hyytyy ja ei lähe käyntii

546456

auto on fiat uno 1994 1.1 ruiskukone
välillä hyytyy 100 vauhdista 60km/h mikä oikee vikana?
sit viel auto ei lähteny käyntii ku seiso yön paikallaan vaikka kuinka yritti ja lämpösenäkään ei lähteny
autoon vaihdettu bensapumppu ja happianturi

9

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piuhat

      netistä ja starttaa...

    • fiiiiiat

      Moro.

      Mulla oli aikoinaan samanlainen fiat vm1991. Virranjakajassa on jotain antureita tai jotain sinnepäin. Niitä on kaksi ja ne voi aiheuttaa virran katkeamisen lämmetessään. En osaa tarkemmin sanoa. Ite tutkisin noi ja tulpat johdot bensansuodatin..

    • Ei starttaa,ni vika voi olla heräteanturissa,tyyppivika uunossa,niit on 2kpl, toinen virranjakajan sisällä,toinen sen kyljessä.En kyl osaa neuvoo kummassa vika on!

      • sentään..

        ..heräteanturissa? Onpa tosiaan ammattitermi.. ei sellaista kuule olekaan.


      • Voit väitellä
        sentään.. kirjoitti:

        ..heräteanturissa? Onpa tosiaan ammattitermi.. ei sellaista kuule olekaan.

        asiasta esimerkiksi vaikka näitä tietoja vastaan. Motonet myy siis olemattomia osia, voi herttinen sentään!
        http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat


      • tuosta linkistä
        Voit väitellä kirjoitti:

        asiasta esimerkiksi vaikka näitä tietoja vastaan. Motonet myy siis olemattomia osia, voi herttinen sentään!
        http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat

        vaikka kopioin lähetettäväksi Fiat Unon sytytysosat, ja siellä mainitaan herätinanturit, sekä tälläinenkin kohta;
        Info
        Kärjettömän sytytyksen herätinanturi


    • j

      kokeilepa vaihtaa tulpat ja öljyt ja sitä rataa.. mut tulpat vois olla ykkönen, sekä akun vaihto :) itellä fiat punto -97 ja noilla jutuilla on saanu kaunokaisen kulkemaan ihan normisti :)

      • alkaa..

        sormi perseessä tuntuu olevan.. Jos vauhdista sammuu niin miten vika voi olla akussa?


      • ja nimenomaan
        alkaa.. kirjoitti:

        sormi perseessä tuntuu olevan.. Jos vauhdista sammuu niin miten vika voi olla akussa?

        joskus onkin. Kaikki nykyiset autot käyttää monia sähkölaitteita ja niin ollen virrankulutus on myös suuri, ja mikäli akku on jo elinikänsä loppupuolella niin se ei jaksa pyörittää edes polttoainepumppua kuin hetken aikaa sen jälkeen kun auto on saanut olla seisomassa, jolloin akku on "kerännyt voimia". Ne voimat ei tosin kauan kestä vaikka laturikin toimisi normaalisti.
        -Tässä nimenomaisessa tapauksessa syy kylläkin löytynee kaikella todennäköisyydellä jostain muualla kuin akusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe