auto on fiat uno 1994 1.1 ruiskukone
välillä hyytyy 100 vauhdista 60km/h mikä oikee vikana?
sit viel auto ei lähteny käyntii ku seiso yön paikallaan vaikka kuinka yritti ja lämpösenäkään ei lähteny
autoon vaihdettu bensapumppu ja happianturi
hyytyy ja ei lähe käyntii
9
492
Vastaukset
- piuhat
netistä ja starttaa...
- fiiiiiat
Moro.
Mulla oli aikoinaan samanlainen fiat vm1991. Virranjakajassa on jotain antureita tai jotain sinnepäin. Niitä on kaksi ja ne voi aiheuttaa virran katkeamisen lämmetessään. En osaa tarkemmin sanoa. Ite tutkisin noi ja tulpat johdot bensansuodatin.. Ei starttaa,ni vika voi olla heräteanturissa,tyyppivika uunossa,niit on 2kpl, toinen virranjakajan sisällä,toinen sen kyljessä.En kyl osaa neuvoo kummassa vika on!
- sentään..
..heräteanturissa? Onpa tosiaan ammattitermi.. ei sellaista kuule olekaan.
- Voit väitellä
sentään.. kirjoitti:
..heräteanturissa? Onpa tosiaan ammattitermi.. ei sellaista kuule olekaan.
asiasta esimerkiksi vaikka näitä tietoja vastaan. Motonet myy siis olemattomia osia, voi herttinen sentään!
http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat - tuosta linkistä
Voit väitellä kirjoitti:
asiasta esimerkiksi vaikka näitä tietoja vastaan. Motonet myy siis olemattomia osia, voi herttinen sentään!
http://www.motonet.fi/web/guest/varaosatvaikka kopioin lähetettäväksi Fiat Unon sytytysosat, ja siellä mainitaan herätinanturit, sekä tälläinenkin kohta;
Info
Kärjettömän sytytyksen herätinanturi
- j
kokeilepa vaihtaa tulpat ja öljyt ja sitä rataa.. mut tulpat vois olla ykkönen, sekä akun vaihto :) itellä fiat punto -97 ja noilla jutuilla on saanu kaunokaisen kulkemaan ihan normisti :)
- alkaa..
sormi perseessä tuntuu olevan.. Jos vauhdista sammuu niin miten vika voi olla akussa?
- ja nimenomaan
alkaa.. kirjoitti:
sormi perseessä tuntuu olevan.. Jos vauhdista sammuu niin miten vika voi olla akussa?
joskus onkin. Kaikki nykyiset autot käyttää monia sähkölaitteita ja niin ollen virrankulutus on myös suuri, ja mikäli akku on jo elinikänsä loppupuolella niin se ei jaksa pyörittää edes polttoainepumppua kuin hetken aikaa sen jälkeen kun auto on saanut olla seisomassa, jolloin akku on "kerännyt voimia". Ne voimat ei tosin kauan kestä vaikka laturikin toimisi normaalisti.
-Tässä nimenomaisessa tapauksessa syy kylläkin löytynee kaikella todennäköisyydellä jostain muualla kuin akusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514