Pojallani on sähköposti Hotmaililla.
Eilen hänen osoitteestaan tuli englanninkielinen mainoksentapainen viesti, jota hän ei itse ollut lähettänyt. Samanlainen viesti tuli myös siskolleen ja veljelleen. Viestit olivat ketjutettu niin, että posti kulki perä perää saajalta toiselle.
Minä osaltani en avannut viestin linkkejä, vaan poistin viestin ja asetin poikani Hotmail-osoitteen torjutuksi roskapostiasetuksissa.
Jäin vain miettimään, onko poikani toiminut jotenkin väärin vai eikö hänen koneellaan ole kunnollista suojausta.
Neuvoni oli, että poista se sp-osoite ja skannaa koneesi.
Hotmailroskia
katl,eija
1
603
Vastaukset
- hölöttäjä2010
herätys !
Roskapostiviestissä voi olla MIKÄ tahansa lähettäjän paikalla. Noita hotmail tunnuksia - siis sp tunnuksia - käytetään erittäin usien juuri sellaiseen... poista se sähköpostiosoite... Höh, ei auta asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869