lopetettu vai miksiköhön ei Dodgen kotisivut tunne enää kyseistä mallia.
Onko Nitron valmistus
15
1078
Vastaukset
- sasas111
onko valmistus lopetettu mut suomeen ei enään tule... eli 2009 uusimmat...
- diiadii
Kurkkaa täältä Chyrsler Groupin sivulta, ongelmasi voi ratketa:
http://www.dodge.com/en/ - Hullun halpa
Tarvitsetko nelivedon vai riittääkö takaveto ? Voisin myydä TODELLA kilpailukykyiseen hintaan mustan takavetoisen Nitron !!!
- aikomus ostaa
päättänyt jostain etsiä. Näköjään tämänkin vuoden mallia on olemassa.
- Lisää
saattaisin olla kiinnostunut "hullunhalvasta" kaksvetoisesta (ei ovista)
- Nitro...
Lisää kirjoitti:
saattaisin olla kiinnostunut "hullunhalvasta" kaksvetoisesta (ei ovista)
Kato halvin Nitro Nettiautosta ja soita tarjoa...!!
- 1'1
Kyllä minun mielestä niitä vielä apteekista saa. Sehän olisi kauheaa jos niiden valmistus loppuisi. Kuolon uhreja tulisi paljon.
- automotion news
Nitron valmistuslinjat seisoo kun kysyntä on pakkasella. Virallisesti mallia ei ole lopetettu mutta käytännössä kyllä. Tosin Dodgella koko tehtaiden kapasiteetista ei ole käytössä kuin murto-osa joiten huonolta näyttää sielää ja GM:llä jenkkilässä yleensäkin. Lisää leikkauksia, karsimisia ja sulkemisia odotettavissa.
- sffndgndgmn
Miten GM liittyy asiaan?
- automotion news
sffndgndgmn kirjoitti:
Miten GM liittyy asiaan?
sorry, väärin kirjoitettu. Ajattelin näitä jenkkikonserneja ja siinä tuli kirjoitettua GM. Siis ei GM mitenkään tähän Dodgeen liity. Mutta samassa suossa ne on kemsut ja hyrslerit ja muut paitsi Ford siellä. Ja yhtenä osana tuo Dodge Nitro
- aikomus ostaa
automotion news kirjoitti:
sorry, väärin kirjoitettu. Ajattelin näitä jenkkikonserneja ja siinä tuli kirjoitettua GM. Siis ei GM mitenkään tähän Dodgeen liity. Mutta samassa suossa ne on kemsut ja hyrslerit ja muut paitsi Ford siellä. Ja yhtenä osana tuo Dodge Nitro
voiko itse asentaa vai onko liian haasteellinen homma, entä huomiovalot, sellaiset automatiikalla toimivat, parkit ja ajovalot pitää itse laittaa viiksestä. itse muissa sähköhommissa ollut kohta 40 vuotta ja jonkin verran autojenkin parissa touhunnut. Tuli se nitro sitten hommattua, sellainen puoli vuotta käytetty.
- sait ##
aikomus ostaa kirjoitti:
voiko itse asentaa vai onko liian haasteellinen homma, entä huomiovalot, sellaiset automatiikalla toimivat, parkit ja ajovalot pitää itse laittaa viiksestä. itse muissa sähköhommissa ollut kohta 40 vuotta ja jonkin verran autojenkin parissa touhunnut. Tuli se nitro sitten hommattua, sellainen puoli vuotta käytetty.
Paljollaks ostit, ja minkäiäisen ja kilometreillä. itsekin etsinny vastaavaa,kun on niin miehekkään näköönen
- aikomus täytetty
sait ## kirjoitti:
Paljollaks ostit, ja minkäiäisen ja kilometreillä. itsekin etsinny vastaavaa,kun on niin miehekkään näköönen
dieselin, vähän yli 30 tonnia ja 15000 km ajettu.
- OldFellow
Niin Nitron valmistusta ei ole lopetettu, sehän on jenkkilässä myynnissä Jeep Liberty nimisenä. Jostakin syystä Eurooppaan päättivät tuoda Dodgena. Autokeskus on ilmeisesti keskeyttänyt maahantuonnin mutta luulisi tilaamalla saavan koska se on tyypitetty Eurooppaan.
- WRHehET
Jenkkilässä myydään Dodge Nitroa sekä Jeep Libertyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851