Kuinka täällä voidaan?
Pitäisi mennä ottamaan taas nenähuuhtelu ruokasoodavedellä, mutta väsyttää välillä nämä hoidot. Höyryhengitelläkään en ole tänään vielä jaksanut.
Helatorstaita!
19
2687
Vastaukset
Nyt on nenähuuhtelu sitten tehty. Olen alkanut tehdä sen vahvempana, laitan kaksi teelusikallista ruokasoodaa Sarvikuono-kannulliseen vettä. Ikävä kyllä oikealla puolella otsassani edelleen särkee ja se vaatii oikein tujun höyryhengityksen, että sekin hellittäisi. On tämä jo niin moneen kertaan koettu... Kostautui, kun en jaksanut ottaa eilen tarpeeksi montaa kertaa nenähuuhtelua ja höyryhengitystä.
Mutta nyt menen ottamaan sen höyryhengityksenkin vielä, en kestä tuota jomotusta enää!- Poppeli x
muistan tuon ajan, jolloin yhtä mittaa särki ohimoita ja poskionteloita. Tein huuhteluita jopa 12/vrk ihan sillä perinteisellä suolavesisarvikuonolla. Tässä mietin sitä, että mikä pitää yllä tulehdustilaasi? Aikoinaan kävin myös akupunktiossa, ja se sai piilossa olleen tulehduksen otsalohkosta valumaan. Joudun käyttämään nenäsumutteita nykyäänkin, mutta suuremmilta ongelmilta vältyn aktiiviisella huuhtelulla ja Duact-kuurilla (3:sti/vrk, max 10 vrk) ensioireittein ilmaantuessa.
Sooda kuulostaa tosi rajulta kuin myös ne chilihuuhtelut. Oletko huomannut joidenkin ruoka-aineiden syömisen pahentavan tukkoisuutta? Minä menin aivan tukkoon mm. oluesta ja mansikoista. Poppeli x kirjoitti:
muistan tuon ajan, jolloin yhtä mittaa särki ohimoita ja poskionteloita. Tein huuhteluita jopa 12/vrk ihan sillä perinteisellä suolavesisarvikuonolla. Tässä mietin sitä, että mikä pitää yllä tulehdustilaasi? Aikoinaan kävin myös akupunktiossa, ja se sai piilossa olleen tulehduksen otsalohkosta valumaan. Joudun käyttämään nenäsumutteita nykyäänkin, mutta suuremmilta ongelmilta vältyn aktiiviisella huuhtelulla ja Duact-kuurilla (3:sti/vrk, max 10 vrk) ensioireittein ilmaantuessa.
Sooda kuulostaa tosi rajulta kuin myös ne chilihuuhtelut. Oletko huomannut joidenkin ruoka-aineiden syömisen pahentavan tukkoisuutta? Minä menin aivan tukkoon mm. oluesta ja mansikoista.Olipa tuju ja perusteellinen höyryhengitys. Täytyy ihan levätä ja kerätä voimia välillä.
Vastaan myöhemmin...- :~:
sanasinko kirjoitti:
Olipa tuju ja perusteellinen höyryhengitys. Täytyy ihan levätä ja kerätä voimia välillä.
Vastaan myöhemmin...Mikset kokeile sitä että työnnät sieraimiin kapeat siivut valkosipulia. Se toimii ja saan päänsäryn pois. Limat valuu vain tällä konstilla.
:~: kirjoitti:
Mikset kokeile sitä että työnnät sieraimiin kapeat siivut valkosipulia. Se toimii ja saan päänsäryn pois. Limat valuu vain tällä konstilla.
Valkosipuli on hyvä aine, täytyypä kokeilla tuotakin konstia.
No se päänsärky lähti höyryhengityksellä niin kuin ennenkin - mutta nyt särkee silmät sen takia, että tuli käännettyä monta tuntia englanninkielistä tekstiä, eikä siihen auta muu kuin lepo...Poppeli x kirjoitti:
Sooda kuulostaa tosi rajulta kuin myös ne chilihuuhtelut. Oletko huomannut joidenkin ruoka-aineiden syömisen pahentavan tukkoisuutta? Minä menin aivan tukkoon mm. oluesta ja mansikoista."Sooda kuulostaa tosi rajulta kuin myös ne chilihuuhtelut."
No niitä chilihuuhteluja en ole vielä kokeillutkaan, mutta kun saan sopivan seoksen, kokeilen varmaan. On niitä muuallakin kokeiltu: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7798536
Ja mitä ruokasoodaan tulee, se on turvallinen ja myrkytön aine, jota käytetään - yllätys, yllätys - paljon myös lääketeollisuudessa.
*
Yritin ostaa tänään apteekista tyhjän nenäsuihkepullon omia sekoituksiani varten, mutten löytänyt semmoista ja aloin uteliaisuuttani käydä läpi apteekin nenäsumutteita. Olin jo lukenut Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man’s Poor Man’s Cancer Treatment, että natriumbikarbonaatti on lääketieteessä paljon käytetty aine. (Ks. http://www.winningcancer.com/sodium/about-the-book/ )
Tiesin siis, mitä etsiä... No ei aikaakaan, kun pitelin kädessäni Nisita-nenäsumutetta, jonka vaikuttavina aineina mainittiin natriumkloridi ja natriumvetykarbonaatti, jota oli sumutteessa eniten. Ei siinä mitään, mutta kun olin juuri lukenut ruokasoodaa kutsuttavan natriumbikarbonaatin lisäksi myös natriumvetykarbonaatiksi! Synonyymejä on monia.
*
Vaan oli se aika ällistyttävä hetki siellä apteekissa...
Ostimme sitten sitä Nisitaa sumutteena ja voiteena, mutta tulihan se paljon kalliimmaksi kuin Sallisen ruokasooda, jota saa parilla eurolla lähes kilon putelin.
Periaatteen vuoksi piti kuitenkin ostaa ja onhan nuo näppäriä esimerkiksi matkoilla, jos Sarvikuono-kannu ei ole mukana tai ei jaksa aina loirottaa.
*
Kotona piti sitten tarkistaa koko case vielä tietokoneella ja tutkia asiaa vähän enemmän.
Löysin Nisitan apteekkien verkkosivuilta ja vaikuttavina aineina mainittiin natriumkloridi ja natriumhydrogeenikarbonaatti. Vähän sitä jälkimmäistä sanaa pureskelin, kunnes huomasin löytäneeni ruokasoodalle jälleen uuden synonyymin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä...
Ks.
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE1987049
http://www.pharmawiki.ch/wiki/index.php?wiki=Natriumhydrogencarbonat
http://de.wikipedia.org/wiki/Natriumhydrogencarbonat
http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_bicarbonate- Oliivi.
sanasinko kirjoitti:
"Sooda kuulostaa tosi rajulta kuin myös ne chilihuuhtelut."
No niitä chilihuuhteluja en ole vielä kokeillutkaan, mutta kun saan sopivan seoksen, kokeilen varmaan. On niitä muuallakin kokeiltu: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7798536
Ja mitä ruokasoodaan tulee, se on turvallinen ja myrkytön aine, jota käytetään - yllätys, yllätys - paljon myös lääketeollisuudessa.
*
Yritin ostaa tänään apteekista tyhjän nenäsuihkepullon omia sekoituksiani varten, mutten löytänyt semmoista ja aloin uteliaisuuttani käydä läpi apteekin nenäsumutteita. Olin jo lukenut Mark Sircuksen kirjasta Sodium Bicarbonate, Rich Man’s Poor Man’s Cancer Treatment, että natriumbikarbonaatti on lääketieteessä paljon käytetty aine. (Ks. http://www.winningcancer.com/sodium/about-the-book/ )
Tiesin siis, mitä etsiä... No ei aikaakaan, kun pitelin kädessäni Nisita-nenäsumutetta, jonka vaikuttavina aineina mainittiin natriumkloridi ja natriumvetykarbonaatti, jota oli sumutteessa eniten. Ei siinä mitään, mutta kun olin juuri lukenut ruokasoodaa kutsuttavan natriumbikarbonaatin lisäksi myös natriumvetykarbonaatiksi! Synonyymejä on monia.
*
Vaan oli se aika ällistyttävä hetki siellä apteekissa...
Ostimme sitten sitä Nisitaa sumutteena ja voiteena, mutta tulihan se paljon kalliimmaksi kuin Sallisen ruokasooda, jota saa parilla eurolla lähes kilon putelin.
Periaatteen vuoksi piti kuitenkin ostaa ja onhan nuo näppäriä esimerkiksi matkoilla, jos Sarvikuono-kannu ei ole mukana tai ei jaksa aina loirottaa.
*
Kotona piti sitten tarkistaa koko case vielä tietokoneella ja tutkia asiaa vähän enemmän.
Löysin Nisitan apteekkien verkkosivuilta ja vaikuttavina aineina mainittiin natriumkloridi ja natriumhydrogeenikarbonaatti. Vähän sitä jälkimmäistä sanaa pureskelin, kunnes huomasin löytäneeni ruokasoodalle jälleen uuden synonyymin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä...
Ks.
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE1987049
http://www.pharmawiki.ch/wiki/index.php?wiki=Natriumhydrogencarbonat
http://de.wikipedia.org/wiki/Natriumhydrogencarbonat
http://en.wikipedia.org/wiki/Sodium_bicarbonateKiitos vinkistä !
Nisitaa siis kannattaa kokeilla ehdottomasti.
Olen itsekin tullut siihen tulokseen, että lääkärien määräämät kortisoninenäsuihkeet ovat niitä vihonviimeisiä keinoja nenän limakalvojen hoitoon. Joten kokeilkaamme muita juttuja.
Oletko muuten huomannut sinusbusterin sivuja, Chilisuihkeita on olemassa. En ole tilannut, mutta noilta sivulta sain itse ajatuksen chilin käyttämisestä nenäsuihkeessa ja tein oman kokeilun, josta kerroin aikaisemmin.
https://www.sinusbuster.com/allergy-buster.html#page=page-1
t. samassa veneessä oleva Oliivi. kirjoitti:
Kiitos vinkistä !
Olen itsekin tullut siihen tulokseen, että lääkärien määräämät kortisoninenäsuihkeet ovat niitä vihonviimeisiä keinoja nenän limakalvojen hoitoon. Joten kokeilkaamme muita juttuja.
Oletko muuten huomannut sinusbusterin sivuja, Chilisuihkeita on olemassa. En ole tilannut, mutta noilta sivulta sain itse ajatuksen chilin käyttämisestä nenäsuihkeessa ja tein oman kokeilun, josta kerroin aikaisemmin.
t. samassa veneessä olevaKiitos vinkistä jälleen kerran :)
Laitoin linkin kirjanmerkkeihini, että pysyy varmasti tallessa.
Ps. Näin toisessa apteekissa jonkun muunkin nenäsuihkeen, jossa oli ruokasoodaa, mutta siinä oli useampia vaikuttavia aineita. Nimeä on muista - ja noita voi olla muitakin. En niin tarkkaan katsonut.Oliivi. kirjoitti:
Kiitos vinkistä !
t. samassa veneessä olevaOlen jatkanut kokeiluja edelleen.
Eilen otin kaksi kertaa nenähuuhtelun ruokasoodalla, mutten kertaakaan höyryhengitystä. Olin lukenut Seagaten sivuilta ( http://www.seagateproducts.com/olive-leaf-nasal-spray.html ), kuinka tehokasta Nasal Spray on bakteereita, sieniä ja homesieniä vastaan ja aloin ajatella, että sitä pitäisi käyttää useammin kuin vain aamuin illoin. Tein sitten noin ja otin nenäsuihketta muutaman tunnin välein.
Vaikutus oli hyvä ja päätin ottaa suihketta useammin. Tosin jo vahva höyryhengitys helatorstaina ja sitä edellispäivänä avitti paljon. Oikealta otsaontelosta alkoi tulla limaa pois.
- Vaan jos noita suihkeita meinaa käyttää enemmän, niitä pitää olla tarpeeksi kotona, joten aloin miettiä uutta tilausta. Harmitti vain, jos en saisi vinkkaamaasi kapsaisiinisuihketta samaan lähetykseen. Sitä ei näyttänyt olevan monessa paikkaa.
Ajattelin tilata iHerbiltä vaihteeksi, koska lähetykset tulevat nopeasti kotiin ja valikoima on laaja. Kävi myös mäihä, että löysin kuin löysinkin sieltä jonkin aikaa etsittyäni vinkkaamasi kapsaisiininenäsuihkeen, tosin vähän eri kokoonpanolla, nimellä Sinus Buster ( http://www.iherb.com/Sinus-Buster-All-Natural-Nasal-Spray-0-68-fl-oz-20-ml/21360?at=0 ).
Odotan nyt sitten tuota lähetystä... Aamulla avasin jo Nisitankin pakkauksestaan ja käytin sitä ensi kertaa. Vasemmalla maksillaariontelossa on kyllä edelleen jotain, muttei ainakaan huonompaan suuntaan olla menty eikä päätäkään ole toistaiseksi särkenyt :)sanasinko kirjoitti:
Olen jatkanut kokeiluja edelleen.
Eilen otin kaksi kertaa nenähuuhtelun ruokasoodalla, mutten kertaakaan höyryhengitystä. Olin lukenut Seagaten sivuilta ( http://www.seagateproducts.com/olive-leaf-nasal-spray.html ), kuinka tehokasta Nasal Spray on bakteereita, sieniä ja homesieniä vastaan ja aloin ajatella, että sitä pitäisi käyttää useammin kuin vain aamuin illoin. Tein sitten noin ja otin nenäsuihketta muutaman tunnin välein.
Vaikutus oli hyvä ja päätin ottaa suihketta useammin. Tosin jo vahva höyryhengitys helatorstaina ja sitä edellispäivänä avitti paljon. Oikealta otsaontelosta alkoi tulla limaa pois.
- Vaan jos noita suihkeita meinaa käyttää enemmän, niitä pitää olla tarpeeksi kotona, joten aloin miettiä uutta tilausta. Harmitti vain, jos en saisi vinkkaamaasi kapsaisiinisuihketta samaan lähetykseen. Sitä ei näyttänyt olevan monessa paikkaa.
Ajattelin tilata iHerbiltä vaihteeksi, koska lähetykset tulevat nopeasti kotiin ja valikoima on laaja. Kävi myös mäihä, että löysin kuin löysinkin sieltä jonkin aikaa etsittyäni vinkkaamasi kapsaisiininenäsuihkeen, tosin vähän eri kokoonpanolla, nimellä Sinus Buster ( http://www.iherb.com/Sinus-Buster-All-Natural-Nasal-Spray-0-68-fl-oz-20-ml/21360?at=0 ).
Odotan nyt sitten tuota lähetystä... Aamulla avasin jo Nisitankin pakkauksestaan ja käytin sitä ensi kertaa. Vasemmalla maksillaariontelossa on kyllä edelleen jotain, muttei ainakaan huonompaan suuntaan olla menty eikä päätäkään ole toistaiseksi särkenyt :)Ps. Jos joku muukin haluaa tuolta tilata, tällä koodilla "KON191" saa viiden dollarin alennuksen. Alle 60 dollarin lähetyksissä postikulut ovat neljä dollaria. Yli 60 dollarin lähetykset tulevat postimaksutta ja niistä saa lisäksi viiden prosentin alennuksen. Ja koska dollarin kurssi on alhainen, 60 dollarin arvoiset lähetykset juuttuvat tuskin tulliinkaan, kun alle kymmenen euron laskua ei edes kirjoiteta.
Vinkkinä vielä, että samalla kertaa kannattaa tilata myös ilmaislahjoja. Aiemmin en ole huomannut, mutta nyt valitsin kohdasta "Free" iHerb.Com Weekly Pill Organizer'in ja kirjaset Cleanse, Detox Your Whole Body ja Immunity Power Up Your Natural Defenses.sanasinko kirjoitti:
Ps. Jos joku muukin haluaa tuolta tilata, tällä koodilla "KON191" saa viiden dollarin alennuksen. Alle 60 dollarin lähetyksissä postikulut ovat neljä dollaria. Yli 60 dollarin lähetykset tulevat postimaksutta ja niistä saa lisäksi viiden prosentin alennuksen. Ja koska dollarin kurssi on alhainen, 60 dollarin arvoiset lähetykset juuttuvat tuskin tulliinkaan, kun alle kymmenen euron laskua ei edes kirjoiteta.
Vinkkinä vielä, että samalla kertaa kannattaa tilata myös ilmaislahjoja. Aiemmin en ole huomannut, mutta nyt valitsin kohdasta "Free" iHerb.Com Weekly Pill Organizer'in ja kirjaset Cleanse, Detox Your Whole Body ja Immunity Power Up Your Natural Defenses.Mitä minä tässä sössötän oikein...
Joka tapauksessa virhe tuli korjattua :)- utelias123
sanasinko kirjoitti:
Ps. Jos joku muukin haluaa tuolta tilata, tällä koodilla "KON191" saa viiden dollarin alennuksen. Alle 60 dollarin lähetyksissä postikulut ovat neljä dollaria. Yli 60 dollarin lähetykset tulevat postimaksutta ja niistä saa lisäksi viiden prosentin alennuksen. Ja koska dollarin kurssi on alhainen, 60 dollarin arvoiset lähetykset juuttuvat tuskin tulliinkaan, kun alle kymmenen euron laskua ei edes kirjoiteta.
Vinkkinä vielä, että samalla kertaa kannattaa tilata myös ilmaislahjoja. Aiemmin en ole huomannut, mutta nyt valitsin kohdasta "Free" iHerb.Com Weekly Pill Organizer'in ja kirjaset Cleanse, Detox Your Whole Body ja Immunity Power Up Your Natural Defenses.provikaa tästä tuotemainonnasta?
utelias123 kirjoitti:
provikaa tästä tuotemainonnasta?
"paljonko sä saat
provikaa tästä tuotemainonnasta?"
- Maksettavia laskuja vaan ja apua oireisiini, ja silloin tällöin tuollaisia häijyjä kommentteja.Poppeli x kirjoitti:
Sooda kuulostaa tosi rajulta kuin myös ne chilihuuhtelut. Oletko huomannut joidenkin ruoka-aineiden syömisen pahentavan tukkoisuutta? Minä menin aivan tukkoon mm. oluesta ja mansikoista.Kiitos Poppeli viestistäsi, mukava nimmari ;)
Jotain jo kirjoitinkin, mutta kysyit myös: "Tässä mietin sitä, että mikä pitää yllä tulehdustilaasi?"
Olen itsekin miettinyt tuota. Poskiontelovaivanihan alkoi tammikuun puolessa välissä alkaneen "nuhataudin" jälkeen. Eka kerran kävin vaivasta lääkärillä 30.1. Koskaan en ole myöskään oirehtinut poskionteloistani tällä tavoin, tämä on ensimmäinen kerta ja aivan uutta minulle.
Kysymys on, oliko vuoden vaihtuessa jotain erikoista, joka voisi vaikuttaa... Vastaus on myönteinen. Aloin silloin (29.12.) viljellä hometestejä ja tutkia niitä päivittäin. Suojavarusteita ei alussa edes ollut ja sitten kun oli, ne olivat heppoisia ja käyttö ei ollut aukotonta. Kolmen testin viljelyssä meni maaliskuulle asti. Testien tarkastelun jälkeen tuuletin aina hyvin ja puhdistin kaikki pinnat. Poikani ei ollut testien kanssa missään tekemisissä eikä hänelle mitään oireiluja tullutkaan.
Eli näen yhdistävänä tekijänä nuo hometestit. Katsoin pahaa ja se katsoi takaisin. Oletko kuullut tuollaisesta sanonnasta...
Mutta noin kävi ja se siitä. Johdatustahan tämä kaikki on ollut vaan. Jos ympäristötarkastaja olisi teettänyt homeasunnossa asianmukaiset testit, olisimme päässeet vähemmällä. Toisaalta, jos en olisi ollut näin sairas, en olisi penkonut näitä asioitakaan niin kuin olen penkonut ja löytänyt sitä, mitä olen löytänyt.
Olen seurannut sydämeni ääntä ja joutunut ojasta allikkoon... Luotan kuitenkin siihen, että jollain lailla selviän tästä. Minua lohduttaa esimerkiksi nämä sanat: "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat." (Mark. 16:17-18)Oliivi. kirjoitti:
Kiitos vinkistä !
t. samassa veneessä olevaLämpimiä ajatuksia Sinulle, Oliivi :)
Oli pakko tulla kirjoittamaan tämä tervehdys... iHerbiltä tilaamani paketti tuli tänään; tuli postikuluitta eikä jäänyt tulliin, vaikka tilauksen arvo oli pyöreät 60 dollaria.
Sinus Busteria kokeilin illalla ensi kertaa. Tuhtia tavaraa, tuntuu poskionteloissa vieläkin...
Myös Dr. Reckewegin R49-tipat ja Pulsatilla Compositum -nenäsuihke ovat huippuhyviä. Hain niitä apteekista lisää, kun poikanikin haluaa kokeilla ja jouduin avaamaan itse jo uuden Pulsatilla Compin. Nisitaa olen niin ikään hakenut apteekista lisää, huippuhyvä sekin.
Nenäsuihkeita on mennyt nyt oikea cocktail: Ekaksi oli pitkään vain Seagaten Olive Leaf Nasal Spray, sitten myös Nisitan nenäsuihke ja Pulsatilla Compositum, ja nyt mukaan tulee vielä Sinus Buster. Pulsatillaa innostuin ottamaan monia kertoja päivässä yksikseenkin, mutta parhaimman tehon olen saanut suihkauttamalla kaikkia yhtä aikaa nokkaan.
*
En kirjoita pidempään, sillä viestejäni on poisteltu enkä viitsi nähdä turhan takia vaivaa.
Voiton puolella olen kuitenkin jo. Aloin edistyä heti, kun tajusin kärsiväni sieni-infektiosta ja lähdin nujertamaan sitä. Osoituksena oikeasta suunnasta on astmalääkityskin enää muisto vain.
Lämpimiä ajatuksia myös Vertti-Eetulle; toivottavasti voit paremmin jo.
Jk. Uusi kiinnostuksen aiheeni on berberiini (berberine). Ajattelin tilata sitä Dr. Mercoralta, mutta Tolosellakin on jo.
2. jk. Lauantaina ja sunnuntaina olin monta tuntia kirkossa saamassa hengellistä lääkitystä. Ei pidä aliarvioida sitäkään... Voimia kaikille.sanasinko kirjoitti:
Lämpimiä ajatuksia Sinulle, Oliivi :)
Oli pakko tulla kirjoittamaan tämä tervehdys... iHerbiltä tilaamani paketti tuli tänään; tuli postikuluitta eikä jäänyt tulliin, vaikka tilauksen arvo oli pyöreät 60 dollaria.
Sinus Busteria kokeilin illalla ensi kertaa. Tuhtia tavaraa, tuntuu poskionteloissa vieläkin...
Myös Dr. Reckewegin R49-tipat ja Pulsatilla Compositum -nenäsuihke ovat huippuhyviä. Hain niitä apteekista lisää, kun poikanikin haluaa kokeilla ja jouduin avaamaan itse jo uuden Pulsatilla Compin. Nisitaa olen niin ikään hakenut apteekista lisää, huippuhyvä sekin.
Nenäsuihkeita on mennyt nyt oikea cocktail: Ekaksi oli pitkään vain Seagaten Olive Leaf Nasal Spray, sitten myös Nisitan nenäsuihke ja Pulsatilla Compositum, ja nyt mukaan tulee vielä Sinus Buster. Pulsatillaa innostuin ottamaan monia kertoja päivässä yksikseenkin, mutta parhaimman tehon olen saanut suihkauttamalla kaikkia yhtä aikaa nokkaan.
*
En kirjoita pidempään, sillä viestejäni on poisteltu enkä viitsi nähdä turhan takia vaivaa.
Voiton puolella olen kuitenkin jo. Aloin edistyä heti, kun tajusin kärsiväni sieni-infektiosta ja lähdin nujertamaan sitä. Osoituksena oikeasta suunnasta on astmalääkityskin enää muisto vain.
Jk. Uusi kiinnostuksen aiheeni on berberiini (berberine). Ajattelin tilata sitä Dr. Mercoralta, mutta Tolosellakin on jo.
2. jk. Lauantaina ja sunnuntaina olin monta tuntia kirkossa saamassa hengellistä lääkitystä. Ei pidä aliarvioida sitäkään... Voimia kaikille."Ajattelin tilata sitä Dr. Mercoralta --"
- Sorry, kirjoitin väärin. Piti olla Dr. Mercola. Luen hänen uutiskirjeitään.sanasinko kirjoitti:
"Ajattelin tilata sitä Dr. Mercoralta --"
- Sorry, kirjoitin väärin. Piti olla Dr. Mercola. Luen hänen uutiskirjeitään.Jaahas. Postikulut tuolta ovat kuitenkin sitä luokkaa, että anti olla vain... Huomasin myös, että iHerbiltä saa ihan samaa Mercolan suosittelemaa Organic Indian Turmeric Formulaa, vaikka näyttääkin olevan juuri nyt loppu varastosta. Toisaalta joku muukin voisi olla hyvä, mutta noiden kanssa pitää olla tarkkana. Kiinnostaa esimerkiksi tuo Doctor's Best, Best Curcumin C3 Complex, koska siinä on mukana mustapippuria lisäämässä tehoa. - No täytyy tutkia ennen kuin alkaa hutkia ;)
- Oliivi.
sanasinko kirjoitti:
Lämpimiä ajatuksia Sinulle, Oliivi :)
*
2. jk. Lauantaina ja sunnuntaina olin monta tuntia kirkossa saamassa hengellistä lääkitystä. Ei pidä aliarvioida sitäkään... Voimia kaikille.että tilasit Sinus Busteria, jännittävää...!
Minunkin pitäisi varmaan tilata sitä kaiken varalta sieltä iHerbistä,
kun se tilaaminen näyttää onnistuvan noin helposti.
Minulla on tällä hetkellä parempi olo, kun olen edelleen sairauslomalla hometyöpaikasta,
mutta homeisten paikkojen varalta täytyy olla oikeat aineet käsillä. - nosebudd
sanasinko kirjoitti:
Kiitos Poppeli viestistäsi, mukava nimmari ;)
Jotain jo kirjoitinkin, mutta kysyit myös: "Tässä mietin sitä, että mikä pitää yllä tulehdustilaasi?"
Olen itsekin miettinyt tuota. Poskiontelovaivanihan alkoi tammikuun puolessa välissä alkaneen "nuhataudin" jälkeen. Eka kerran kävin vaivasta lääkärillä 30.1. Koskaan en ole myöskään oirehtinut poskionteloistani tällä tavoin, tämä on ensimmäinen kerta ja aivan uutta minulle.
Kysymys on, oliko vuoden vaihtuessa jotain erikoista, joka voisi vaikuttaa... Vastaus on myönteinen. Aloin silloin (29.12.) viljellä hometestejä ja tutkia niitä päivittäin. Suojavarusteita ei alussa edes ollut ja sitten kun oli, ne olivat heppoisia ja käyttö ei ollut aukotonta. Kolmen testin viljelyssä meni maaliskuulle asti. Testien tarkastelun jälkeen tuuletin aina hyvin ja puhdistin kaikki pinnat. Poikani ei ollut testien kanssa missään tekemisissä eikä hänelle mitään oireiluja tullutkaan.
Eli näen yhdistävänä tekijänä nuo hometestit. Katsoin pahaa ja se katsoi takaisin. Oletko kuullut tuollaisesta sanonnasta...
Mutta noin kävi ja se siitä. Johdatustahan tämä kaikki on ollut vaan. Jos ympäristötarkastaja olisi teettänyt homeasunnossa asianmukaiset testit, olisimme päässeet vähemmällä. Toisaalta, jos en olisi ollut näin sairas, en olisi penkonut näitä asioitakaan niin kuin olen penkonut ja löytänyt sitä, mitä olen löytänyt.
Olen seurannut sydämeni ääntä ja joutunut ojasta allikkoon... Luotan kuitenkin siihen, että jollain lailla selviän tästä. Minua lohduttaa esimerkiksi nämä sanat: "Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä. He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat." (Mark. 16:17-18)Olen huuhdellut nenäni nenäkannulla ja suolavedellä päivittäin nyt kohta kahden vuoden ajan. Pois ovat jääneet jatkuvat poskiontelotulehdukset ja tänä vuonna siitepölyallergia on vähempi kuin vuosikausiin.
Siis kannuun vettä ja suolaa, ei sellaista missä on paakkuuntumisenestoainetta (muunlaista en kyllä ole Suomesta löytänytkään vaan tunut Tukholmasta, ja suurimmaksi osaksi käytän karkeata merisuolaa. Laitan kannun pohjalle ensin vähän kuumaa kraanavettä, sitten suolaa jotta se sulaa. Suolapitoisuuden pitää olla saman kuin ihmisen , jos on liikaa suolaa se sattuu nenään, samaten jos on liian vähän suolaa. Minun kannun mukana tuli mitta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276758Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624214Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903004Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851980Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351669Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151509- 901493
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151396