Eräässä Bloggerin blogissa tulee yhtäkkiä kun yrittää ruveta lukemaan teksti: "Tämä blogi on vain kutsuttujen lukijoiden käytettävissä" joka vielä aamulla toimi täysin. Onko kyseinen blogi laitettu jonkun salasanan taakse vai?
Nyt olisi tärkeä kysymys, että miten kutsuminen tapahtuu? Onko henkilö kenen haluaa lukevan blogia onko hänestä pakko jotain yhteystietoja tietää muuten häntä ei saa kutsumaan lukemaan?
Että ventovieraalle jollekin josta on vain joku nimimerkki tiedossa ei voi kutsua lähettää vaikka haluaisi lukevan vaan he joutuvat kokemaan saman kohtalon kuin minä eli olla lukematta. Vai voiko jotenkin niistä kommenttien perusteella ottaa yhteyttä ventovieraaseen että valitsee jonkun kommentin että tälle henkilölle voi kutsun laittaa vai onko siinä tiedettävä joku selkeä yhteystieto siitä ihmisestä kenen haluaa lukevan?
Miksi yleensä tuollaiseen ryhdytään yhtäkkiä jos se on ollut monia kuukausia julkinen? Mikä tuollaiseen saa ryhtymään?
Bloggerissa tuli teksti: tämä blogi vain kutsutuille lukijoille
1
836
Vastaukset
- Blogger
Lisäisin vielä, että jos siis siinä suljetussa Blogger blogissa esimerkiksi on nimimerkillä hiiri oleva kommentoija, mutta itse blogin pitäjä ei sitä tiedä kuka ihminen tarkalleen on kyseessä siis kuka tämä hiiri-niminen käyttäjä oikeasti on niin voiko tälle hiiri-nimimerkille jos ei tarkemmin tiedä kuka ihminen kyseessä vaan vieras täysin lähettää kutsua lukemaan tulemisesta?
Vai pitääkö siitä vähintään tosiaan joku yhteystieto olla vai voiko myös jotenkin toiselle ihmiselle suusanallisesti ne jutut sanoa että pääsee lukemaan?
Onko tässä myös sellainen mahdollista, että se tilapäisesti on suljettu kaikilta että avautuu kyllä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693