heips
mulla on ollut jo monta vuotta (se alkoi joskus kun olin 14-15-v ja nyt olen 34-v) joitakin ihmeen sydänoirei
ta. Kerran se kohtaus tuli keskellä yötä, ja se oli tosi kauhea kokemus, se kesti kauan, ja se teki kipeää !
Tää ei voi johtua mistään stressistä, tai sitten voi, koska mun nykyinen työni on liian stressaavaa...... mä in
hoon sitä, et multa salataan asioita......mulla voi olla vaikka sydänsairaus, josta en oo tietoinen, vaikka ky-
syn niin vastaus on kieltävä. Vaikka tiedän, että se valehtelee ! äitikin on valehdellut mulle jo niin kauan
et en ihmettele yhtään, et mitä muuta se vielä salaa......siks mä salaan siltä mun suhteeni......sit kun ol-
laan kihloissa niin sitten vasta esittelen sen miehen sille...... ja olen huomannut, että myös tonne toisel-
le puolellekin on tullut samoja oireita.......siis mun kumpaakin rintaa koskee. Mistä johtunee ?
sydänoireita....
2
577
Vastaukset
- we
yöllinen kipukohtaus voisi olla sellainen samoin, jos koskee molemmille puolin. Sydänoireet on helppo tunnistaa, kun menet tutkimuksiin. Ellei siellä mtään löydy niin silloin kannattaa itse alkaa hieroa siitä mihin koskee. Jännittyneet lihakset saa laukeaman muutamalla hierontakerralla.
- 1+1
lääkäriin. Ja pyydä vastaukset itsellesi. Lääkäri ei sinulle valehtele.
Oletko muuten tietoinen missä sydän sijaitsee??."siis mun kumpaakin rintaa koskee. " Hmm...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117181Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594777- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173807
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 512741
- 382721
- 392317