lopetettu vai miksiköhön ei Dodgen kotisivut tunne enää kyseistä mallia.
Onko Nitron valmistus
15
1074
Vastaukset
- sasas111
onko valmistus lopetettu mut suomeen ei enään tule... eli 2009 uusimmat...
- diiadii
Kurkkaa täältä Chyrsler Groupin sivulta, ongelmasi voi ratketa:
http://www.dodge.com/en/ - Hullun halpa
Tarvitsetko nelivedon vai riittääkö takaveto ? Voisin myydä TODELLA kilpailukykyiseen hintaan mustan takavetoisen Nitron !!!
- aikomus ostaa
päättänyt jostain etsiä. Näköjään tämänkin vuoden mallia on olemassa.
- Lisää
saattaisin olla kiinnostunut "hullunhalvasta" kaksvetoisesta (ei ovista)
- Nitro...
Lisää kirjoitti:
saattaisin olla kiinnostunut "hullunhalvasta" kaksvetoisesta (ei ovista)
Kato halvin Nitro Nettiautosta ja soita tarjoa...!!
- 1'1
Kyllä minun mielestä niitä vielä apteekista saa. Sehän olisi kauheaa jos niiden valmistus loppuisi. Kuolon uhreja tulisi paljon.
- automotion news
Nitron valmistuslinjat seisoo kun kysyntä on pakkasella. Virallisesti mallia ei ole lopetettu mutta käytännössä kyllä. Tosin Dodgella koko tehtaiden kapasiteetista ei ole käytössä kuin murto-osa joiten huonolta näyttää sielää ja GM:llä jenkkilässä yleensäkin. Lisää leikkauksia, karsimisia ja sulkemisia odotettavissa.
- sffndgndgmn
Miten GM liittyy asiaan?
- automotion news
sffndgndgmn kirjoitti:
Miten GM liittyy asiaan?
sorry, väärin kirjoitettu. Ajattelin näitä jenkkikonserneja ja siinä tuli kirjoitettua GM. Siis ei GM mitenkään tähän Dodgeen liity. Mutta samassa suossa ne on kemsut ja hyrslerit ja muut paitsi Ford siellä. Ja yhtenä osana tuo Dodge Nitro
- aikomus ostaa
automotion news kirjoitti:
sorry, väärin kirjoitettu. Ajattelin näitä jenkkikonserneja ja siinä tuli kirjoitettua GM. Siis ei GM mitenkään tähän Dodgeen liity. Mutta samassa suossa ne on kemsut ja hyrslerit ja muut paitsi Ford siellä. Ja yhtenä osana tuo Dodge Nitro
voiko itse asentaa vai onko liian haasteellinen homma, entä huomiovalot, sellaiset automatiikalla toimivat, parkit ja ajovalot pitää itse laittaa viiksestä. itse muissa sähköhommissa ollut kohta 40 vuotta ja jonkin verran autojenkin parissa touhunnut. Tuli se nitro sitten hommattua, sellainen puoli vuotta käytetty.
- sait ##
aikomus ostaa kirjoitti:
voiko itse asentaa vai onko liian haasteellinen homma, entä huomiovalot, sellaiset automatiikalla toimivat, parkit ja ajovalot pitää itse laittaa viiksestä. itse muissa sähköhommissa ollut kohta 40 vuotta ja jonkin verran autojenkin parissa touhunnut. Tuli se nitro sitten hommattua, sellainen puoli vuotta käytetty.
Paljollaks ostit, ja minkäiäisen ja kilometreillä. itsekin etsinny vastaavaa,kun on niin miehekkään näköönen
- aikomus täytetty
sait ## kirjoitti:
Paljollaks ostit, ja minkäiäisen ja kilometreillä. itsekin etsinny vastaavaa,kun on niin miehekkään näköönen
dieselin, vähän yli 30 tonnia ja 15000 km ajettu.
- OldFellow
Niin Nitron valmistusta ei ole lopetettu, sehän on jenkkilässä myynnissä Jeep Liberty nimisenä. Jostakin syystä Eurooppaan päättivät tuoda Dodgena. Autokeskus on ilmeisesti keskeyttänyt maahantuonnin mutta luulisi tilaamalla saavan koska se on tyypitetty Eurooppaan.
- WRHehET
Jenkkilässä myydään Dodge Nitroa sekä Jeep Libertyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418