saita työnantaja

Olen cnc-särmääjänä eräässä eteläsuomalaisessa firmassa,heinäkuussa tulee 3 vuotta,enkä ole saanut edes rullamittaa,puhumattakaan esim. muovi ja kumivasaraa,jotka ovat särmäystyössä välttämättömiä.Työhanskat pitää pyytää omistajalta.Teen myös hitsaushommia,ja minua ärsytti,kun hitsausmaskeihin ei ollut hikinauhoja,vaan käsipyyhepapereita,no ostin hikinauhoja,jotka omistaja kuitenkin maksoi,ja sanoi,kun kukaan ei ollut pyytänyt niitä,ja höpsis 3 hitsaria on sanonut minulle pyytäneensä hikinauhoja.Katkenneita kierretappeja teroitetaan smirgelillä.Hitsareilla ei ole kunnon vasaroita,eikä vinkoja.
111101
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

on alihankinta pajan arkea! Eräs iso yritys kyttää alihankkijoiden taseet ettei mene liian hyvin!!!!!
Malli on kuulemma ameriikoista (yllätys)

Alihankkija on torpparin asemassa. Ole iloinen jos saat palkkaa.

Äänestä

sama juttu. Itseltä pitää löytyä tuhansien arvoiset työkalut joista ei saa edes työkalu korvauksia. Pitäkööt tunkkinsa.

Äänestä

jos et kolmen vuoden aikana saa itse hommattua rullamittaa ja kumivasaraa työpaikalle niin ainut joka tässä tilanteessa on saita olet SINÄ

Äänestä
  • on periaatteellinen. Ensin ostat omaan piikkiisi rullamitan ja seuraavassa vaiheessa koko hitsikaluston. Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää tätä, paitsi työnantajan pyllynputsaajien.

Äänestä

• dhft54 kirjoitti:

on periaatteellinen. Ensin ostat omaan piikkiisi rullamitan ja seuraavassa vaiheessa koko hitsikaluston. Ei pitäisi olla vaikeaa ymmärtää tätä, paitsi työnantajan pyllynputsaajien.

sitten kun on kaikki työvälineet itse hankittuja niin voi perustaa toiminimen ja alkaa duunata itsenäisesti, antaa pomojen haistella peppua sen jälkeen

Äänestä

• Jep kyllä minä olen hankkinut mitat ym.jopa niin,että muutkin työkaverit tykkäävät lainata niitä,esim käsialasinta,ja vasaroita.

Äänestä

Pahemmaksi muuttuu Kiitos eu,n hallitus rakennusteollisuuden talutusnuorassa

Äänestä

mene nyt herran jestas töihin vaikka wärtsilälle tai metsolle.. niin kaikki toimii ja tapahtuu.. kettuuks siel vikiset... se on ihan ammattiitaito kysymys jos joutuu olemaan jossain pikkupajalla töissä.. ammattimiehethän on kunnon firmoissa...metsolla ainakin jossain paikkakunnalla , senkus ottaa firman pakun ja ajaa hakemaan vaikka etolasta mitä tarvii.. ja talon piikkii tottakai...

Äänestä

Kerro reilusti, mikä firma on kyseessä

Äänestä

on vain ahneita kettuja vehkeilemässä, ettei homma suju liian hyvin, taitavasti ja nopeasti.
näin palkka on ja pysyy surkeana.

Äänestä

Vessassa haisee kakka.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

k otsassa kirjoitti:

Olen cnc-särmääjänä eräässä eteläsuomalaisessa firmassa,heinäkuussa tulee 3 vuotta,enkä ole saanut edes rullamittaa,puhumattakaan esim. muovi ja kumivasaraa,jotka ovat särmäystyössä välttämättömiä.Työhanskat pitää pyytää omistajalta.Teen myös hitsaushommia,ja minua ärsytti,kun hitsausmaskeihin ei ollut hikinauhoja,vaan käsipyyhepapereita,no ostin hikinauhoja,jotka omistaja kuitenkin maksoi,ja sanoi,kun kukaan ei ollut pyytänyt niitä,ja höpsis 3 hitsaria on sanonut minulle pyytäneensä hikinauhoja.Katkenneita kierretappeja teroitetaan smirgelillä.Hitsareilla ei ole kunnon vasaroita,eikä vinkoja.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu