Miten voi hankkia oksennustaudin? Se täytyis saada tähän paikkaan!
oksennustaudista
7
710
Vastaukset
- 5+7
vatsarauti on viiruksen aiheuttama tauti jolla on tuntien-päivien itämis aika. Riippuen viiruksesta. Vatsatauti kestää useamman päivän. Eli hakeudu vaan vatsatautisen ihmisen luokse.
Tottakai voit syödä pilaantunutta ruokaa, jonka jälkeen tulee huono olo. Tällöin oksennus tapahtuu vain kerran, jonka jälkeen olo helpottuu.
Pilantuneen ruan syöminen ei takaa oksennusta. Itse oksennan jos syön vahingossa pilaantunutta ruokaa - ksdjhfljasdfbljbsdfj
..jossa riehuu noro: tarttuu varmasti! xD noro on helvetin raju vatsatauti ja siltä on lähes mahdoton välttyä mikäli on samassa tilassa jossa sitä sairastava tai sairastanut ihminen on ollut. noro elää pinnoilla 7vrk ellei niitä pestä desinfioida pois. olin just harjoittelussa osastolla jossa koko osastolla aina hoitajia myöten sairastui noroon. pahin noro aalto on nyt kuitenkin ohi, joten kannattaa syödä jotai pilaantunutta nii saa ruokamyrkytyksen.
- shj
Hei mun on pakko kysyä että miksi sun täytyy saada oksennustauti? :D
- sgrghgtatha
shj kirjoitti:
Hei mun on pakko kysyä että miksi sun täytyy saada oksennustauti? :D
joo antakaa vaan sairaalle oksennus neuvoja :)! vittu miten vastuutonta
- hahahahahahhaahahaha
sgrghgtatha kirjoitti:
joo antakaa vaan sairaalle oksennus neuvoja :)! vittu miten vastuutonta
vai etkö huomaa ironiaa? eiköhän ne oo noi "pro" anat ja miat jotka on vastuuttomia kuules. nauratti vaan ku joku sanoo haluavansa oksennustaudin ku just oon ollu osastol hommis mis kaikki sairasti noroa viikko kaupalla ja ripulii ja oksennusta sai olla koko ajan siivoomassa. huh oli ihana työharjoittelu kyllä, itsekin sairastuin kyseisen viruksen aiheuttamaan vatsatautiin ja voin vain sanoa ah sitä autuutta ku tavaraa tulee molemmista päistä.
- --------------------
No mulle tulee oksennustauti aina jos oon ollu 36h syömättä ja juono 1litran vettä..nii sit okennan muutaman kerran..
- toimiii!
nouse seisomaan. työnnä sormella nenänpäätäsi kattoa kohti. katso kierossa nenäpäähäsi. nosta oikea jalkasi 45 astetta eteenpäin. huuda lähimmälle ihmiselle "KEKKEKEKEKEKEKEKKE"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078