Onko olemassa nettiosoitetta tai yhteystietoja mihin voisi ilmiantaa mahdolliset tuotekopiot tai tuotteet jotka on valmistettu ilman lisenssiä, esim vaatteita jonkun tuotteen logolla ilman mitään sopimuksia??
Vastaukset 6
- hmmm...
valmistus, siis
- kuurna
etsitkö googlella? et varmaan kun täällä kyselit.
http://www.facg.fi - maahantuonn.valvoja
Kilpailijat tai alkuperätuotteen lailliset valmistajat on pirateista kiinnostuneita.
Poliisi myös osaa neuvoa.
Mutta jos itese turistina tuon piraatti tuoteen se ei kiiniosta viranomaisia. - hmmm...
Epäilys on kova että, eräs suomalainen firma teettää ilman minkään laisia sopimuksia tai lisenssejä vaatteita lähinnä takkeja jossain kolmansissa maissa ja myy niitä omana tuotteeenaan kuluttajille ja jopa "tukkurina" jälleenmyyjille.
Toki voin olla väärässä, mutta kuitenkin. Ja jos olen väärässä niin eihän pistokokeet sillon pitäisi ketään haitata. - hmmm...
hmmm... kirjoitti:
Epäilys on kova että, eräs suomalainen firma teettää ilman minkään laisia sopimuksia tai lisenssejä vaatteita lähinnä takkeja jossain kolmansissa maissa ja myy niitä omana tuotteeenaan kuluttajille ja jopa "tukkurina" jälleenmyyjille.
Toki voin olla väärässä, mutta kuitenkin. Ja jos olen väärässä niin eihän pistokokeet sillon pitäisi ketään haitata.Eli tuotteet ei ole kopioitu mistään, eli ovat sillain ihan o.k Mutta tuotteissa käytetyt logot on jonkun tunnettujen merkkien...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697