Auttakaaa miunuu oikeesti, oon tällänen 20w tyttö ja hyvin herkkä ihminen oon joutunut kokee aika kovia asioita, seurustelen tällä hetkellä sellanen tyypin kanssa joka aika kova menee ja tulee voisko sanoo vaikka tälleen, mie oon hänestä todella mustasukkanen, ja tiedän hänellä paljon naispuolisia kaverita mutta, mie tahon eroo tästä pirun mustasukkasuudeesta, tää polttaa miut loppuu ihan sydämmestä tuntuu jos tulee jotain, hän yhen kerran pettänyt minuu joo mut annoin sen anteeksi koska se kuulemma tapahtu`` ainepäissää`` että siinä ei ollu mitää tunteita pelissä... hää ollu mun luona nyt vähä yli kuukauden sen takia koska hänen asunnossaa on remontti, eilen hän olltu olutta ja tekstailli yhellee muijalle... se kysy millon se tulee sinne kaupunkii, ja onks ikävä?! joo se muija vastas et on.. ja en muusta tiiä. mitää ne on kirjotelleet, mua alko ottaa niin paljo aivoo tuo et miulta meinas kyyneleet valuu ja kaikkeee.. ei ton jätkän kanssa pysy selvittää asioita oikeella tavallaa ilman et se rupee jotain huutaa kaikki menee mun syyks mä skitsoon jotain turhasta,.. eilen kysyin onks hänellä jotain tunteita sitä muijaa kohta hää ei vastannut miulle mitää!! sitten vähä ajan täästä kysyin tykkäät sä viel musta hän sano et taas tää alkaaa mie jätän vastamatta?! ...... en oikeesti tiedä mitä mä teen... se auttaa helvetin paljon ku ei tarviis olla mustasukkanen!! ja tää mikä jännä Hää ei musta ollenkaaa mustasukknen?!... miks jätkät on nii Vitun vaikeita oikeesti.. hää ei koska s anonut miulle et rakasta sinua esim.. mut mistä mä tiedän et hän oikeesti rakastaa minuu? aloin miettii jos hää ei tykkäis miusta niin varmaa hää jättä mut ?? vai? hää ei koskaa kysele kenenkaa mä teksta tai saatiskaa mitä mä koneella puuhaan!!!.........
Auttakaa!!!
2
435
Vastaukset
- hmmmasasss
vaikuttaa aika turhalt jätkält...
- Apu arkeen
Mitä ihmettä teet tuollaisella miehellä? Hänhän on täysi p...a. Ei sun kannata omaa mielenterveyttäsi hänen tähtensä uhrata. Siis hän, ainakin joskus, käyttää huumeita ja juo kaljaa (useinkin?). Silloin hän sitten on pettänyt sua tai viestittelee toisen naisen kanssa, eli ei välitä sun tunteistasi pätkän vertaa. Eikö tämä jo kerro sulle, rakastaako hän sua. Ikävä totuus, mut ei rakasta! Ei sua eikä varmaan ketään muutakaan. Kamalaltahan sinusta tuntuu, tottakai. Olet mustasukkainen ja etsimällä etsit merkkejä rakkaudesta. Ja jätkä vähät välittää, ei viitti edes valehdella rakastavansa sua joskus ennen naimista, kun saa jokatapauksessa. Haluatko oikeasti elää aliarvostettuna ja todennäköisesti halveksittuna ilman rakastetuksi tulemisen tunnetta? Ellet, niin lopeta suhde. Ansaitset parempaa, eikö niin? Ihmisen, joka oikeasti rakastaa sinua. Kipeää jättäminen tekee, mut sattuuhan sinuun nytkin. Tossa vaiheessa jätkäkaverisi voi parkaista, että rakastaa sua, älä jätä. mutta se haluaa vaan pitää "piikansa". Pidä huolta itsestäsi, et ole syntynyt kynnysmatoksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896