ?
Entä jos kävikin ilmi, että heille vakuuttamasi jutut olivatkin harhaisen ihmisen mielikuvitusta. Silloin auttaa vain psykiatrin antama lääkitys ja muu ammattiapu. On selvää etteivät maallikot lähde vakavasti sairasta auttamaan, ei ole edellytyksiä auttaa.sä kyllä liian helposti leimaat mielisairaaksi toisen! Käsitätkö ollenkaan, miten väheksyvää se on? Ymmärrätkö, miten hyväksikäytön uhri on jo valmiiksi oppinut ajattelemaan: en ole mitään, en merkitse mitään, olen likainen, olen halveksittu, mitätöity, olen kaiken ulkopuolella...
Sitä paitsi mielisairaus ei ole mikään peruste väheksyä ketään. Monet mielisairaat ovat varmaan terveempiä kuin ns. terveet monissa asioissa - eivät purematta niele kaikkea ja voivat terävästi nähdä ns. tavisten naamioiden taakse.
Lestadiolaisyhteisöt eivät ole vapaita monista kipeistä ongelmista: niissä vain kaikki moninkertaistuu tiiviin yhteisön ansiosta. Yhteisö on rikkaus ja siunaus useimmille, mutta se ei merkitse sitä, että se voi olla helvetti joillekin! - k.joki
? kirjoitti:
sä kyllä liian helposti leimaat mielisairaaksi toisen! Käsitätkö ollenkaan, miten väheksyvää se on? Ymmärrätkö, miten hyväksikäytön uhri on jo valmiiksi oppinut ajattelemaan: en ole mitään, en merkitse mitään, olen likainen, olen halveksittu, mitätöity, olen kaiken ulkopuolella...
Sitä paitsi mielisairaus ei ole mikään peruste väheksyä ketään. Monet mielisairaat ovat varmaan terveempiä kuin ns. terveet monissa asioissa - eivät purematta niele kaikkea ja voivat terävästi nähdä ns. tavisten naamioiden taakse.
Lestadiolaisyhteisöt eivät ole vapaita monista kipeistä ongelmista: niissä vain kaikki moninkertaistuu tiiviin yhteisön ansiosta. Yhteisö on rikkaus ja siunaus useimmille, mutta se ei merkitse sitä, että se voi olla helvetti joillekin!KIITOS TUESTASI ymmärryksesi lohdutti minua , HERRAN siunausta sinulle , minua todellakin pidetään ihmisenä , eikä se ole minä joka kiitän ,,sydämmeni täyttyi kiitollisuudesa ja tuska hellitti ,,tuska ja ahdistus on yksin mahdoton kestää , johokin sitä tuskaa minunkin on huudettava,,MIELENRAUHAA KAIKILLE
- teuta
k.joki kirjoitti:
KIITOS TUESTASI ymmärryksesi lohdutti minua , HERRAN siunausta sinulle , minua todellakin pidetään ihmisenä , eikä se ole minä joka kiitän ,,sydämmeni täyttyi kiitollisuudesa ja tuska hellitti ,,tuska ja ahdistus on yksin mahdoton kestää , johokin sitä tuskaa minunkin on huudettava,,MIELENRAUHAA KAIKILLE
ja lue muutama hyvksi havaittu Ps. esim . 84. on tunnettu kaunis pasalmi .
- k.joki
teuta kirjoitti:
ja lue muutama hyvksi havaittu Ps. esim . 84. on tunnettu kaunis pasalmi .
sana ota on komento sana , eli käskysana , minua on liikaa komeneltu , olen oppinut uskomaan ,,,,RAKASTAVA JUMALA ON AUKTORITEETTINI JA ARVOVALTA ; lestat ei minua pompottele ,,, niin kauan kun voidaan sanoa tänä päivänä jne,,SAIN LAHAKSI TÄMÄN PÄIVÄN,,, ELÄMÄN LAHJA , en halveksi raamattua luen sitä paljon,, rovasti L.L.L. saarnat , Lutterin huonepostilla ,,,kirkkoisä PYHÄ AUKUSTIINUS ,,PYHÄ FRANSISKUS,,,on arvostamiani opettajiani ,,MIELENRAUHAA sinulle,,,,
- Jeesus pelastaa
? kirjoitti:
sä kyllä liian helposti leimaat mielisairaaksi toisen! Käsitätkö ollenkaan, miten väheksyvää se on? Ymmärrätkö, miten hyväksikäytön uhri on jo valmiiksi oppinut ajattelemaan: en ole mitään, en merkitse mitään, olen likainen, olen halveksittu, mitätöity, olen kaiken ulkopuolella...
Lestadiolaisyhteisöt eivät ole vapaita monista kipeistä ongelmista: niissä vain kaikki moninkertaistuu tiiviin yhteisön ansiosta. Yhteisö on rikkaus ja siunaus useimmille, mutta se ei merkitse sitä, että se voi olla helvetti joillekin!Pedofiiliksi leimaaminen lestadiolaisuuden perusteella on täysin hullua. Tuollaista kutsutaan mustamaalaamiseksi.
Mitä mielisairauteen tulee, en ole leimannut ketään vaan ottanut sen mahdollisuuden huomioon.
Mieleltään terve henkilö ei nimittäin tee tällaisia avauksia. - k.joki
Pedofiiliksi leimaaminen lestadiolaisuuden perusteella on täysin hullua. Tuollaista kutsutaan mustamaalaamiseksi.
Mitä mielisairauteen tulee, en ole leimannut ketään vaan ottanut sen mahdollisuuden huomioon.
Mieleltään terve henkilö ei nimittäin tee tällaisia avauksia.ei sitte muuta kun , MIELENRAUHAA sinullekin ,,
- ?
Pedofiiliksi leimaaminen lestadiolaisuuden perusteella on täysin hullua. Tuollaista kutsutaan mustamaalaamiseksi.
Mieleltään terve henkilö ei nimittäin tee tällaisia avauksia.Avaaja ei "leimannut" ketään. Hän vain totesi, että "osaavat ne esikoisetkin". Hän EI sanonut esikoislestadiolaisuuden olevan SYY siihen mitä hän on kokenut, vaan että MYÖS SIELLÄ voi olla kaikenlaista!
Jos joku kertoo totuuden elämästään hän ei mustamaalaa ketään!
Sanot, että et leimaa ketään mielisairaaksi. Sitten sanot: "Mieleltään terve henkilö ei nimittäin tee tällaisia avauksia." Mitä sinä sitten tarkoitat? Vai etkö tiedä mitä tarkoitat? Vai tarkoitatko jotain muuta mitä näytät tarkoittavan???? - teuta
k.joki kirjoitti:
sana ota on komento sana , eli käskysana , minua on liikaa komeneltu , olen oppinut uskomaan ,,,,RAKASTAVA JUMALA ON AUKTORITEETTINI JA ARVOVALTA ; lestat ei minua pompottele ,,, niin kauan kun voidaan sanoa tänä päivänä jne,,SAIN LAHAKSI TÄMÄN PÄIVÄN,,, ELÄMÄN LAHJA , en halveksi raamattua luen sitä paljon,, rovasti L.L.L. saarnat , Lutterin huonepostilla ,,,kirkkoisä PYHÄ AUKUSTIINUS ,,PYHÄ FRANSISKUS,,,on arvostamiani opettajiani ,,MIELENRAUHAA sinulle,,,,
Sull' on se mahdollisuus , mutt et voi ruveta sen perusteella toteuttamaan itseäsi.
Sillä jos niin olisi , sillä perusteella sinä saatanaltakin käskyjä . Minä nimen omaan tarjosin lahjaa
en komentelua , sulla on vielä paljon opittavaa. Kyllä minä lähinnä ajattelin muuta , kun sulle 12:11.
kirjioitti joku , miten sinä siihen itse oikein suhtauduit.. Mikä oli ero hänen ja minun ??
Tai paremminkin miten sinä luulet saavasi ystäviä jos mitkin pitää haukkua. ? - teuta
Mieleltään terve henkilö ei nimittäin tee tällaisia avauksia.Etkö sitä vielä huomannut ?
- k.joki
teuta kirjoitti:
Sull' on se mahdollisuus , mutt et voi ruveta sen perusteella toteuttamaan itseäsi.
Sillä jos niin olisi , sillä perusteella sinä saatanaltakin käskyjä . Minä nimen omaan tarjosin lahjaa
en komentelua , sulla on vielä paljon opittavaa. Kyllä minä lähinnä ajattelin muuta , kun sulle 12:11.
kirjioitti joku , miten sinä siihen itse oikein suhtauduit.. Mikä oli ero hänen ja minun ??
Tai paremminkin miten sinä luulet saavasi ystäviä jos mitkin pitää haukkua. ?en ole ystviä etsimässä lestapalstoilta ,,,luottamus mentetty lestoihin ,,,MIELENRAUHAA teutallekin
- Teu .
teuta kirjoitti:
Etkö sitä vielä huomannut ?
Kun ei luettu pienellä , Hän ilmoitti että on UHRI. se on minusta vähin mitä hän voi tehdä ,
kirjoittaa tänne , ja odottaa tapahtuisiko mitään . - Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
ei sitte muuta kun , MIELENRAUHAA sinullekin ,,
Kiitos Herralle. Nyt on kysymys siitä kuinka sinä saavuttaisit tarvitsemasi mielenrauhan. Se tapahtuu anteeksiannon, ei syyttämisen kautta. Se tulee olemaan sinulle kova pala purtavaksi antaa anteeksi tekijälle.
Ellet anna hänelle anteeksi, niin se on menoa helvettiin. Kun jumala on sinulle antanut suuret syntisi anteeksi, murhankin, niin hän edellyttää sitä että myös sinä annat anteeksi. Helppoa ei tule olemaan!!! - Jeesus pelastaa
? kirjoitti:
Avaaja ei "leimannut" ketään. Hän vain totesi, että "osaavat ne esikoisetkin". Hän EI sanonut esikoislestadiolaisuuden olevan SYY siihen mitä hän on kokenut, vaan että MYÖS SIELLÄ voi olla kaikenlaista!
Jos joku kertoo totuuden elämästään hän ei mustamaalaa ketään!
Sanot, että et leimaa ketään mielisairaaksi. Sitten sanot: "Mieleltään terve henkilö ei nimittäin tee tällaisia avauksia." Mitä sinä sitten tarkoitat? Vai etkö tiedä mitä tarkoitat? Vai tarkoitatko jotain muuta mitä näytät tarkoittavan????Ei ole, etkä ole sinäkään.
Joka taivaaseen mielii päästä sen on annettava anteeksi kaikille jotka ovat tehneet häntä kohtaan väärin. Siksi Raamattu sanoo, että vain harvat pääsevät taivaaseen. Se ei ole klisee vaan totuus, koska niin moni ryhtyy tuomariksi, kun pitäisi harjoittaa laupeutta. - Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
en ole ystviä etsimässä lestapalstoilta ,,,luottamus mentetty lestoihin ,,,MIELENRAUHAA teutallekin
Niin kauan kun sinä leikit tuomaria, olet itse matkalla helvettiin. Tämä on Jumalan sana.
- Jeesus pelastaa
teuta kirjoitti:
Etkö sitä vielä huomannut ?
... joka kelpaa Jumalalle. Ja tuomio oikeutta ei ole kenelläkään. Älkää menkö halpaan.
Lisäksi meillä ei ole tähän mennessä pienintäkään todistetta siitä että mies puhuisi edes totta.
Jokaisen kannattaisi harkita, haluaako jonkun toisen syntien tähde mennä helvettiin.
Ellei sydämestään annan anteeksi itseä kohtaan tehtyjä syntejä, niin ei Jumala anna omiakaan syntejä silloin anteeksi.
Ja se on maallisen vaivan päätteeksi vielä pahempi vaiva edessä. Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä. - Jeesus pelastaa
Teu . kirjoitti:
Kun ei luettu pienellä , Hän ilmoitti että on UHRI. se on minusta vähin mitä hän voi tehdä ,
kirjoittaa tänne , ja odottaa tapahtuisiko mitään .Ainoa mille hän voi ITSE tehdä, on polvistua tänään Jeesuksen eteen ja rukoilla voimaa antaa rikoksen tehneelle anteeksi synnit. Helppoa se ei tule olemaan, mutta on helvettia parempi vaihtoehto.
- k.joki
... joka kelpaa Jumalalle. Ja tuomio oikeutta ei ole kenelläkään. Älkää menkö halpaan.
Lisäksi meillä ei ole tähän mennessä pienintäkään todistetta siitä että mies puhuisi edes totta.
Jokaisen kannattaisi harkita, haluaako jonkun toisen syntien tähde mennä helvettiin.
Ellei sydämestään annan anteeksi itseä kohtaan tehtyjä syntejä, niin ei Jumala anna omiakaan syntejä silloin anteeksi.
Ja se on maallisen vaivan päätteeksi vielä pahempi vaiva edessä. Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä.voi teitä ,,, tehän olette ,,, kuin KIRJANOPPINEET JA FARISEUKSET ,,,VAPAHTAJAN AIKANA he pitivät JEESUSTA ja apostoleita villihenkenä ja valehtlijoina ,,,, ym,ym, MIELENRAUHAA KAIKILLE ,,,
- teuta
Ja se on maallisen vaivan päätteeksi vielä pahempi vaiva edessä. Näiden asioiden kanssa ei ole leikkimistä.Näin se on PITSI TÄHÄN TULEE SE IKUSUUS KYSYMYS. Tämä maallinen vaiva päättyy kerran jokaisella
mutta se ikuisuus joko hyvässä tai pahassa , ei pääty kodkaan ; EI KOSKAAN. - Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
voi teitä ,,, tehän olette ,,, kuin KIRJANOPPINEET JA FARISEUKSET ,,,VAPAHTAJAN AIKANA he pitivät JEESUSTA ja apostoleita villihenkenä ja valehtlijoina ,,,, ym,ym, MIELENRAUHAA KAIKILLE ,,,
Kertaalleen vielä varoitan: Jeesus sanoo sinulle; Laupeutta minä tahdon enkä uhria.
Jeesuksen murhan anteeksi saaneena, syntisenä ja kurjana ihmisenä sinulla on tasan yksi mahdollisuus pelastua, se on anteeksianto sinua vastaan rikkonelle. Tällaisissa vakavissa tapauksissa se ei onnistu ilman Jeesusta.
Fariseuksen ongelma on juuri tämä mikä sinullakin on, toisten synnit tunnetaan, ne tunnutetaan ja niistä tehdään parannusta, mutta omien syntien suhteen ollaan paatuneita, niitä ei tunneta eikä niitä kaduta.
Jos et anna anteeksi isällesi, niin sinä kannat hänen syntejään kuolemaasi asti, etkä vapautta ole saava.
Nytkin isäsi synnit vuotavat tuoretta verta sinun sydämessäsi. 40 vuotta olet uskollisesti kantanut isääsi selässäsi vaatien hyvitystä, ilman Kristuksen vapautta, iloa ja rauhaa. Näinkö todella tahdot jatkaa kuolemaasi asti? Se onnistuu, piru pitää sinusta silloin huolen. Jos tahdot vapaaksi isäsi synnistä, se ei ole helppo tie, mutta se päättyy taivaaseen. Isäsäi vastaa sitten omista teoistaan kun hänen elämänsä päättyy, hänen syntinsä ei paina sinua kun olet antanut ne anteeksi. Anteeksiannon jälkeen sinulla on myös mahdollisuus alkaa eheytymaan ja paranemaan. - k.joki
teuta kirjoitti:
Näin se on PITSI TÄHÄN TULEE SE IKUSUUS KYSYMYS. Tämä maallinen vaiva päättyy kerran jokaisella
mutta se ikuisuus joko hyvässä tai pahassa , ei pääty kodkaan ; EI KOSKAAN.elä ja anna elää , MIELENRAUHA teille ,
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
elä ja anna elää , MIELENRAUHA teille ,
Sinun asiaasi täällä käsitellään, ei muiden. Ota sinä vastuu omista synneistäsi, isäsi vastaa omistaan.
- k.joki
Ainoa mille hän voi ITSE tehdä, on polvistua tänään Jeesuksen eteen ja rukoilla voimaa antaa rikoksen tehneelle anteeksi synnit. Helppoa se ei tule olemaan, mutta on helvettia parempi vaihtoehto.
sankan savuverhon läpi sinäkin katelet mailmaa , jos olisi noin helppo homma,olen usein polvistunut ja rukoillut , minulla on anteeksi antavainen sydän,sinäkin saat uskoa syntisi anteeksi,miksi minua tuomitset , en ole tuominnut ketään, olen kertonut kokemuksestani ,,,MIELENRAUHAA sinulle!!!!!!!!!!!!!!
- ?
Ei ole, etkä ole sinäkään.
Joka taivaaseen mielii päästä sen on annettava anteeksi kaikille jotka ovat tehneet häntä kohtaan väärin. Siksi Raamattu sanoo, että vain harvat pääsevät taivaaseen. Se ei ole klisee vaan totuus, koska niin moni ryhtyy tuomariksi, kun pitäisi harjoittaa laupeutta.En ole mielestäni ollut kenenkään "tuomari".
Jos ajatellaan, että vääryyksien kohteeksi joutumisesta kertominen on tuomitsemista - mistä ja miten sitten ihminen voi saada ylipäätään apua? Jos ihmisellä on esim. mielenterveysongelmia, loppuvatko ne siihen, että sanoo olevansa syntinen ja paha? Joskus vaikeudet voivat todella johtaa elämänpituiseen projektiin. Koko elämä on yhtä vyyhteä, josta pitää yrittää saada jotain tolkkua.
Jos sitten joutuu vaikkapa hoitoon, saa osakseen vähätteleviä puheita - eihän tuota voi enää ottaa edes todesta! Osana on auttamatta sivuraiteelle jääminen.
Jumala vihaa vääryyttä. Kuinka Hän voisi suvaita sitä omiensa joukossa? Jumalan nimi tulee pilkatuksi meidän kristittyjen tekemien vääryyksien takia!
Muuten minä en ainakaan kykene täydelliseen anteeksiantamiseen. Jään siinä syntiseksi kuten kaikessa muussakin! - k.joki
Sinun asiaasi täällä käsitellään, ei muiden. Ota sinä vastuu omista synneistäsi, isäsi vastaa omistaan.
en syytä ketään, en sinuakaan, en isääni, kerron vain omat kokemukseni,,,KOITA RAUHOITTUA MIELENRAUHAA SINULLE SUHTAUDU MALTILLISESTI ja rento reilu meininki ,,,,matka jatkuu ja loulu soi,,,,,,,,,,
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
en syytä ketään, en sinuakaan, en isääni, kerron vain omat kokemukseni,,,KOITA RAUHOITTUA MIELENRAUHAA SINULLE SUHTAUDU MALTILLISESTI ja rento reilu meininki ,,,,matka jatkuu ja loulu soi,,,,,,,,,,
Mistä tuli mieleeskin? Ellet syyttäisi ketään niin eihän tällaista avausta olisi.
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
sankan savuverhon läpi sinäkin katelet mailmaa , jos olisi noin helppo homma,olen usein polvistunut ja rukoillut , minulla on anteeksi antavainen sydän,sinäkin saat uskoa syntisi anteeksi,miksi minua tuomitset , en ole tuominnut ketään, olen kertonut kokemuksestani ,,,MIELENRAUHAA sinulle!!!!!!!!!!!!!!
Katselen maailmaa kirkkaassa Kristus valossa. Taidat olla pelkkä paskanjauhaja kun panettelet noin halveksivasti Jeesuksen seurassa elävää lähimmäistäsi, avauskin on vähitellen osoittautumassa pelkäksi tsoukiksi.
- Jeesus pelastaa
? kirjoitti:
En ole mielestäni ollut kenenkään "tuomari".
Jos ajatellaan, että vääryyksien kohteeksi joutumisesta kertominen on tuomitsemista - mistä ja miten sitten ihminen voi saada ylipäätään apua? Jos ihmisellä on esim. mielenterveysongelmia, loppuvatko ne siihen, että sanoo olevansa syntinen ja paha? Joskus vaikeudet voivat todella johtaa elämänpituiseen projektiin. Koko elämä on yhtä vyyhteä, josta pitää yrittää saada jotain tolkkua.
Jos sitten joutuu vaikkapa hoitoon, saa osakseen vähätteleviä puheita - eihän tuota voi enää ottaa edes todesta! Osana on auttamatta sivuraiteelle jääminen.
Jumala vihaa vääryyttä. Kuinka Hän voisi suvaita sitä omiensa joukossa? Jumalan nimi tulee pilkatuksi meidän kristittyjen tekemien vääryyksien takia!
Muuten minä en ainakaan kykene täydelliseen anteeksiantamiseen. Jään siinä syntiseksi kuten kaikessa muussakin!Älä sinä ala arvioimaan toisia kirjoittajia täällä. Jos sinulla on raiskatulle asiaa, niin pysy siinä asiassa.
- ?
Älä sinä ala arvioimaan toisia kirjoittajia täällä. Jos sinulla on raiskatulle asiaa, niin pysy siinä asiassa.
mulla oli asiaa sulle!
Sinä olet siis se, joka saa arvioida? Kenen valtuutuksella? - k.joki
Mistä tuli mieleeskin? Ellet syyttäisi ketään niin eihän tällaista avausta olisi.
NIMEN OMAAN , ALAT PÄÄSTÄ ASIAN YTIMEEN , ellei minua olisi , ei olisi mistä kertoa tätä kokemusta,, jakaaa teille ,,,,se nyt valitettavasti on totta tosiaan MIELENRAUHAA sinulle
- Jeesus pelastaa
? kirjoitti:
mulla oli asiaa sulle!
Sinä olet siis se, joka saa arvioida? Kenen valtuutuksella?Ninä keskustelen raiskatun kanssa kuten avauksessa tarkoitetaan. Älä sinä inise muille kirjoittajille, olet vastuussa vain omista tekemisistäsi.
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
NIMEN OMAAN , ALAT PÄÄSTÄ ASIAN YTIMEEN , ellei minua olisi , ei olisi mistä kertoa tätä kokemusta,, jakaaa teille ,,,,se nyt valitettavasti on totta tosiaan MIELENRAUHAA sinulle
Yritit siitä huolimatta valehdella mielenrauhasta. Avauksesta asti on käynyt selväksi, että sinulla ei ole mielenrauhaa. Ei ole ollut 40 vuoteen kuten kerroit, eikä tule olemaan jos tuolla tyylillä jatkat.
Ratkaisu on totta kai sinun, sanoin vain sen mitä Jumalan sana asiasta sanoo. Kenelläkään ihmisellä ei ole oikeutta tuomita, on vain velvollisuus antaa anteeksi. Sinun tapauksessasi se ei tule olemaan helppo ratkaisu. - k.joki
Yritit siitä huolimatta valehdella mielenrauhasta. Avauksesta asti on käynyt selväksi, että sinulla ei ole mielenrauhaa. Ei ole ollut 40 vuoteen kuten kerroit, eikä tule olemaan jos tuolla tyylillä jatkat.
Ratkaisu on totta kai sinun, sanoin vain sen mitä Jumalan sana asiasta sanoo. Kenelläkään ihmisellä ei ole oikeutta tuomita, on vain velvollisuus antaa anteeksi. Sinun tapauksessasi se ei tule olemaan helppo ratkaisu.SINÄ SE JAKSAT LÄNKYTTÄÄ;;;;; JEE;;PE;;; OTTAISIT NYT IISISTI OLET SOTKENUT koko keskustelun ,,,ettet itse ole PERKELE mistä tuota tietää,,,,,kun niin kiivaasti puolustat BEDOFILIAA
- ?
Ninä keskustelen raiskatun kanssa kuten avauksessa tarkoitetaan. Älä sinä inise muille kirjoittajille, olet vastuussa vain omista tekemisistäsi.
Kiitoksia kohteliaisuudesta!
Paljastui taas sydämellinen laupeus - niinpä niin.
Kaunista kevättä sulle! Sullakin on vielä jotain oppimista tässä maailmassa. Jos vain sen huomaat...Ja jos ei elämä muuta opeta niin ainakin hiljaa kävelemään! - Jeesus pelastaa
? kirjoitti:
Kiitoksia kohteliaisuudesta!
Paljastui taas sydämellinen laupeus - niinpä niin.
Kaunista kevättä sulle! Sullakin on vielä jotain oppimista tässä maailmassa. Jos vain sen huomaat...Ja jos ei elämä muuta opeta niin ainakin hiljaa kävelemään!Siinä on sydämellinen laupeus ettet sekoile toisten väliseen viestitykseen tämän jälkeen ikinä. Jos sinulla on avaajalle asiaa niin kerro hänelle, minä en ole neuvojasi kysymyt enkä tarvitse.
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
SINÄ SE JAKSAT LÄNKYTTÄÄ;;;;; JEE;;PE;;; OTTAISIT NYT IISISTI OLET SOTKENUT koko keskustelun ,,,ettet itse ole PERKELE mistä tuota tietää,,,,,kun niin kiivaasti puolustat BEDOFILIAA
Kyl sä oot ihan itse sekoittanut elämäsi, jäämällä vikoilemaan vanhempasi synneissä. Kadotus on kummallakin edessä jos tahti ei mutu. Jeesus ei pelasta ketään toisten tuomariksi, vaan elämään sydämellisessä rakkaudessa myös rikollisiin nähden. Hän kuoli sinun puolestasi, vaikka sinä tapoit ja kidutit Jeesusta.
Älä siis enempää leiki fariseusta koska Jumalaa et voi pettää, ainoastaa itseäsi. Rukoile tämäkin aika voimaa anteeksiantoon. - k.joki
k.joki kirjoitti:
SINÄ SE JAKSAT LÄNKYTTÄÄ;;;;; JEE;;PE;;; OTTAISIT NYT IISISTI OLET SOTKENUT koko keskustelun ,,,ettet itse ole PERKELE mistä tuota tietää,,,,,kun niin kiivaasti puolustat BEDOFILIAA
ENN AVAA VIESTEJÄNNE ;;;; JEE::::PE JA TEUTATUS SOTKEVAT ASIALLISET ASIAT '''' TUOVAT OMAT OIKEAT... OIKEAT itsekeskeiset ,,fanaattiset,,,narsistiset huuhaa näkemyksensä..... törkeitä HALUAVAT ALISTAA JO MUUTENKIN ALAS POLJETTUJA IHMIS RAUNIOITA......NÄINKÖ SEUROISSANNE OPETAAN......
- Jeesus pelastaa
k.joki kirjoitti:
ENN AVAA VIESTEJÄNNE ;;;; JEE::::PE JA TEUTATUS SOTKEVAT ASIALLISET ASIAT '''' TUOVAT OMAT OIKEAT... OIKEAT itsekeskeiset ,,fanaattiset,,,narsistiset huuhaa näkemyksensä..... törkeitä HALUAVAT ALISTAA JO MUUTENKIN ALAS POLJETTUJA IHMIS RAUNIOITA......NÄINKÖ SEUROISSANNE OPETAAN......
Aiheetta enempään.
Ei nimiä eikä yhteystietoja tänne.
Sheriffin määräys.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690