Onko olemassa nettiosoitetta tai yhteystietoja mihin voisi ilmiantaa mahdolliset tuotekopiot tai tuotteet jotka on valmistettu ilman lisenssiä, esim vaatteita jonkun tuotteen logolla ilman mitään sopimuksia??
Vastaukset 6
- hmmm...
valmistus, siis
- kuurna
etsitkö googlella? et varmaan kun täällä kyselit.
http://www.facg.fi - maahantuonn.valvoja
Kilpailijat tai alkuperätuotteen lailliset valmistajat on pirateista kiinnostuneita.
Poliisi myös osaa neuvoa.
Mutta jos itese turistina tuon piraatti tuoteen se ei kiiniosta viranomaisia. - hmmm...
Epäilys on kova että, eräs suomalainen firma teettää ilman minkään laisia sopimuksia tai lisenssejä vaatteita lähinnä takkeja jossain kolmansissa maissa ja myy niitä omana tuotteeenaan kuluttajille ja jopa "tukkurina" jälleenmyyjille.
Toki voin olla väärässä, mutta kuitenkin. Ja jos olen väärässä niin eihän pistokokeet sillon pitäisi ketään haitata. - hmmm...
hmmm... kirjoitti:
Epäilys on kova että, eräs suomalainen firma teettää ilman minkään laisia sopimuksia tai lisenssejä vaatteita lähinnä takkeja jossain kolmansissa maissa ja myy niitä omana tuotteeenaan kuluttajille ja jopa "tukkurina" jälleenmyyjille.
Toki voin olla väärässä, mutta kuitenkin. Ja jos olen väärässä niin eihän pistokokeet sillon pitäisi ketään haitata.Eli tuotteet ei ole kopioitu mistään, eli ovat sillain ihan o.k Mutta tuotteissa käytetyt logot on jonkun tunnettujen merkkien...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606