Erehdyin facebookissa kayttamaan sovellusta, joka kaytti tietojani suoramarkkinointiin... Periaatteessa yhteistyokumppani oli nettikauppa Pointshop. Pian sahkopostiin alkoi tulvia spammeja Pointshopin yhteistyokumppaneilta. Olen peruuttanyt uutiskirjeen jokaiseen firmaan erikseen (ja niitahan riitti!), mutta tama thebestoffers4you on tavoittamaton... Linkki peruutukseen ei avaa mitaan sivua, firman nettisivuilla ei ole yhteystietoja, sahkopostin lahetysosoitteeseen ei vovi vastata... Mita tehda?! Saunalahden wippies-sahkoposti ei anna spammata tata. Postia tasta paskafirmasta tippuu paivittain!! Asun sita paitsi ulkomailla, joten en todellakaan halua noilta mitaan! Voiko kuluttajansuoja tehda mitaan asialle..?
TheBestOffers4you.com
6
656
Vastaukset
- Face_S***ks
Mulle kävi samoin ja koitin googlailla tota putiikkia vaan eipä löydy. Ja sama ongelma eli en saa spämmättyy myöskään eikä linkki toimi. Kaikesta huolimatta mulle tulee yhä postia tuolta pointshopista vaikka sinne jo mailiakin laitoin.
- convoi
Samassa veneessä ollaan , len kanssa yrittänyt torjua muttaei vaan onnistu . Jos joku on keksinyt keinon niin ilmoita pliis.
- Listalle
Laita ko. osoite sähköpostiohjelmassa kiellettyjen listalle. Viestit eivät ssvu perille, eivätkä enään häiritse.
- Röö
Ei tarvi laittaa enää sähköpostia tulemaan. Kiitos!
Joo mulle kans tulee jostain noita ja vähän muualtakin samantyylistä spämmiä. Onneks mulla on Gmail ja laitoin kaiken tollasen menemään spämmi kansioon :-P Haa Gmail spåämmi filtteri rulaa
- 1e2qws
Käykää tekemässä rikosilmoitus, niin loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831561
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53802
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html188741Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41690Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.170671