Kellään aiempaa kokemusta kyseisen auton etu iskarien/jousien vaihdosta? Eli onko normaalia että auto "nousee" joitakin senttejä uuden setin myötä vanhaan verrattuna, vai onko jotain kämmätty asennusvaiheessa?
Iskarit on motonetista ja merkkiä zx shock, jouset Lejsförs.
Ohjauskulmat myös muuttui täten ja nyt on niidenkin säätö sitten edessä vielä.. Keula tuntuu muutenkin aika "löysältä/huteralta" verrattuna vanhaan settiin, vaikka vanhat iskarit oli jo ihan mäsät.
Itse mietin että oisko jousilautasen yläpää voinu mennä hieman väärään asentoon ja siksi keula korkeemmalla, mutta toivottavasti täällä joku aiemmin kyseisen homman tehnyt osais tähänkin pulmaan vastailla :)
Kiitokset jo etukäteen!
Carina II -91
2
522
Vastaukset
- -
Itselläni vaihdettiin samaiset systeemit noin vuosi sitten. Kyseessä oli kylläkin kunnolliset sasch merkkiset iskarit. Tunne oli aivan päinvastainen, autosta tuli todella vakaa, ei enää huoju ja heilu..Ohjauskulmatkin pysyi täysin ennallaan..
Eli kannattanee mennä kertomaan ongelmasta paikkaan missä osat vaihdettiin, jotain on pielessä..- carinaristi
Noniin, nyt on etupää taas iskussaan.
Osat siis vaihdoin itse kaverin avustuksella. Selvisi nyt ainakin tämän rempan aikana, että motonetista ei välttämättä iskunvaimentimia kannata hakea. Eli ihan tiedoksi kaikille -91 carinan omistajille: Motonetin ZX Shock merkkiset iskarit ei käy kyseiseen autoon, koska nuo ovat pidemmät alkuperäisiin verrattuna ja keula jää liian korkealle ja on todella huono ajettava kyseisellä setillä. Ja toisekseen nämä iskarit oli todella "löysät" uusiksi, lähes yhtä paskat kuin loppuun ajetut vanhat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646247
- 635639
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284605- 573909
- 143825
- 323239
- 683019
- 592856
- 712623
- 471970